schedel Jasmijn

Vandaag zijn we met Jasmijn naar het MCA geweest voor de MRI-Scan.  Mijn man  en ik kregen allebei een lood-pak aan zodat we naast haar konden staan om haar vast te houden en gerust te stellen. Jasmijn haar hoofd werd op een opblaaskussentje gelegd, zodat haar hoofd daar een beetje klem in bleef zitten. Ze liet het allemaal maar gewoon gebeuren en binnen 2 minuten stonden we weer buiten. Dat viel dus alles mee. Dan te bedenken dat het de gewoonte is om hiervoor een kind onder narcose te brengen. Papa en mama zijn dus SUPER trots op onze Jasmijn!!! Nu is het wachten op de uitslag. Die horen we pas volgende week woensdag, 4 maart. Het blijft dus nog even spannend. Maar gelukkig zit de scan erop.

Bedankt voor al jullie medeleven!!

Liefs Trudi en Jasmijn

Hoi Trudy,
Heb de hele dag al m'n pc aan staan om te kijken of er al nieuws van je is.
Wat knap zeg van Jasmijn dat ze zo zoet stil lag!!! Als ik Zoe al zie bij het meten van haar hoofd, dat vindt ze vreselijk.... gelukkig viel dit dan allemaal mee, maar het belangrijkste is dat de uitslag mee valt... Héél véél succes met het wachten daarop, wat duurt dat toch vreselijk lang zeg.... Veel liefs Kim

Hoi trudi,

Nou en of jullie trots mogen zijn!!!!
Wat geweldig van jasmijn dat ze het zo goed heeft gedaan.
Nu dus alleen nog wachten op de uitslag.

Denk aan jullie.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan