@ schippersvrouwtje

Hey meis,

Gister na avondeten onverwachts plan opgevat om gezellig met vrienden rondje te gaan fietsen en ijsje te gaan eten. Daarna zijn we lekker bij ons buiten gaan zitten, kaarsjes erbij tot een uurtje of 00.00 vandaar dat ik niet meer op forum geweest ben. Was erg gezellig, maar nu enorme zadelpijn (lijk wel 85)

Voel me vandaag ook weer goed,lijkt het tot nu toe. Hoop jij ook, zodat je vandaag weer kunt genieten van je BBQ. Wij gaan zo eerst even op visite bij mijn tante en dan lekker bij mijn ouders in de zon zitten en lekker eten.

Heel veel succes met het werken de aankomende dagen, je kan het en een mooie beloning tussendoor is een bezoekje aan de verloskundige!

Take care en tot later!

Liefs Svtje

Hey meis,

Even snel een berichtje, voordat mijn oogjes dichtvallen. Denk dat het door het zonnetje komt, ben helemaal loom! Ga nog even mijn was ophangen en dan lekker op balkon zitten met wat drinken, vervolgens douchen en mijn mandje opzoeken.

Hoop dat jij een lekker ijsje gehaald hebt! Krijg er ook spontaan zin in, zal eens zien, volgens mij hebben wij nog cornetto's in de vriezer.... Ook lekker voor op het balkon.

Heel veel plezier morgen bij de verloskundige en succes bij de tandarts! Hou me op de hoogte!

Dikke kus Svtje

Hey hardwerkende dame,

Zal de belangrijke taak maar even op me nemen om ons schema hoog te houden, terwijl jij zo hard aan het werk bent. Gaat het een beetje met je? Of valt het 7 dagen achter elkaar werken je wel zwaar?

Lekker naar de verloskundige vandaag in ieder geval, daar zul je wel enorm naar uitkijken. Intakegesprek zeker? Kennismaken en medische geschiedenis doorlopen enzo. Vond het zelf best gezellig. En dan die tandarts.... pfff succes er maar mee.

Ga zelf bloedprikken vanmiddag, vorige week al gedaan, maar mislukt, belde gister voor uitslag en ze wisten mijn bloedgroep nog niet, dus vanmiddag nog maar een keertje. Hb en schildklier waren gelukkig wel goed. De rest moet nog binnenkomen dus wacht maar rustig af.

Ben remi, dus niemand die me uit bed stuurt vandaag niet dat dat ooit gebeurd is, maar toch. Moet ff wasje draaien en een afwas wegwerken waar je u tegen zegt, pfff maar verder denk in het zonnetje als het niet gaat regenen natuurlijk.

Lag gister trouwens om half 10 in bed en was gelijk weg geloof ik, was goed dat ik lag anders was ik omgevallen. Kon amper welterusten zeggen tegen mijn mannetje door de telefoon. Hoe laat lag jij erin? Heb je de 9 uur nog gehaald? Beter hoor, goed voor jezelf zorgen en toegeven aan je vermoeidheid.

Zo, wel weer een aardig eindje getypt! Ga ff lekker op msn, zie dat Jt er is. Tot snel op msn meis!

Kus Svtje

Hey meis,

Even snel berichtje van mij: Moe, moeier, moeist!!! Ben vanmiddag even bloed wezen prikken om mijn bloedgroep te bepalen, daarna bij mijn ouders terecht gekomen en daar eigenlijk hele middag en stukje van de avond geweest. Makkelijk meegegeten dus ideaal. Was en afwas klaar gelukkig, met beetje hulp dat wel, zo weinig energie vandaag... Kruip zo dan ook lekker mijn bedje in. Morgen komt mannetje me halen en gaan we weer naar boord. Je ziet me zeker te weten wel weer op msn/forum verschijnen!

Slaap lekker als je het nu nog leest en goedemorgen/middag als je het morgen pas leest maakt niet uit!

