September 2020 ❤

Hé dames! Gefeliciteerd :D
we hebben inmiddels ook een groep op FB aangemaakt, kletst wat gemakkelijker ;).
Als je wilt dan kun je je daar aanmelden! Je kunt het vinden onder "OVN september 2020"

Ha volgens mij kan niemand zien dat je lid bent, anders heb ik een probleem :) 
En gefeliciteerd meiden! Ik mag 21 jan voor de eerste echo, (veel) vroeger hoeft van mij ook niet, want te vroeg en dan zie je miss geen hartje en dat lijkt me dan weer iets nieuws om over te stressen. 

Karen,  nee je vrienden kunnen niet zien dat jij lid bent.  Tenzij je toevallig een zwangere vriendin hebt die ook in september is uitgerekend een zich aanmeld haha
Maar ik zou het ook niet fijn vinden als dat nu al openbaar is hoor ;)

Ik heb gistermorgen een positieve zwangerschapstest van Kruidvat 2 v 5 gehad en meteen een action early gedaan, deze was duidelijker. Zoo blij!! In ronde 7 gelukt! Ben rond 7 Sept uitgerekend. Spannend allemaal hoor, hopelijk gaat alles goed. Alleen wat last van me borsten en krampen in me baarmoeder net of je ongesteld moet worden inderdaad dat lees ik wel vaker! Heb ook een innestelingsbloeding gehad 1 week voor me nod. Eerst helderrrood bloed daarna licht roze bloedverlies en dat icm zere borsten moest het haast wel zo zijn, maar ben de afgelopen maanden al vaak teleurgesteld geweest waardoor ik tegen mezelf zei; ik zie dingen die er niet zijn, wachten tot de test dan is het zeker! Kam het nog steeds niet geloven!!!

Ook ik heb het op facebook opgezocht en een verzoek gedaan om lid te worden van de facebook groep. Inderdaad wat makkelijker communiceren. 

Hoi allemaal,   Afgelopen maandag een positieve test in mijn handen! Volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op 6 september 2020.   Ik ben al mama van een prachtig sterrenkind genaamd Fynn. Die helaas op 19/07/2019 na 8 dagen is overleden. Hij is geboren met 32 weken. Plotselinge weeen. Afgelopen maanden was echt niet makkelijk, maar we pakken kns leven langzaamaan weer op.  De wens voor een broertje of zusje voor Fynn is groter dan de angst, dus wij zijn hier ontzettend blij mee, maar het is ontzettend dubbel. Wat ik wel bijzonder vind: mijn officiele uitgerekende datum van Fynn zou 04-09-2019 zijn. Dat is nu 06-09-2020. Alsof het zo moet zijn

Terug
Bovenaan