September 2008

Hoi hoi,

Ik zit al langer op dit forum, maar mag ik me hier aansluiten. Ik ga een erg spannende week tegemoet omdat ik 11 januari mijn NOD heb. Het is de 2e ronde na een miskraam (toen was ik de 2e ronde zwanger). Ik voel me nu net zo als toen ik de vorige keer zwanger was (en niet als de vorige maand toen ik gewoon ongesteld werd) dus ik heb goede hoop.

Fijn als ik met jullie mee mag zenuwen deze week! Ik zet mezelf erbij in het lijstje.

Russell: 26jr, NOD ?
Marit: 23jr,2e kindje/1e ronde, NOD ?
Rijn: 23jr, 2e ronde, NOD 26/12
Jo: 22jr,1e kindje/4e ronde, NOD 31/12
Angela: 30jr, 1e kindje/1e ronde, NOD 4/01
Jennifer: 25jr, 1e kindje/1e ronde, NOD tussen 4/01 en 6/01
Dreamgirl: 27 jr, 1e kindje, 2e ronde na MK, NOD 11/01
Yvonne: 21jr,1e kindje/2e ronde, NOD 13/01
Patricia: 26jr, 1ekindje/ 2e ronde, NOD rond 14/01

Russell: 26jr, NOD ?
Marit: 23jr,2e kindje/1e ronde, NOD ?
Rijn: 23jr, 2e ronde, NOD 26/12
Jo: 22jr,1e kindje/4e ronde, NOD 31/12
Angela: 30jr, 1e kindje/1e ronde, NOD 4/01
Jennifer: 25jr, 1e kindje/1e ronde, NOD tussen 4/01 en 6/01
Dreamgirl: 27 jr, 1e kindje, 2e ronde na MK, NOD 11/01
linneke: 21 jr. 1e kindje, 1e ronde NOD 11/01
Yvonne: 21jr,1e kindje/2e ronde, NOD 13/01
Patricia: 26jr, 1ekindje/ 2e ronde, NOD rond 14/01

hallo iedereen,

Ik zal ook wat meer over mijzelf vertellen. Ik heb een relatie van 7 jaar en daarvan wonen we er 2 jaar samen. Ik heb 2 baarmoeders (ja je leest het goed) sta daarom ook onder controlle bij een gyn. Maar eerst proberen wij om via de gewonen weg zwanger te worden! Daarom hebben wij gekozen om er wat eerder aan te beginnen dan onze leeftijd genootjes en omdat wij  er  klaar voor zijn.
nou weten jullie ook wat meer van mij....
groetjes

Hai meiden,

Hoe is het allemaal bij jullie? Hier gaat alles goed,eindelijk een beetje opgeknapt na een week met koorts ed. En nu dat laatste weekje wachten, vreselijk dat wachten zeg!!

@Jo,en????

@Alle nieuwe, welkom en leuk dat jullie meekletsen!!

XX

Heey

Ik zal me even voostellen. Ik ben Petra 22 jaar en mama van een lieve zoon Brian van 4.
Ik ben zelf jong moeder geworden, niet gepland wel heeel gewenst. Ik ben niet meer bij de papa van Brian maar heb wel weer een nieuwe vriend. Sinds kort hebben we besloten dat Brian wel een broertje of zusje mag, en ga morgen naar de huisarts om mn spiraal te laten verwijderen. Erg spannend dus allemaal, hoe lang zal het duren voordat het raak is!!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Petra

Hallo meiden,

Jeetje wat gezellig word het hier!! Steeds meer die leuk mee kletsen.
Nou ik heb gisteren gestest....En het was negatief. Ik was er al bang voor. Ben nog steeds niet ongesteld terwijl ik de laatste maanden een regelmatige cyclus had. Ik vind het echt heel raar... Ik voel me erg moe en steeds ook wel misselijk maar zit nu al een week over mijn nod en nog negatief. Heb met een eigen merk test getest . Weet niet of dat invloed heeft? Denk het zelf niet maar je hoopt zo dat zo'm test het fout heeft.. haha!

Hoe gaat het met jullie allen??
Angela: ik lees dat jij in dezelfde situatie zit? Hoe gaat het nu met jou?
Yvon: Ik hoop dat je volgende week een hele mooie test in handen hebt!! Ik duim voor je! Voel je al iets?
Linneke: ik snap heel goed dat je er dan klaar voor bent.. na zo''n lange tijd samen.
Ik ben ook al lang samen met mijn vriend en hij is 4 jaar ouder vandaar dat ik ook graag op jonge leeftijd zwanger   zou willen worden. Ik las dat je een dubbele baarmoeder had. Hoe moet ik dat zien? Zijn het echt 2 baarmoeders of alleen de baarmoeder wand?
Dream_girl: Wat vervelend voor je dat je een miskraam hebt gehad? Ik zelf heb ook een miskraam gehad en dat was echt een rot periode. Ik duim voor je datje deze ronde in verwachting bent van een mooi gezond kindje!
Petra: gezellig dat je mee kletst! Hoe was en voelde dat om op jonge leeftijd moeder te worden? Vast een zware maar ook zo mooie tijd gehad?
Mona toetje: Spannende tijden he?! Ik vnd leeftijd niet zo belangrijk wel zoals jij ook al zei dat je alles op een rijtje hebt zodat je het kindje een goede toekomst kunt geven!
Patje: HEEL ERG VEEL SUCCES met wachten! Dat is nog het ergste! hopelijk word je wachten beloond!
Russel: Hoe gaat het met jou? nog steeds geen ongie?!  bah niks aan zo he?!   Ik hoop dat je snel zekerheid hebt zodat je weer verder kunt!!  

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben en ik hoop natuurlijk dat we allemaal snel GOED nieuws krijgen!

Liefs JO

Dag iedereen!

Voor de 'nieuwelingen': welkom en veel succes!

@Jo: ik zit zeker in dezelfde situatie. Nog steeds niet ongesteld maar ook nog steeds negatieve testen (vanochtend weer 1 gedaan). Ik had wel op 2e kerstdag wat bloedverlies bij het afvegen en  tot 3  dagen daarna bij het opstaan heel licht bruinverlies (bij het afvegen). Misschien was dat toch .
Ben sinds gisteren wel echt heel misselijk, maar dat kan natuurlijk ook een virusje zijn of iets dergelijks. Verder heb ik geen kwaaltjes.
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat het aan het merk test ligt. Ik hoop maar dat ik (en jij) een van de vele vrouwen zijn die niet veel hcg aanmaken waardoor je pas laat positief test. Dat hoor je nl. best vaak. Ik blijf maar ongeduldig afwachten en om de dag een testje doen.

Hoe is het met de rest?

Liefs, Angela

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
En idem dito dat wachten is echt erg!!!
Maar ja, wie weet he.
Ik zit nu op cyclus dag 32 en ik denk dat ik wel wacht met testen tot na 14 januari.
Omdat natuurlijk mijn aller eerste cyclus zonder de pil 60 dagen was en nu niet  goed een houvast heb wanneer mijn menstruatie weer moet komen.
Ik had wel 31 dec,  volgens mij mijn  eisprong,  een soort slijmpropje verloren (sorry  kan het niet  netter omschrijven), dus dacht ik  ga daar maar vanuit.
Die week ervoor namelijk meer vochtig van onder, dus denk dat dat mijn vruchtbare  periode was.
Heeft iemand hier meer ervaring mee?

Succes iedereen met afwachten!!en op duidelijkheid!!

Veel  liefs   van Patries.  

Terug
Bovenaan