@ schippersvrouwtje

hoi

net uit de douche me rug doe ongelofelijk zeer en toen ik uit de douche kwam was er geen twijfel meer de ongesteldheid is toe geslagen dus denk dat het nu pas doorzet das echt niet leuk maar ja het is ook goed als je rood bloed ziet dan weet je dat het nu echt doorzet en 1x inde 6 weken ongi is als je niet zwanger wil worden best lekker haha en als ik erover denk ik slikte de pil altijd 2 maanden door mischien kanhet daar door komen was dus al nit elke maand ongesteld bendenk ik me nu nou ja in ieder geval de klachten zijn nu erg aanwezig dus laat het nu maar komen

x
ps wel jammer dat die border niet weg kan aan het begin haha want die klopt natuurlijk voor geen meter

Meid toch, wat vervelend zeg!!!Voel met je mee hoor (letterlijk & figuurlijk)  Ik heb hetzelfde nieuws, het is hier echt doorgebroken. Als ik dacht dat ik me rot voelde afgelopen dagen...het kon dus nog erger. Ben nu heftig ongesteld geworden wat zoals je weet behoorlijk wat energie vereist,heb ik niet echt meer over na 3 dagen niet eten.Verga echt van de hoofd en buikpijn die ik alleen maar ken van ongesteld zijn. Ik ben in oktober gestopt met de pil, toen was ik echt bang voor de heftige ongesteldheid  die ik altijd had voordat ik aan de pil ging. Was erg opgelucht toen dat in okt/nov/dec/jan/feb gewoon goed te doen was. 2 dagen veel bloedverlies, maar eigenlijk praktisch geen pijn. Ik  weet het niet zeker, maar ik heb het gevoel dat de pil nu pas uit mijn lijf verdwenen is, omdat ik het nu weer gewoon zo ervaar als voor de pil. Wat denk jij hiervan??? Kan me wel voorstellen  dat je cyclus iets anders is als je altijd de pil doorslikte, heb er geen ervaring meer hoor, maar je spaart toch een soort van op in je lijf. Heb het 1 em  1x doorgeslikt op huwelijksreis en herinner me dat ik daar behoorlijk misselijk  van werd en de keer erop heel  heftig ongesteld, dat  ik zoiets had, dat doe ik  nooit meer.  Heb je ook veel hoofd/buikpijn? Of komt het  bij jou vooral uit je rug? Ik heb  lekker en  panadolletje genomen waarvan ik hoop dattie snel werkt. Zou zeggen  ga lekker met een deken/goede film en doos bonbons op de bank liggen en verwen jezelf/laat jezelf verwennen door je vriend vandaag! Heb je wel verdient. Als ik niet ziek was, wist ik het wel. Weet natuurlijk niet of je van chocolade houdt?  In ieder geval  veel succes ermee kop op he!!!!

Knuffel Schippersvrouwtje  

hey schipersvrouwtje

ik heb nu echt geen trek in choco mischien komt dat omdat ik maandag wil gaan sonja bakkeren want vind echt dat ik af moet vallen en dan stop ik gewoon als ik in verwachting ben het kan tot een jaar duren dus ja zou zonde zijn om dan zo over je lichaam in te zijn vandaar dus geen snoep voor mij maar had gister echt buikkrampen en buikpijn als een gek en vandaag een rug die niets wil voel me echt klote haha ben ook aan de pil gegaan ivm erge menstruatie pijn waar niets aan te doen was dus ja zo zal het 10 jaar geleden wel geweest zijn haha want dat weet ik echt niet meer
en vanaaf ga ik ff bij miepie kijken of ze echt misselijk is haha ff kijken of er goed voor mijn neefje of nichtje gezorgd word en natuurlijk heerlijk over baby ´s kletsen haha

