schedel Jasmijn

Pfff, spannend allemaal zeg !
Maar laat je niet gek maken door het CB over wat ze wel/niet kan hoor ! Hoe oud is Jasmijn precies ?
Brenda is net 1 geworden en ze staat ook nog niet los en gaat ook nog niet zelf zitten. En volgens het CB kruipt ze verkeerd en zit ze ook niet goed  

Wel spannend allemaal, ik zal voor je duimen dat je snel wat meer weet !

Groetjes Bianca

hoi

een meisje van onze peutergym waar ik met carlijn heen ga( mijn udste) had dit ook, maar die was wel wat enstiger, doordat haar hoofdje niet snel genoeg kon groeien omdat de naden al vast waren gegroeid, kwam er druk te staan op de oogjes. Inmiddels is ze hieraan geholpen en doet ze het weer prima. Maar zij heeft een bepaald syndroom, net zoals haar moeder, en ik vind jasmijn er heel normaal verder uitzien.

Hopenlijk krijg je snel de uitslagen van alle onderzoeken.

Met de oudste heben we ook wel schedel onderzoeken gehad, omdat zij een langwerpig hoofd heeft. maar dit bleek allemaal goed gelukkig. maar ik ken de spanning, en hopenlijk hebben jullie snel duidelijkheid.

groetjes grietje

Hoi Trudi,
Ik vind het allemaal zo rot voor jullie, al die spanningen zeg... pffff
Ik denk de hele week eraan  dat ik iets naar je wil sturen maar wat...
Ookal ken ik jullie niet, ik denk aan jullie en duim me gek hier!!!
Heel veel succes meid!! Liefs Kim  

Hoi,
Spannend hoor, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Een mamahart voelt alles veel sterker.
Misschien vind je het vervelend maar ik wil je toch het verhaal van onze zoon vertellen. Onze zoon heeft een wat afgeplat hoofdje (achter) en mijn gevoel zei al vanaf zijn geboorte dat er wat met hem was. Nee, er is niks, zei het cb steeds. Je moet hem niet vergelijken met je oudste, ieder kind is anders. En toch bleef dat gevoel.
Na twee maanden wilde ik een doorverwijzing naar een kinderarts, die kreeg ik ook gelukkig. Die constateerde opgerekte nekspieren door een zware bevalling (voor hem zwaar, voor mij viel het mee), misschien kun je dat verhelpen door kinderfysio. Dat heb ik gedaan met hem, maar toch vond ik hem anders... Minder vrolijk, weinig lachen, niet goed slapen 's nachts e.d.
Toen hij bijna één werd ben ik bij een osteopaat te raden gegaan. Hij constateerde een gebroken sleutelbeentje en erg gespannen nek- en schedelspieren. Doordat hij daar bij de bevalling veel pijn heeft opgedaan, zijn die spieren heel strak gaan staan. Hierdoor kon zijn schedel ook niet naar achteren uitgroeien... logisch allemaal, achteraf.
Na één behandeling, het is ongelooflijk, hebben wij een ander kind. Vrolijk, blij, motorisch maakt hij een enorme groei door, hij slaapt door !!! en hij is lekker actief. Ik wil nu niet zeggen dat alle problemen op te lossen zijn bij een osteopaat. Maar wat ik zeker wel wil zeggen, volg je gevoel. Een moedergevoel heeft het altijd bij het rechte eind. Als jij denkt dat er iets is, dan is er iets. Hoe graag je ook wilt horen dat er vast niks zal zijn, als jouw gevoel iets anders zegt, moet je daar echt naar luisteren.
Heel veel sterkte, in deze spannende tijd. Dat er een goede oplossing wordt gevonden.
Groetjes, Noor mv Skip en Bo, zwanger van de derde.

Jeetje zeg..... wat lief dat er zoveel mensen aan ons denken. Bedankt. Dat doet me echt goed.
Ik maak me best wel zorgen. Heb al de hele week last van een continue hoofdpijn.
Hopelijk valt het toch mee. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

@Noor: Bah wat een naar verhaal zeg. En daar heeft ie een jaar mee gelopen?! Arme vent. Gelukkig is het nu verholpen.
Gelukkig merk ik niet aan Jasmijn dat ze ergens last van heeft. Die is altijd vrolijk en slaapt ook (bijna) altijd door.

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan