SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

Ook ik ben er achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Voor jullie gefeliciteerd!!!

Hoop alleen dan mijn banners het doen, snap het niet echt, geloof ik.

Groetjes.

http://ncban.9maand.com/90737
http://ncban.9maand.com/90733

ik weet sinds vorige week zondag dat ik zwanger ben,en volgens de berekeningen zou ik 1 september uitgeteld zijn.
was voor ons de 3de ronde voor het eerste kindje,dus allemaal erg spannend en nog heel pril.
dat wordt dus in de zomer lopen met een dikke buik ,dat wordt zweten hihi
allemaal veel succes met de zwangerschap
hebben jullie trouwens al veel klachten?
ik zelf bijna niet,alleen gespannen borsten en af en toe wat steekjes,gelukkig geen last van misselijkheid(mag ook weg blijven)

gr

Dag dames,

Ik ben ouwejaarsdag erachter gekomen dat ik zwanger ben (mooie afsluiting van het jaar) en ik begin nu echt wat kwaaltjes te krijgen, pijn in mn onderbuik, beetje misselijk, gespannen borsten.

Vind het wel allemaal heel erg spannend hoor.

Groetjes Jen

JOEPPIEEEEEEE JOEPPIEEEEEEEEEEEEEEE

gisteren test gedaan.. en HOERAAA HOERAAAAAA

Hoi zal me ff voorstellen,

Annemieke(37jr) moeder van willem bijna 15maanden  zeer gelukkig met vriendje.. :)
al een tijdje aan het proberen geweest voor nummer 2 maar het is dus eindelijk RAAKKKKKKKKKKKKkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ben volgens mij ong 11 sept uitgerekend..  
had hele rare cyclus en late eisprong dus geen idee hoever ik nu ben.. gok op 4weken en een beetje..

Nou meiden laat het september 2008 forum maar komen..
GEZELLIG.....

liefs Annemieke  

Hallo meiden!

Mijn vriend en ik zijn 1,5 jaar bezig geweest (kom ook van het andere forum), er was vanalles niet goed bij ons, maar ondanks zijn lage zaadkwaliteit zijn we met behulp van Clomid in ronde 3 (sinds ik Clomid slikte en dus een eisprong had) zwanger geworden!!! Volgens de site ben ik 6 september uitgerekend.

Ik ben ZO blij dat ik hier zo vaak tegen kom dat jullie ook pijn in je buik hebben. Ik heb ook pas 5 dagen na mijn NOD getest omdat ik dacht dat dat gerommel mijn menstruatie was die eraan zat te komen en dus niet zwanger was. Toen het wegbleef toch maar getest afgelopen vrijdag en zaterdag weer ;o) en 2x een hele duidelijke en snelle uitslag!

Spannend!

Hoi meiden,

Wat een gezellig forum hier zeg.
Ik weet sinds gister (al was het streepje heeeeeeeeeeel licht) dat ik zwanger ben. Het is voor ons 2de kindje, en we kunnen het bijna niet geloven. Vandaag ga ik voor de 100% zekerheid toch nog maar even een test kopen, omdat het streepje zo vaag is.
Als alles goed is en blijft gaan, ben ik op 11 september uitgerekend.
Mijn klachtjes: Een wat trekkende onderbuik, zere tepels, elke ochtend misselijk.

Ik wens iedereen een mooie zwangerschap toe en hoop dat september een mooie babymaand gaat worden.

Liefs van Mylène

Mag ik mij hier ook aansluiten?
Ik ben Alice,35 jaar,  ik heb gisteren getest nadat ik 5 dagen overtijd was en ja hoor positief. Ik begin het nu zo een beetje te geloven. Mijn man en ik zijn 3enhalf jaar bezig geweest en zouden deze maand gaan beginnen met IVF, in 2007 hebben we 6x IUI gehad die dus niet gelukt zijn.
Volgens de berekeningen zou ik 10 september uitgerekend zijn.
Vrijdag 8 september heb ik de eerste echo.
Ik heb totaal geen klachten, behalve het wegblijven van de menstruatie en wat apart gevoel ik mijn buik, geen buikpijn maar het voelt anders.

Hopelijk blijft alles goed gaan en zijn we toch nog zwanger geworden zonder behandeling.

Alice

8 september moet 8 februari zijn, 8 september voor de 1ste echo zal wel heel raar zijn.

Terug
Bovenaan