September 2020 ❤

Hoi hoi,
Ik ben in afwachting van na vorige week zaterdag een terugplaatsing te hebben gehad van een blastocyste 5 dagen oud. Dit na 4 miskramen in nog geen 8 maanden. En mijn leeftijd.  Ik ben nu dus op dag 7/8 na terugplaatsing. Dinsdag moet ik een bloedtest doen. Zondag wil ik een thuistest proberen. 
Mijn borsten doen zeer, heb vaaK trekkerige pijn in mijn buik. Gister wel 1x bruin slijm gehad en wat zeuren rechtsonder buik naar rug en lies. De kliniek zegt dat het normmaal is en nog innesteling kan zijn. Het is spannend die laatste wachtdagen en mijn temp is gelukkig nog steeds 37 dus hoop ze echt gelijk hebben. Als het dus toch goed doorgezet is zou ik rond 6 september uitgerekend zijn. Ben blij als t de 31ste is en mijn hcg geprikt is dan weten we t zeker en zou mooi nieuwjaar cadeautje zijn. Meer meiden in een traject van IVF of anderszijds?

Hoi gebruiker, 
Spannende dagen dus voor je!?! Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!
Ik heb wel medische hulp gehad maar gelukkig een milder traject.  Ik heb pcos en daarvoor heb ik medicatie geslikt om een eisprong op te wekken. Ben dus best wat in het zh geweest omdat ze ook steeds mijn cyclus volgen met echo's maar het viel deze x mee. De vierde ronde met medicatie was het raak :)
Succes!

Nou dames het waren spannende dagen na me terugplaatsing van mijn 5 dagen oude blastocyste. Merkte 5 dagen na terugplaatsing al me borsten en trekken in me buik dus was positief. Donderdag was het 6 dagen na tp en had ik best veel zeuren in me buik en gister 7 dsgrn na tp had ik ineens wat slijm met bruin met alleen 2x afvegen heel klein beetje en zeuren rechts en me rug en buik. Schrok en was even een domper. Kliniek gebeld en die zei me normaal was en kon in deze periode en me geen zorgen moest maken en in de gaten houden. Vanmorgen geen last meer en alle tijd geen bruin meer gezien. D8 zal een test te vroeg zijn of toch doen? Mijn borsten knallen en tepels donkerder meer zichtbare aders. Denk ga t doen met het idee nog niets te zien. Dinsdag moet ik bloedtest doen. En ja hoor ik zie een zeer duidelijke streep volgens mij. Geen tuurstreepje zoals ik alle andere 4x had met mijn miskramen rond deze tijd maar een onduidelijke. Zou t dan eindelijk na mijn bezoeken in Spanje, alle kosten en medicijnen zijn vruchten afwerpen? Oh ik hoop t zo. ❣ hou nu al van dit bolleke BO. Zo heb ik t eff genoemd tot we weten wat t is.

Heel voorzichtig meld ik mij hier ook. Vanmorgen een positieve test op NOD.
Morgen alvast naar de huisarts voor een bloedafname

Ik ben ook zwanger! Ik kan het nog steeds niet geloven, voelt zo gek om het zo te typen. Als het goed is ongeveer 29 aug-1 sept uitgerekend.
Ik ben 32, 16 jaar aan de pil geweest en in november gestopt. Niet eens heel bewust, maar pil was op, wisselen van huisarts en toen zei ik tegen mijn vriend; misschien maar eens stoppen? We hadden allebei niet het oergevoel om ouders te worden, maar wisten wel dat we het ooit wilden. 1 keer ongesteld geweest en dus meteen zwanger. Ik heb zo intens gehuild! Het voelt zo onwerkelijk. Ik weet dat je in principe natuurlijk zwanger kunt worden als je geen anticonceptie meer gebruikt, maar zo snel blijft toch bizar. De afgelopen 2 weken had ik gemixte gevoelens, maar nu ben ik iets meer gewend en ben ik ZO blij! Mijn vriend is ook een stuk ouder, en we zijn eeuwige twijfelaars, dus misschien is het wel perfect hoe het gegaan is haha. 
Ik heb afgelopen week de verloskundige gebeld en eind jan. een afspraak. Ze gaf aan dat ik ook een vroege echo kon krijgen als ik dat wilde. Hebben mensen hier dat (gedaan)? Ik merk dat ik nu toch al helemaal zenuwachtig ben of alles wel goed is. Zo gek, eerst wist ik helemaal niet of ik blij moest zijn, en nu ben ik al helemaal bang dat het verkeerd kan gaan. Leuk om hier samen met jullie te praten! X

Jaaaaa ! Na een licht positieve test vandaag hooop ik dat ik me hier mag aanmelden! 
https://www.mupload.nl/img/onqlte.jpeg
Dit was Mn test vanmorgen ! Heel licht maar dit had ik ook bij Mn dochtertje. Morgen ochtend weer 1. Heb een predictor early. En doe de action test nog een keer. 
Hopen jullie met me mee ☺️

Terug
Bovenaan