schedel Jasmijn

O, wat erg dat je er zelf niet bij kan zijn. Welke uitslag dan ook, je hebt natuurlijk ook heel veel vragen aan zo'n arts. Ik hoop heel erg dat het een goede uitslag is en denk aan jullie.
 
Hoi,

Jeetje meid, wat vervelend dat je er nu niet zelf bij kunt zijn.
Vandaag kreeg je toch de uitslag??
Ben zeer benieuwd wat de uitslag was/is.
Hopelijk met goed nieuws.

Liefs marielle
 
Daar ben ik dan...... met DE uitslag!!!!!!
Alles is GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een spanning zeg! Mijn man was dus met Jasmijn vanmorgen naar het ziekenhuis en ik zat in vreselijke stress op mijn werk te wachten tot ie eindelijk zou bellen. Uiteindelijk belde hij met het verlossende nieuws. Ze hebben de foto's van de MRI-scan bekeken en geconstateerd dat de voorste schedelnaden en de fontanel inderdaad al dicht zijn. Hierdoor heeft ze waarschijnlijk ook die rare rand op haar voorhoofd. De achterste schedelnaden zijn nog open, in eerste instantie dachten ze dat die ook al dicht waren. Dan waren we dus verder van huis geweest. Ook hebben ze gezien dat haar hoofd op 2 plekken een beetje afgeplat is, maar dat is niet erg. De arts die haar nu onder zocht heeft, heeft wel gezegd dat ze het nog naar een arts in het AMC stuurt voor een second opinion...... ze heeft dus niet met 100% zekerheid gezegd dat er niks aan de hand is. Maar ik heb zoiets van als zij nu niks ernstigs heeft gezien dan lijkt het me vreemd als een andere arts wel op eens iets ziet. Ook moeten we over 3 maanden nog even terug komen voor een check. Of er toch niks meer is veranderd.
Maar ik ben in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij en opgelucht!!!!

Bedankt voor jullie steun!!!!!

Heel veel liefs Trudi
 
Hee, wat fijn, goed nieuws!!! Vanavond het lekker vieren!!!! Wat een opluchting zal het voor jullie zijn.
Is het dan geen probleem dat de schedelnaden aan de voorkant al dicht zijn? En blijf je die rand zien op haar hoofd?
 
Hoi,

Ben echt heel blij voor je.

En idd wat je zegt over die andere arts zo moet je gewoon denken.

Die arts waar je nu bent geweest weet echt wel waar hij het over heeft hoor.
(kan natuurlijk nooit kwaad als er 2 mensen naar kijken)

Vier het vanavond lekker.

Gr Lique
 
pfffffffffff Trudi wat een opluchting zeg! Ontzettend geweldig nieuws!
Ik ben erg blij voor jullie! Nu kunnen jullie weer lekker ontspannen van alles genieten!
En een 2e arts die er naar kijkt is altijd fijn! Liefs Kim
 
Terug
Bovenaan