September dan een vruchtbare maand?

hoi  allemaal...............................

ik wil even tegen iedereen zeggen dat julllie allemaal super lief zijn en zo meeleven met ons.......................
nou moet ik ook zeggen dat we t gelukkig een mooi plaatsje hebben kunnen geven in ons hart,ik denk dat iedereen hier anders mee omgaat maar je zal verrast zijn over hoe sterk je kan zijn als jezelf zoiets meemaakt!!!!
wij dachten ook dat we zoiets niet aan zouden kunnen ,maar dat kunnen we dus wel!!
en ik heb er vrede mee,dat wil niet zeggen dat t soms geen pijn meer doet maar dat hoort erbij want als ik "nergens"geen last meer van zou hebben dan lijkt t net alsof ze nooit geboren zijn ,alsof t niet gebeurt is.!!! en dat is niet zo...[zelfs de piijn wil je toch onthouden!!!].wij zijn papa en mama geworden van 2 schatjes maar helaas mogen ze niet hier zijn ,maar ze zitten voor altijd in ons hart als ons eerste en tweede kindje..........................en nu gaan we voor nummer 3!!!

GEWOON ALLEMAAL SUPER DAT JULLIE ZO MEELEVEN!!!

ene..........hoe is t met t testte.........................heeft er al iemand 2 streepjes?

xxx lilian

Hoi,

Lilian, wat gaaf dat jullie precies de goede urn hebben gevonden! Ik hoop dat het jullie helpt bij het geven van een plaatsje van jullie verdriet. Ik vind het knap hoe jullie ermee om gaan....

En Sjors...wat een ontzettend knap werk doe je!  Mijn zoontje werd vier dagen na zijn geboorte met spoed opgenomen op een IC voor pasgeborene! Hij had een hartslag van 300 slagen/minuut! We zijn erg bang geweest dat we hem kwijt waren, omdat ze aanvankelijk niet wisten wat er aan de hand was. Ze dachten aan hersenvliesontsteking! Uiteindelijk viel het mee....ze hebben zijn hartslag weer in het goede ritme weten te krijgen. na vijf dagen mocht hij weer mee naar huis. daarna heeft hij het nog twee maal gehad. Nu is het met medicatie goe donder controle. In oktober wordt de medicatie afgebouwd, dan is het afwachten of hij er over heen gegroeid is of niet! Maar dat ter zijde. maar ik heb daar zoveel bewondering en respect gekregen voor de manier waarop de verpleging daar met de kindjes en de ouders om gingen! Ongelofelijk! Alleen al de piepjes en toeters en bellen op zo;n afdeling.....Ik heb er grote bewondering voor dat mensen daar kunnen werken!

Mimi...balen dat de red devils zijn   gekomen! Maar op naar de volgende ronde...Ik heb ergens gelezen dat de kans groot is dat je geen eisprong hebt gehad bij een cyclus korter dan 21 dagen of langer dan zes weken! Dus je hoeft je geen zorgen te maken, lijkt me!

Wij hebben weer eens ouderwets geklust..haha....Mijn ongi is net achter de rug...zitten nog niet in de vruchtbare periode! Maar het was gewoon uit een romantische bui! Ook weer eens leuk! Voor komende ronde heb ik me voor genomen om niet meer van alles te voelen of te denken te voelen! Mijn ervaring is dat ik mezelf dan alleen maar gek maak! Ik wacht nu ook met testen tot 28 dagen! Normaal had ik overigens altijd een cyclus van 28 dagen! Vorige ronde in eens 35 dagen Toen had ik dus wel hoop dat het raak was.....Niet dus! Maar dat was ook pas ronde 1!

Ellen......nog steeds niets? Wordt jij de eerste die de naam van dit topic eer aan doet?

Nou dames, slaap lekker!

Roos

hey sjors25

wat heb jij trouwens mooi werk.......denk ik,toen ik in ziekenhuis lag bij de bevalling waren er ook allemaal verpleegkundigen en mijn herindering    aan hun is zooo goed,ze waren zoo lief en meelevend!!!dat zal jij op  jou afdeling ook wel meemaken dat t soms goed gaat maar ook soms mis.....zullen en wat jij dan doet met en voor die ouders van die kindjes dat ze voor altijd herinderen!!!!ik zal ook  nooit vergeten hoe lief en meelevend en begripvol dat ze waren......................superwerk denk ik; heel dankbaar....
en dan al die kleine babytjes   je zal ze wel sterker zien worden[de meeste..}.
maar super lief je berichtje....thx!!!
laten we maar snel allemaal zwanger worden he........kunnen we met z'n alle naar t zwanger forum..hhahaha gezellig.....

xxx
lilian

Goedemorgen meiden,

ik dacht vrijdag dat ik al mijn eisprong had, (drukkend gevoel in mijn
onderbuik en sliertje slijm) maar gisteravond had ik een (ja sorry....)
een heel dik sliertje slijm, zag er echt raar uit.   Dus heb misschien gister mijn eisprong wel
gehad. Dus natuurlijk zijn we lekker aan het klussen, hahaha. Zou wel
mooi op tijd zijn, want ik ben 16 augustus met de pil gestopt, en heb
dus niet ontpilt.

