SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

Hallo September-moeders,
Tja bij mij is het ook raak, we hebben op 1 januari de test gedaan en een heeeel licht streepje, dus uiteindelijk later in de week nog een keer de test gedaan en op deze was wel duidelijk te zien dat we weer zwanger zijn.
Ik zal me even voorstellen, ik ben Odie en ik ben 31 jaar, ik heb twee hele lieve dochters, Liselot (wordt volgende week 4 jaar) en Annemijn (1 1/2 jaar). En nu is nummer drie in aantocht, we zijn echt superblij!
Tot nu toe nergens last van! Gelukkig!
Groetjes

Hallo!

Ik weet sinds 24 december dat ik zwanger ben. Ik zat eerst op het augustus-forum, maar de echo die we gister hebben gehad wees uit dat mijn uitgerekende datum 1 september 2008 zal zijn. Dit was mijn 4de echo al. Ik had namelijk een spiraaltje, maar die bleek verdwenen te zijn!!

Ze waren eerst bang (ivm het spiraaltje) voor een buitenbaarmoedelijke zwangerschap, dus heb ik in de week van 24 t/m 30 december 3 echo's gehad en bloedtesten. Bij de derde echo zagen ze eindelijk een vruchtzakje in mijn baarmoeder. Nu heb ik gister de termijn echo gehad en hebben we een kloppend hartje gezien!!

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Ik mag van de gyn nu gewoon naar de vk gaan en daar zal ik waarschijnlijk rond 12 weken nog een echo krijgen.

Ik wil iedereen een gezonde zwangerschap toe wensen en we zullen meer van elkaar lezen!

Groetjes Paula

Hij doet het dus niet. Hoe doen jullie dat met de banners?

Groetjes moedervanelin

Hoi meiden,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten. Had het afgelopen jaar een gemiddelde cyclus van 31 dagen, met maximum van 33 dagen. Vandaag 33e dag... Test was gisteren nog negatief dus moet ik over paar dagen nog een keer herhalen. Voel mijn borsten wel, maar "normaal"   ook rond menstruatie. Wel heb ik af en toe last van een vlaag van misselijkheid.
Ik vind het wel heel spannend, ook al zou het voor mij de 3e zwangerschap zijn (We hebben twee dochters van 6,5 en bijna 3 jaar) Ook omdat we er eigenlijk niet zo mee bezig waren om zwanger te worden, dat waren we bij de twee meiden wel en bij de 2e duurde het 1,5 jaar...
Jullie horen van mij!
J

Hallo september mama's
Ik mag me ook bij jullie klupje rekenen.
Weet het zelf pas net en ben zwanger van mij eerste kindje.
18 septmber uitegekend! Allemaal erg spnnend en nog erg onwerkelijk.
ook ik ben bang dat het fout zal gaan, maar die angst hoort erbi denk ik zo.

groetjes jen

Terug
Bovenaan