@ schippersvrouwtje

Las net dat het toch weer verder doorgezet heeft bij je? Balen zeg en wat een gedoe allemaal! Maar goed.. als je dan toch ongesteld moet zijn laat het dan maar snel weer afgelopen zijn toch?

Grappig, bij ons is het precies andersom, ik ben een beetje de uitslaper (komt ook omdat ik niet werk denk ik) Ben meer een avond persoon.Mijn man is altijd dag en/of nacht in de weer dus die is er vaak uit voordat ik erin ga en als hij er dan weer in komt, slapen we vaak samen wat langer, maar is hij er toch weer het eerste uit.

Ga je nog iets leuks doen van 't weekend? Voel me gelukkig beter. Heb nog steeds maar heel weinig in m'n lijf, maar niet veel pijn meer(afkloppen op onbewerkt hout)

Liefs Schippersvrouwtje

hey

nee vandaag lekker aan het bank hangen en morgenochtend werken en weernaar miepie haha want de mannen van ons   spelen samen op de ps3 dus die wouden morgen weer maar gelukkig kunnen we met zijn viertjes goed opschieten want mijn vriend en haar vriend die zijn broers en tot afgelopen november woonden we met zijn 4tjes voor 3a4 maandjes en ik heb een jaar bij de mannen gewoond dus ja dan leer je elkaar kennen wij zeggen ook altijd hoeveel ze ook van ons houden we krijgen ze niet uit elkaar haha maar das wel heel leuk alleen gaan hun nu verhuizen ver weg in de buurt van utrecht dus dat voor ons wel een uurtje rijden das echt geen leuk vooruitzicht haha maar ja hoop dat het nog ff duurt haha niet voor hun gun ze het van harte

ga jij nog iets leuks doen of ben je nog ziek? ga je maandag weer varen nu?  
tot snel

knuffel

Hey Marijke,

Lekker hoor, zo'n bankhangdag! Heb je nog gebruik gemaakt van de Wii?  Gezellig dat jullie met z'n viertjes zo goed met elkaar op kunnen schieten, die mannen lekker op de ps en jullie maar babbelen hihi. Wel erg jammer dat ze zo'n eind bij jullie vandaan gaan wonen, dan zit even bij elkaar binnenlopen er niet meer in. Zeker nu je schoonzusje zwanger is, dan wil je helemaal graag af en toe lekker langsgaan. Een uurtje is te overzien hoor, maar wel anders dan op loop/fietsafstand.

Wij gaan aanstaande dinsdag weer naar boord, maar zien waar we heen mogen rijden, kan varieren van 45 min tot 6 uur in de auto. Hoop dat ik me dan weer wat beter voel. Ben nu echt nog niet lekker, elke keer als ik wat eet is het er binnen no time weer uit helaas. Dus eet maar gewoon niet teveel. Dan gaat het wel. Dusse ik heb geen plannen meer 't weekend, behalve uitzieken, btje het forum onveilig maken en tv kijken.

Werkse morgen en veel plezier bij Mie_pie!

Liefs Schippersvrouwtje

Hey Marijke,

Lekker gewerkt en gezellig bij je schone zusje op bezoek geweest? Wow, ik zag net de tweede zwangere in ons groepje!!! Maar hopen dat de rest van ons snel mag volgen. Ik voel me gelukkig weer wat beter. Gister voor het eerst wat kunnen eten en het erin kunnen houden. Ongi bijna over gelukkig, steeds nog wat bruinig maar stelt niet veel voor. Bij jou? Nog heftig of valt het mee?Vandaag alles hier maar aan kant maken (wassen,schoonmaken etc) en dan morgen weer naar boord.

Werkse van de week!

Liefs Schippersvrouwtje

hoi meis

succes aan boord vandaag haha hier gaat het nog hetzelfde gister bloed heel even en vanaf gister middag tot nu toe niets meer te zien dus wacht 21 maart gewoon af en dan zien we wel wat het is want ik word er gek van

was idd super gezellie met miepie haha en gister begonnen met sonja en is goed gegaan vandaag dag 2 en mijn mannetje is het al zat die voelt zich niet goed haha

waar moets je aan boord vandaag? ga er maar van uit dat je er ben als je reageerd

x

Hey Marijk,

Eindelijk kan ik weer op het forum!!! Vanochtend om half 8 weggereden thuis en vanmiddag om 2 uur waren we aan boord. Kan nu pas op internet omdat we nu "de goede internet grens" bereikt hebben. Zat echt al klaar met m'n laptop hihi. Voel me gelukkig wel wat beter inmiddels.