Kus Svtje

Hey meis,

Je bent weer hard aan het werk vandaag, tot laat zelfs. Hoop dat je het allemaal nog een beetje kunt volhouden. Het fijne ervan is dat je hierna lekker 2 weken vakantie hebt waarin je lekker kunt bijkomen van al het zwoegen van de afgelopen week.

Ga lekker een glaasje cola drinken, na het eten is het allemaal een beetje zurig gebleven helaas. Avondeten is zooooo niet mijn ding op het moment! Wel lekker veel aardbeitjes op als lunch, dus toch gezond bezig geweest.

Lekker met mijn mannetje op de bank, vrije avond aan boord, komt niet zo vaak voor dus ga er maar eens even van genieten. Dacht laat nog even een berichtje voor je achter om ons topic een beetje hoog te houden maar bovenal zodat jij iets te lezen hebt morgen!

Slaap lekker voor straks en hoop je morgen even te treffen op msn/forum, dan zullen we ons topic weer eens even updaten!

Dikke knuffel Svtje

Hey meis,

Mannetje is er vandoor, dus leef me maar weer even uit op het forum! Msn is ook rustig dus heb alle tijd. Uitgebreid berichtje geschreven op andere topic en nu jou maar even lastig vallen. Heb schema al beetje ge-updated maar vanaaf met jou even alles goed op rijtje zetten en nieuw topic starten. Jij bent toch meer van het schema en zou het wel leuk vinden als jij het topic weer start eerlijk gezegd! Is wel echt jou ding geworden ondertussen.

Hoop dat je op tijd was met de lunch voor je mannetje? Dat hij geen honger heeft geleden. Lief van je hoor dat je het hem na gaat brengen. Zou ik ook wel doen denk ik hoor, al vraag ik me af of de mijne dan niet gewoon ergens wat lekkers zou gaan snaaien maar goed...

Ga zo maar eens lekker douchen en mijn tas uitpakken, moet ook nog gebeuren en staat zo ongezellig, net of je elk moment weer weg gaat. De sperzieboontjes moeten ook nog even gedopt worden en even hier en daar wat opruimen, dan is de middag al weer om denk ik.

Succes op cursus vanmiddag, hoop dat het leren resultaat mag hebben, je hebt in ieder geval je best gedaan!

Tot vanaaf!

Xje Svtje

Hey meis,

Bedankt voor het maken van het 4de topic alweer! Wat kunnen wij kletsen met z'n allen he! Is ook zo gezellig hier.

Denk dat je nog niet klaar bent met eten. Ik ben er wel klaar mee, letterlijk! Ben weer helemaal misselijk, echt niet leuk. Hoop echt dat het snel afzakt, heb alleen maar paar sperzieboontjes een aardappeltjes op en een beetje vanille kwark. Cola is mijn favoriet momenteel, alleen word ik op den duur wel beetje hyper van dus moet oppassen.

Hoop dat je pizza lekker gesmaakt heeft! Zie je zo als je niet te moe bent wel verschijnen op msn denk ik!

Kus Svtje

Hey meis,

Weer even een berichtje van mij. Jij bent ondertussen hard aan het bedenken wat je vanavond voor gezonds op tafel gaat zetten. Hier is het al bekend, kliekjesdag... schotel van wittekool, aardappels, chipolataworstjes en jachtsaus en rode bieten stamppot, best gezond toch.

Vanmiddag lekker gezondigd, poffertjes met roomboter en poedersuiker en voor de mannen warme kersen. Warm fruit is zoooo niet mijn ding. Maar goed is in de smaak gevallen want alles was op.

Mannetje zit te sturen en ik zit achter hem aan tafel, ondertussen staan de kwalificaties van de formule 1 op, dus allebei blij.

Het regent hier helaas, anders had ik mijn laptopje meer naar buiten genomen om van het zonnetje te genieten. Hoop dat het weer bij jullie beter is en jij geen natte voetjes hoeft te halen om boodschappen doen.

Meis tot zo op msn!

Dikke kus

Terug
Bovenaan