September dan een vruchtbare maand?

Hallo allemaal,

Gezellig druk zeg, hier! Leuk!
Ik heb alleen iets minder nieuws: de  RD's zijn vandaag gearriveerd!
Maar 1 lichtpuntje, ik weet nu, na het stoppen met de pil, dat ik weer ongi wordt. En kunnen we er nu helemaal voor gaan.
Ik zou mijn NOD eigenlijk pas 5/7 september hebben (stond ook niet meer in de lijst). Heb nu een cyclus van 24 dagen, is dat niet te weinig??
Ik zet mijn nieuwe NOD in de lijst, nu kan september hopelijk toch nog een vruchtbare maand worden!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 5 september, mama30, 25 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september sjors 1e ronde   1e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 20   septmber yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 27 september roos 31 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari

Een lange lijst zeg, iedereen veel succes!!

Groetjes Mimi

Hoi mimi,

SHIT zeg!!!

Nu op naar volgende ronde dan maar! 24 dagen is niet te kort denk ik. Gewoon al een week eerder goed aan de klus gaan!

Heb j erg last van je menstruatie of gaat het?

Liefs.........

Hai Allemaal,

Oef, net een zeer moeilijk moment gehad. Ik was even boodschappies gaan doen met de kinderen en daar
kwam ik een klasgenootje, N, van Alysha tegen met haar moeder en die vraagt aan mij info over een
maxi cosi. En zegt daarna heel luchtig je wist toch dat ik zwanger ben? Niet dus die roddel had ik nog niet
meegekregen. Ja ik ben pas 2 maanden zegt ze maar ik wordt nu al dikker en ik kon mijn mond ook niet meer tegen
N. houden. En N heeft over het schoolplein lopen gillen dat haar mama zwanger is!
Ik kon toen zo moeilijk mijn mond houden en niet gelijk eruit te kwakken dat ik ook probeer zwanger te raken.
Maar ik heb mezelf weten te beheersen pfff....

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

he mimi

shit dat de rds zij gekomen ,maar aan elke slecht bericht zit ook altijd een goede kant!!!!   je weet dat je ongi word en nu weet je ongeveer wanneer je ei komt!!!!!
dus t kan slechter he...............
nou we hebben een volle lijst he ..kan bijna elke dag feest{?} zijn voor iemand!!

ik heb vandaag een iets mindere dag.......wij hebben net de as van Storm en Daantje
opgehaald......en een hele mooie urn[wat een kut woord is voor mensen van 85] erbij
uitgezocht....t is een glazen vaas/pot en hij is handgeblazen met kleurtjes erin.....
En de kamer van Storm en Daan is   met veel groen en oranje details {,muren wit en donker houten vloer,en dan lekker kleurige "kitch kitchen"details.}
En nu kwamen we binnen bij t crematorium en in het kantoortje waar we moesten zijn
stond deze vaas/pot[urn] en mijn vriend zei meteen dat is ie.......
dus ik keek en : JA dat was de pot/vaas die we wilden...glazenpot/vaas   en erin geblazen zitten de kleuren groen en oranje en nog wat "bij"kleuren .
en van deze is er maar 1 want ze zijn handgeblazen dus niemand kan dezelfde hebben.
T past precies bij hun kamertje.......
dit zal voor heel veel mensen vreemd klinken maar als t jezelf overkomt..................[en niet andere zoals meestal!!!!]dan onderga je dit allemaal en wil je t perfect doen.....
Dus op je gevoel doe je wat je goed lijkt en wat goed voelt....
Oh als sommige mensen niet weten waar dit over gaat lees dan :zwanger worden na vroeggeboorte........[onderwerp op dit forum]
nou op een of andere manier is dit weer een afsluiting en we gaan weer verder.....
ik probeer er toch positief{?} tegenaan te kijken ,want ik ben altijd positief ingesteld en ook met dit ...je MOET toch verder , we hebben t een mooi plaatsje gegeven en we hebben t vaak over onze   jongens, we zullen ze nooit vergeten!!
en er was geen reden voor t misgaan dus op een of andere kromme manier heeft t toch zo moeten zijn hoe kut t ook is en klinkt.

nou fijn dat we hier zo lekker alles kwijt kunnen en   dat we allemaal t zelfde willen....
thanks   voor t luisteren{?]............
xxx lilian
zij zijn mijn eerste 2 kinderen en helaas mogen ze hier niet zijn ,maar we willen toch kinderen   dus   we gaan voor nummer 3 , een broertje of zusje   van Storm en Daan.

oh die laatste zin had ergens anders moeten staan   ....nou ja....shit happens

ja om t toch weer positief   af te sluiten ...hier ff mijn banner!!!!!!!
xxxlilian

LILIAN: two thumbs up!!!
Hartstikke knap meid! Ik zou je wel een knuffel willen geven.....doe dit dan nu via deze weg..............

Nou veel sterkte dan vandaag nog even...en ik vind het super knap hoe jullie hiermee omgaan!!!!

Dikke knuffel Gipsyd............

gipsyd

thanks   voor   je lieve woordjes...
knuffel terug sooooo lief van je......
t gaat goed hoor.....ben blij dat ik ze nu thuis heb[op een of andere manierhe]
en nu gaan we verder.....met onze lieverds in gedachten altijd bij ons...
maar super lief van je xxx lilian

Terug
Bovenaan