schedel Jasmijn

Hoi Trudi,

Gelukkig is de MRI achter de rug, nu nog zenuwslopende dagen tot de uitslag...
Wat goed dat Jasmijn zo heerlijk stil bleef liggen!

Ik ga heel hard voor jullie duimen dat er goed nieuws uit de onderzoeken komt!!

Sterkte!

Liefs Monica

hoi Trudie,

ook ik wil je even een hart onder de riem steken. Gelukkig ging het vandaag
allemaal zo soepel. wat een geluk dat ze niet onder narcosse hoefde(is namelijk
echt niet   leuk) Wens je de aankomende dag veel fijne en leuke dingen die
jullie een beetje afleiden en natuurlijk goed nieuws volgende week

groet czaar

Hoi Trudi,

heb net even je hele verhaal doorgelezen en wil je ook even een hart onder de riem steken.
Ik hoop en duim voor jullie woensdag goed nieuws te horen krijgen!

probeer je tot die tijd (voor zo ver mogelijk, natuurlijk) niet te druk te maken.

Groetjes marieke

..........zucht.......morgen is het zover.............. en het k*tte is dat ik moet werken .
Mijn man zal dus alleen met Jasmijn naar het ziekenhuis gaan voor de uitslag. Als het toch foute boel is zal hij dan ook te horen krijgen hoe en wat nu verder. In eerste instantie  dacht ik dat het prima was als  hij alleen zou gaan, ik heb al zo vaak vrij moeten vragen om met Jasmijn naar onderzoeken  e.d. te gaan. Maar nu het  zo dichtbij komt wil ik er toch eigenlijk best bij zijn.  Mijn werkgeefster heeft echt haar best gedaan om iets te regelen, maar het is niet gelukt. Ik ben nanny en ze kan moeilijk haar 2 kids alleen laten als ik niet kom................. zucht....... ik zal het  dus morgen via de  telefoon te horen krijgen, het is niet anders......
Ik ga mijn bed nu maar in en hoop wat te kunnen slapen................ jeetje de spanning is echt killing op het moment...........

Ik hoop morgen goed nieuws te hebben.

Liefs Trudi  

Hoi Trudi,

kan me voorstellen dat je hoofd er helemaal niet naar staat om te werken.
Pff, wat waardeloos zeg.
Ik probeer nog positief te zijn, dat het misschien wel "fijn" is dat je wat afleiding hebt van je werk. Maar als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik waarschijnlijk die afleiding (ook) niet willen en liever bij je kindje willen zijn.
Tja, daar kan je helaas niks aan veranderen...
Ik duim voor goed nieuws.
Knuf voor Jasmijn.
Veel sterkte morgen!!!

Groetjes, Bianca.

Hallo Trudi

Ik hoop zo voor jullie dat alles goed is en wat naar dat je er zelf niet bij kan zijn voor de uitslag. Ik zal duimen voor jullie dat alles goed is met Jasmijn sterkte

groetjes lisette

Terug
Bovenaan