@Tanja: ik heb zelf ook het gevoel dat het niet lang gaat duren. Ik
weet niet waarop dit gevoel gebasseerd is, en ik wil het ook niet
voelen, want ben zo bang dat het dan een extra grote teleurstelling is!
Dus ik hou mezelf voor dat het ook wat langer kan duren, ook al zegt
mijn gevoel anders..... Ik hoop dat ons gevoel wel gelijk heeft! Hahaha.

@Mamaroos: lekker ongedwongen klussen omdat je er gewoon zin in hebt is
ook leuk toch? Ik denk ook dat je het er zeker in moet houden. Zo hou
je het denk ik wel ontspannen.

@Ellen: en,   en, en??? al RD gezien? Ik vind het zo spannend voor je! Ik duim heel hard voor je!

@Lillian: ik vind het echt knap hoe jullie ermee omgaan. Het is niet niks om 2 kinderen te verliezen.

Nou meiden, veel succes met klussen en ik hoop dat we met zoveel mogelijk naar het zwanger zijn forum kunnen!!!

Groetjes Nathasja

Hey meiden,

allereerst Lilian: Ik heb je verhaal net gelezen en was helemaal onder de indruk. Ik vind het echt superknap  hoe jullie ermee omgaan!
Het is moeilijk voor te stellen als je (net als ik) nog nooit zwanger bent geweest, maar ik probeer me echt in te leven...
Natuurlijk waren jullie mannetjes al in jullie hart, maar nu ze thuis zijn geeft dat ook vast een heel bijzonder fijn gevoel.
Als ik het zo las, moet het echt een hele mooie  vaas zijn.
Ook veel veel sterkte nog voor jullie en ik hoop dat het van je  af schrijven helpt  op dit forum!  
(En ook veel succes!)

Ik heb vanmorgen een ovulatietest gedaan, maar zag geen tweede streep.
Ik zag wel een hele vage horizontale lijn, ook door de controle lijn.
Wat is dit nu weer? Als iemand het weet...

Joh, Ellen: Nog steeds in spannende afwachting? Ik hoop zo voor je dat je positief kan testen.Ik duim ook voor je!

Sjors: Ik wist wel al dat je in de zorg werkte, maar niet dat je op de intensive care voor baby's werkt. Dat is bijzonder werk zeg! Knap van je dat je dat kunt.

Mimi: Echt balen zeg! Maar direct nadat bij mij de rd's waren gearriveerd was ik ook wel opgelucht. Direct beginnen aan een nieuwe ronde... dus nieuwe kansen!

Mamaroos: Jij hebt ook in spanning gezeten na de geboorte van Frank. Gelukkig is alles nu  onder controle.  Spannend  dat ze in  oktober de medicatie gaan afbouwen. Hopelijk is hij er dan overheen gegroeid.

Na alles wat ik overal lees vergeet ik niet,
dat het krijgen van een kindje één groot wonder is!

Hopelijk kunnen we dat allemaal snel meemaken

Alle meiden hier: Succes!

Liefs...

ps: heb wel een lange tekst deze keer zie ik...

Goedemorgen allemaal!

En Ellen?

Vertel, vertel!
Laat ons niet zo in spanning zitten hihi

Van mijn duimen komen nu echt rookpluimen dus vertel aub iets voordat ik een zelfontbranding krijg.

Ben niet nieuwschierig hoor, maar zou het zeker wel leuk vinden om wat te weten (hopelijk positief!)

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005.

hey ken

die vage horizontale lijn........................dat klopt volgens mij niet helemaal hoor.....................vreemd.....
wat voor test heb je ., welk merk?
t moet echt zo zijn zoals in de gebruiksaanwijzing staat...meestal is alle afwijkend"streepjes"een foute test...
ik wil je niet teleurstellen ofzo     misschien ff opnieuw doen..?
als je trouwens goedkope goede testen wilt moet je SENSITEST pakken die heb ik ook ...is best goed duidelijk...
xxx lilian

Terug
Bovenaan