Hey meis,
Ik bedoelde minimaal 60 uur! Dus voorlopig ben je nog niet van me af. Ik heb heel hard naar alle kanten teruggezwaaid hoor, momenteel zijn we alweer in Dordrecht.
Lekker hoor, sla met een tartaartje, zou ik zonder Sonja ook zo maken. Ben sowieso een slafreak, vooral in de zomer. De ene keer met fruit, de andere keer met gerookte of gebakken kip. Vooral Ceasar salade is mijn favoriet! Hmmmm met croutons en pijnboompitjes en parmazaanse kaas. Vandaag heb ik andijviestamppot met spekjes gemaakt (stimpstamp) Eigenlijk lust ik bijna alles. Alleen paprika is niet mijn ding.
Verveldend joh, dat je je nog steeds zo moe voelt. Misschien zit je wel te vaak achter de computer op het forum hihi. Dan zou ik wel helemaal doodop moeten zijn denk ik. Vanmiddag lekker aan het poetsen geweest, de oven, de koelkast,de keukenkastjes. De woonkamer en de vloer gedweild. Tussendoor uiteraard behoorlijk lopen kletsen tegen iedereen die maar reageerde hihi.
Fantastisch dat je zondag lekker vrij bent. Volgens mij ga ik heel eenzaam zijn dit weekend, heb het gevoel dat we zaterdagmiddag al in La France zijn en dat ik dan zeker tot dinsdag geen bereik meer heb. Maar is even afwachten, in het schippersleven weet je het maar nooit.
Fijne avond meid en kruip lekker vroeg onder de wol of lekker met een dekentje op de bank (mijn favoriet)
Knuffel Svtje