x knuffel

Hey Marijke,

Klopt inderdaad, na ons trouwen was ik 8 kilo aangekomen (vooral omdat ik toen aan boord ben gegaan, minder beweging) en daarna afgevallen,aangekomen etc. Nu wil ik het echt zo houden en het liefst nog iets meer afvallen.Zit nu gewoon veel lekkerder in mijn velletje!Heb eerst ook Sonja gedaan, maar is aan boord niet zo handig omdat ik voor meerdere moet koken en verse groenten niet altijd een optie zijn (overigens geen blik/potjesvoer hoor). We eten echt gezond al zeg ik het zelf. Hoeveel wil jij afvallen? Ik vond alleen het begin moeilijk, nu gaat het bijna vanzelf, m'n ziek zijn niet meegerekend natuurlijk, denk dat de weegschaal inmiddels een wat lager gewicht aangeeft na deze dagen. Hoop dat je rugpijn afneemt en je ongesteldheid snel over mag zijn. Kun je er weer lekker tegenaan qua klussen! Doe je je schoonzusje de groetjes en als ze zich nog steeds zo misselijk voelt, wens haar beterschap!

Een hele fijne avond vol babypraat gewenst en geniet van je weekend!

Liefs Schippersvrouwtje

hoi vrouwtje hihi

hier is het bloed als sneeuw voor de zon verdwenen en waar het is gebleven of wat het is ik weet het niet miepie vond het ook al zo vaag en de klachten die ik had had zei ook toen was ze alleen zwanger dus wie weet maar ga er niet van uit vind dat bloed zo vaag en nu niets meer dus ja ik ga maar gewoon de 21e afwachten en heb nu de wii fit geleend van miepie dus heb wat afleiding vandaag kan ik lekker sporten thuis maar word zo onzeker van dit gedoe haha
voel jij ja al weer beter en is je ongesteld al iets minder pijnlijk?
ik hoor je wel weer

knuffel

Hey hey,

Dat zou wel even een feestje wezen he, als bleek dat je zwanger was. Bijna tegelijk uitgerekend met je schoonzusje. Ik duim voor je hoor meid, maar probeer je er inderdaad maar niet teveel op te verheugen, elk lichaam is anders en houdt je op haar eigen manier voor de gek helaas!

Was wel gezellig zeker gisteravond? Lekker meiden onder elkaar en over baby's kletsen, wat wil je nog meer.

Voel me nog steeds niet lekker, wel iets minder pijn dan gister gelukkig, slik ook af en toe een panadolletje, denk dat dat ook wel scheelt.

Wel raar hoor, bruinverlies,druppel bloed,niks meer, bloed... niks meer, om gek van te worden. Afwachten is het enige wat je kan doen, das nog het ergste. Had Mie_pie ook last van bloedverlies voodat ze wist dat ze zwanger was? Voelt ze zich al wat beter? Wel fijn hoor dat je haar Wii mag lenen, supergaaf. Zou ik ook wel willen aan boord, kan ik me daar elke dag even op uitleven. Kan natuurlijk wel sit-ups gaan doen uit mezelf, of opdrukken/buikspieroefeningen etc.. maar das lang niet zo stimulerend natuurlijk. Ik verbrand denk ik de meeste calorieen met schoonmaken. Ben een behoorlijk proper jetje, alleen van deze week lukt dat natuurlijk niet.

Geniet lekker van je weekend samen met je vriend en hou me op de hoogte he, ben erg benieuwd naar je voortgang!

Kus Schippersvrouwtje

hey vrouwtje

nee miepie had geen last van bloedverlies en het gaat bij haar nog een beetje het zelfde na het avondeten knapt ze wat op en eet ze ook alles wat ze ziet haha omdat ze dan niet misselijk is maar daarna is ze weer misselijk haha we hebben samen bedacht dat dat kwam omdat ze dan alles eet om misselijk van te worden haha en ja zou super zijn om samen zwanger te zijn en ze heeft het ook nog gedroomd dat het zo was dus we blijven klussen meer kunnen we niet doen haha

en het mannetje ligt hier nog op 1 oor haha ik zei om half 9 ik ga eruit hij zei alleen doei haha is zeker niet van vroeg opstaan dus ben het wel gewend haha

ga nu ff wiien als ik hem aan krijg haha anders moet ik hem toch uit bed halen

kus

Terug
Bovenaan