September 2020 ❤

Hier ook een postieve test in handen, en een dochtertje van anderhalf jaar! Leuk dat er nu al meiden zijn die hetzelfde meemaken als ik, onzekere spannende tijd.. maar zo welkom! Is er bijv al een facebook groep waar we verhalen met elkaar kunnen delen?

Gefeliciteerd allemaal! Dit is echt een spannende tijd he. Nog weken wachten op de echo, nauwelijks iets voelen en (bijna) niemand weet het nog. 

@StephW, wat leuk, ik heb ook een dochter van begin november ? vind het ook een mooi leeftijdsverschil! Hoewel het voor mijn man wel een beetje onverwachts kwam, van hem had het nog wel wat langer mogen duren. 

Ik ga volgende week de verloskundige bellen. Kan het nu wel iets makkelijk loslaten dan bij onze dochter, toen was ik er elk moment van de dag mee bezig ?

Hallo dames,

Allemaal voorzichtig van harte gefeliciteerd!!
Ik heb de eerste kerstdag ook een positieve test in mijn handen. En de tweede kerstdag weer een!! Net toen de brief voor het ziekenhuis al klaar lag. Wij hebben bijna een jaar moeten  wachten. Zo spannend nu! Volgens de berekening ben ik eing aug/ begin sept uitgerekend. 
Hoe voelen jullie je?  

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd allemaal! 
Hier gisteravond 2e kerstdag en vanmorgen een positieve test in handen, nog beetje onwerkelijk allemaal. Volgens berekeningen begin september uitgerekent. Hier al dochtertje van 2 rondlopen. 

Wat toevallig perachan! Ik denk dat het zwaar wordt met een dreumes erbij, maar ook gezellig! En vrouwtje K, wat een geluk met de verwijzing al in huis! Ik mag 21 jan voor de echo, kijk er nu al naar uit!

Terug
Bovenaan