Wat gek joh, dat bij jou het bloeden niet echt doorbreekt, of althans niet heftig wordt en af en toe "opduikt". Misschien toch nog ontpillen?? Hoop natuurlijk voor je dat het te maken heeft met een eventuele innesteling/zwangerschap. Al moet je jezelf niet gek gaan maken hoor! Ik merk het heel erg aan mezelf, ben natuurlijk ongesteld geweest afgelopen week, maar heel anders, dan anders, meer pijn, minder bloed, veel bruinig en dan ga je toch steeds denken... zou het?Dusse... ik mag mezelf niet meer gek maken en ga van de week vrolijk klussen!!!

Goed joh.. Sonja Bakker en beter dan een week buikgriep hihi. Arm mannetje dat hij er nu al niet meer tegen kan. Ik mag Sonja natuurlijk niet afkraken, maar het kan ook zonder hoor! Het enige wat je moet doen is discipline hebben. Al kan ik me bij jou wel voorstellen met je diensten draaien dat het lastig is. Hoop in ieder geval dat je met of zonder Sonja gewoon op een voor jezelf nog fijne manier je streefgewicht kan bereiken. Ben zelf ook met de instelling begonnen. Okay, nu weeg ik 8 kilo teveel, stel dat ik zwanger wordt en 15 kilo aankom, dan moet er 23 kilo af.. etc. Is ook een goede drijfveer hoor!Inmiddels dus mijn streefgewicht bereikt en wil er nog wel wat onder gaan zitten, maar dat zien we nog wel.

Genier van je avond meid!

We'll keep in toch

x Schippersvrouwtje

hoi meis

sorry had gister geen tijd om te schrijven want kreeg na het maken van de tabel te horen dat mijn moeder neit uit het ziekenhuis mocht die is aan haar knie geholpen maar werd niet goed van de narcose dus wij moesten voor 8 uur in het ziekenhuis zijn met spullen en vanaf hier is het toch wel zeker een half uur rijden dus ja je kent het wel haha maar het gaat nu goed met sonja hoor en ja weet dat gezond en gevarieerd eten ook heel goed werkt maar ik wil in ieder geval dit boek uit maken omdat anders het einde zoek is want wil zeker 20 kilo kwijt maar hoop natuurlijk dat ik moet stoppen vanwege een zwangerschap haha en dan mag er nog 15 af om op goed gewicht te zitten en ben er nu klaar mee erger me aan me eigen lichaam hihi
mijn vriendje wil stoppen die voelt zich heel de dag dissie dus heb gezegt dat ie mag stoppen als ie wil.
en ik heb nu helemaal geen honger meer het gaat eigenlijk hartstikke goed en vanavond moet ik werken van 4 tot 11 dus ja dan is het lastig maar maak het zometeen klaar breng ik het bij mijn moeder die woont in het gebied waar ik werk dus das makkelijk dan eet ik het daar ff snel op vanavond haha dat doe ik eigenlijk altijd al me brood of iets daar eten vind in de auto zitten zo saai
gelukkig is me moeder nu weer thuis mocht vanmorgen gewoon weer naar huis dus de stres is weer weg  
jij succes met varen waar gaat de reis heen dit keer?
hoor je snel doei
x

Hey Marijke,

Maakte me al zorgen, ons topic was ineens van de lijst verdwenen. Gelukkig ben je er weer. Fijn dat het weer beter gaat met je moeder, das inderdaad toch wel even schrikken.

Arm vriendje, tja.. weet niet wat voor werk hij doet, maar mannen hebben over het algemeen stevige kost nodig. Knap hoor, dat je het zelf goed vol kunt houden. Handig dat je zo even bij je moeder kan gaan eten en nog gezellig ook. Ik ken dat moment dat je klaar bent met jezelf, dat niks meer echt lekker zit en als je in de spiegel kijkt denk je... nu moet en zal het eraf. Zelf raak ik dan ook echt in zo'n neerwaarts spiraaltje, ik voel me niet fijn dus ik ga eten en ik kom aan dus voel ik me nog minder. Tegen die tijd zeg ik altijd tegen mezelf, okay, nu ist klaar. Hoop eerlijk gezegd dat ik dat punt niet meer ga bereiken. Want zwangersschapskilo's zijn voor het goede doel, net als misselijkheid en andere kwaaltjes, dat heb ik er wel voor over.

Wij zijn nu weer in Nederland, zijn aan het lossen, zodra we leeg zijn (duurt nog wel even hoor, groot schip) gaan we laden voor Duitsland (ongeveer 65 uur varen) en dan weer lossen en nog verder varen, daar weer laden en weer terug, zo gaat het eigenlijk steeds heen en weer 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Succes met werken vanavond en met Sonja Bakkeren natuurlijk!!!

Kus Schippersvrouwtje

ps: echt een heel mooi overzicht hoor!

Terug
Bovenaan