@ schippersvrouwtje

Hey Marijke,

Zat net te denken, weet niet hoe anoniem jouw msn adres is, maar misschien kunnen we even op msn kletsen? Mijne is mijn naam, dus die durf ik hier niet te typen. Weet niet of je het wat lijkt? Eerlijk zijn hoor! Ben eventueel wel bereid om een anonieme aan te maken. No hard feelings als je niet wilt hoor!

x Schippersvrouwtje

hoi schippersvrouwtje
mijn msn is ook mijn naam en heb mijn vriend beloofd om mijn gesprekken hier op het forum te houden dus wil het liever niet hoop dat je het niet erg vind vind het heel gezellig om met je te kletsen

Nee joh natuurlijk niet! Snap het heel goed. Ben zelf ook erg van de privacy en zou het niet leuk vinden als mensen in mijn omgeving erachter kwamen. Vind het ook erg gezellig! Uit welke provincie kom je? Dat kan geen kwaad toch ?

Liefs Schippersvrouwtje

hoi

net naar de wc geweest niets meer te zien grrr word er gek van
wat klote dat jij nog zieker ben zeg en dat je testen opzijn hoe lang ben je nog op zee?
en mischien is die verwendag van je wel een goed idee kan je ff ontspannen en je lichaam een shot positieviteit geven ik ga vandaag denkt ik niets doen heb nergens zin in ben echt teleurgesteld in mezelf haha

x

provincie zuidholland en dan tegen brabant aan hihi en jij?

Hey Marijke,

Sorry, kan het gewoon niet laten om continu te checken. Ik woon in Noord-Brabant. Momenteel zijn we niet aan het varen, zijn thuis.Varen gelukkig niet op zee hoor, maar binnenvaart.  Maar    zou dus eventueel nieuwe testen kunnen laten halen door mijn man, maar is volgens mij gewoon mezelf pesten, wat je  niet hebt kun je ook niet doen!  Heb geen koorts meer, nog wel verhoging. Maar veel meer buikkramp dan gister en vaker naar toilet hou echt niks binnen op deze manier.

Balen zeg, dat  je niet weet waar je aan toe bent! Als het komt laat het dan ook gewoon maar komen. Zoiets heb ik dan. Dan ben  je er maar  vanaf en kun je gewoon weer verder. Je weet ook gewoon niet wat je moet denken. De  ene vrouw heeft nergens last van, de andere vrouw is gewoon 9 maanden lang ongesteld en toch zwanger. De volgende heeft licht bloedverlies en zo  kun je nog wel even doorgaan. Hoop voor je dat het doorzet of gewoon wegblijft, zou wel zo eerlijk wezen.

xxx Schippersvrouwtje

een geluk ik kan het ook niet laten haha
oke lekker dat je thuis bent dan ben je dus ook vrij haha alleen jammer dat je ziek bent nu. das dan weer minder en idd je maakt jezelf helemaal gek als je gaat lopen testen. maar ik voel van alles nu behalve het vertrouwde gevoel van ongi zijn haha mischien dat het eigenlijk heel anders voelt dan met de pil dat weet ik niet want dit was naar mijn idee ronde 2 mischien dus toch nog ronde 1. maar dan heb ik 46 dagen over gedaan zou natuurlijk kunnen maar ik wacht het maar af. en wel vervelend dat je niets binnen houd ik weet dat boullion drinken heel goed is dat vult alles weer aan mineralen zouten enzovoorts haha komt de zuster weer in me boven hihi moet je veel spugen? zo ja dan kan een glas cola zonder prik dus een klontje suiker erin helpen maar dan moet je maar een half glas cola doen en dan suiker erin want het gaat super erg schuimen dus ja het is te proberen deed mijn moeder altijd als ik ziek was haha mischien kun je er iets mee succes

x

Hey Marijke,

Dankjewel voor je tips, lief! Bouillon heb ik al paar keer op, is ook even lekker iets hartigs. Voor de rest heb ik ook geen eetlust, af en toe een cracker. Probeer wel te drinken (thee en appelsap)  maar ook daar heb ik eigenlijk geen zin in. Ik spuug eigenlijk nooit, de keren dat ik daar last van had was van de koliekpijn (nierstenen). Heb sinds dinsdagavond niks normaals meer op en voel me echt gaar.  Zou inderdaad liever ziek  zijn aan boord, nu kon ik lekker dit weekend met vrienden afspreken en uit eten en nu moest ik het afzeggen. Volgende week weer voor 2 wk naar boord en dan komt het er weer even niet van.    

Las net even je andere stukje, over het zwangerschapsboek... heb dat op internet laast van week tot week even bekeken. Is echt leuk om te zien en erg handig om te weten.

Hoe voel je je nu? Ik laat me nog steeds maar verzorgen.

X Schippersvrouwtje

Terug
Bovenaan