September 2008

Hallo allemaal,

hier ben ik weer,
we hebben al wel een testje gedaan maar nog negatief, maar ook nog geen rode duiveltjes ...
Heb inmiddels ook Sensitest besteld, de extra gevoelige versie...

Ik heb zelf ook een beetje het idee dat mijn cyclus ook best onregelmatig is..een boel klussen dus maar..
Momenteel nog niet veel signalen,..afwachten dus maar gewoon..
zodra die sensi binnen is ga ik denk ik  m'n tweede testje doen..

@Angela,
Ik herken je symptomen van de pil heel erg goed, daarom heb ik toendertijd gekozen voor een koperspiraaltje. Ben er wel over te spreken, het is in ieder geval gemakkelijk en veilig. Alleen ietsje pijnlijk soms, maar ja, dat heb je als vrouw wel vaker ;-)
En wat betreft je geduld, ook goed hoor.   Ik weet nog goed dat ik tegen mijn partner zei, dan merk ik vanzelf dat ik zwanger ben...en nu kan ik niet wachten om de ene na de andere test te doen om zo snel mogelijk antwoord te krijgen...

@marit
Heel veel succes en welkom

@yvon
Veel succes volgende ronde

@russel,
laat die RD maar snel komen, dan kun je tenminste verder

@jo & Rijn
en?

Hai meiden,

@J_lo: Balen zeg van je negatieve test, ik ga voor je duimen!! Misschien moet je cycles nog een beetje op gang komen, bij mij duurde de eerste cycles ook 45 dagen. En iedere keer maar die onzekerheid erg vervelend!!

Hoe is het met de rest?

XX Yvonne

Hallo dames,

Hier even een snelle reactie van mij..ben super druk de laatste tijd. Met het werk en mijn broer trouwt volgende week dus daar zijn we ook drukmee bezig.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik hoop voor diegene die nog niet ongesteld zijn dat ze snel een positieve test krijgen! dat zou echt super zijn! En de dames die al wel ongesteld zijn : VEEL SUCCES deze maand en hopen dat het snel raak is!

Ik ben nog steeds niet ongesteld maar heb ook nog niet getest. Ben nu al 5 dagen overtijd. Maar ik voel eigenlijk helemaal niks....  dfe vorige maanden had ik veel kwaaltjes maar nu totaal niet. ik heb wel een test in huis en heb me voorgenomen om morgenochtend te gaan testen.... ben erg bang dat het negatief is...durf niet! haha!

Yvon: Hoe is het bij jou? Al last van tekens/kwaaltjes?
Angela: DUIMEN dat je toch zwanger bent!!

Liefs Jo

Dag iedereen!

Jo, wat spannend....!! Ik hoop voor je dat het morgenochtend positief is!!

Bij mij zijn nog geen  te zien. Als het maandag er nog niet is, doe ik weer een testje. Ik lees ook steeds meer verhalen dat er best veel vrouwen zijn die pas na 2 weken overtijd positief testen. Verder heb ik geen last meer van kwaaltjes. Ik dacht ze wel te hebben (vlagen van misselijkheid, een zware onderbuik, af en toe wat krampjes).

Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb de dipsticks van Sensitest. Ik lees/hoor daar goede ervaringen over, en ze zijn lekker goedkoop.

Liefs, Angela

ik hoor eigenlijk op het zwanger zijn forum thuis,maar lees hier ook nog wel vaker mee.
weet sinds 6 dagen dat ik zwanger ben,.zit nu in mijn 5 de week.
heb zelf de sensitest testen gebruikt (midstream)en was meteen binnen 10 seconden 2 duidelijke strepen te zien.ze zijn betrouwbaar en inderdaad ook echt betaalbaar.
iedereen hier erg veel succes met zwanger worden!

NOD:
Rijn: 23jr, 2e ronde, NOD 26/12
Jo: 22jr,1e kindje/4e ronde, NOD 31/12

Angela: 30jr, 1e ronde, NOD 4/01
J_lo: 25jr, 1e kindje/1e kindje, NOD tussen 4/01 en 6/01
Yvonne: 21jr, 1e kindje/ 2e ronde, NOD 13/01
Patricia: 26jr, 1ekindje/ 2e ronde, NOD rond 14/01

Hallo meiden,
Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen.
Ik ben 4 oktober 2007 gestopt met de pil, nog niet zo lang.
Daarna ben ik 1keer van de pil ongesteld geworden en daarna duurde mijn cyclus 60 dagen.Nu moet ik voor de tweede keer ongesteld worden zonder pil, of natuurlijk liever zwanger! We zullen zien, want volgens mij heb ik mijn eisprong 31 dec gehad en heb ik mijn nod op 14 jan.
Nu maar weer veel geduld hebben en afwachten.......

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan