September 2020 ❤

Yes, ik mag me hier ook aansluiten! Hoop dat het een actief draadje word :) heb er zó lang naar uitgekeken om in een "uitgerekend in" topic te mogen aanschuiven... 
Vandaag mochten we na onze 1e IUI testen en dik positief! Zag ik wel aankomen want als een ware testjunk zag ik de streepjes al mooi oplopen maar het telefoontje naar de fertiliteitsarts was nog even magisch.
De 30e hebben we onze eerste echo. Volgens eigen berekening zijn we rond 18 sept uitgerekend

Allen gefeliciteerd.
Hier al de crèche vastgelegd, nog voor de eerste echo ?. Moet je doen in onze streek als je een plaatsje wil hebben.
Nog steeds amper kwaaltjes hier

Gefeliciteerd allemaal!

woensdag een positieve test en volgens eigen berekening uitgerekend rond 18 september :)
sinds gisteren wel wat bruin/rosé verlies dus ik hoop maar dat alles goed blijft gaan! 
we hebben al een dochtertje van 2 en bij die zwangerschap nergens last van gehad
ik meld me nog even niet aan voor de FB groep totdat ik wat meer zekerheid heb dat het goed blijft gaan

Hoi allemaal!!! Gefeliciteerd! Ook ik had afgelopen maandag 2 positieve testen in mijn handen en vanmorgen voor de zekerheid nog een gedaan. Ook deze was positief. Toch durf ik nog niet echt te genieten ivm bloedverlies wat ik al dagen heb. Steeds kleine beetjes donkerrood/bruin. Maar geen krampjes meer en geen stolsels. Volgens internet zou ik 13 september zijn uitgerekend. 3 februari eerste echo. 
Ben benieuwd. 

Super leukk om dit te lezen allemaal!!
ik kwam 1 oktober erachter dat ik zwanger was helaas heb ik 3 oktober een miskraam gehad ..
nu ben ik weer ZWANGER!! kwam er gisteren achter 4weken .. ben heel erg in de spanning omdat het natuurlijk 1ste keer mis ging? hoop dat alles nu goed gaat! 
ik heb 5 feb mijn eerste ECHO zo spannend allemaal!
en volgens mijn berekening 17 september!

Ik mag hier ook aansluiten.. Gisteren een positieve test, niet gepland maar begin inmiddels aan het idee te wennen. Is ons tweede kindje, en ze zullen straks als alles goed is maar ongeveer 13(!) maanden schelen.
Geen kwaaltjes verder hier, net als de vorige keer.. en denk dat ik zo rond de 18e ben uitgerekend.

Terug
Bovenaan