September 2020 ❤

Gefeliciteerd! ? Gisteren na 4 testen had ik bevestiging genoeg om te zeggen dat ik ook zwanger ben. Ik ben ook op 3 september uitgerekend als ik het goed heb. ?

Meiden allereerst gefeliciteerd!! Ook ik meld me graag. 2e kerstdag 2 positieve testen in handen. Vandaag gaf CB 2-3 weken aan dus ik schat de uitgerekende datum begin sept. Ik heb geen idee verder, want ben na het stoppen met de pil (in sept) niet ongesteld geweest. Ik heb een dochter van begin nov 2018 en we wilden graag een kleine 2 jaar ertussen dus ik duim (overigens voor iedereen) dat het goed mag gaan! Ik voel niks trouwens, maar dat had ik de vorige x ook. SPANNEND! Ik hoop dat iedereen zich goed mag voelen en duim op mooie echo's voor iedereen in 2020 :)

Welkom gebruiker en Steph en gefeliciteerd! 
Steph, dat heb je lekker snel voor elkaar haha, fijn hoor.
Gaan jullie ook al contact zoeken met de verloskundige of wachten jullie nog? En gebruiker,  wordt dit jouw eerste kindje? Voel jij je goed?

Ik heb al een aanvraagformulier ingevuld van de vk. Dan kan de afspraak maar vast worden gemaakt, je weet maar nooit hoe druk de echoscopiste is en dan heb ik misschien nog een handig tijdstip. En stiekem ook omdat ik dan kan toeleven naar een bepaalde datum hehe ;)

Haha nou ik was al flink misselijk ? maar ook niet fit dus ik relateerde dat aan elkaar.. daarnaast had ik wel al steekjes in mijn borst. Nu ook best gevoelige borsten zeg!
Ik heb ook innestelingsbloeding gehad.. afgelopen woensdag een heel iniminipietsie en vanochtend ook minimaal. Hopen maar dat t niks anders is.
Net nog een extra test gehaald want wil een donkere streep hahaha en meteen de VSM mama PUUR tabletten..

Gefeliciteerd dames! 
Ik had gister een positieve test in mijn handen. Het mooiste kerstcadeautje. Na 2 miskramen zijn we nog wel een beetje terughoudend. We hopen zo dat het deze keer wel gewoon goed mag gaan. 
We hebben een dochtertje die deze maand 1 jaar is geworden. Voor nu is mijn uitgerekende datum 6 september. 

Terug
Bovenaan