September dan een vruchtbare maand?

Hey meid!!! (lillian30)

Lees net je berichtje....

Wat ontzettend knap van jullie allebei!!! Het is niet niks!!
Ook van mij!!!!!! En alles heeft z'n reden!! Dat net die glazenurn daar voor jullie mannetjes staat...

Heel erg knap hoe je er in staat en heel fijn dat jullie jullie mannetjes thuis hebben!!

Heel veel liefs
mama30

Hallo allemaal!!

Ik doe m'n best om iedereen een btje te leren "kennen" via de berichtjes maar dat valt nog niet mee!!!! Ik vind het wel erg leuk dat we met zoveel meiden zijn hoor! Nou, gisteren moest ik telkens naar de wc maar vandaag weer helemaal niet......ik merk nu wel dat m'n mannetje er meer mee bezig is! Hij vroeg zelfs of ik een test wilde doen, haha de schat! Weet hij veel hoe het met die vruchtbare periodes en NOD zit! Vanmiddag zijn we op kraamvisite geweest, een poppetje van een ventje, zooooo schattig. En m'n zoontje van 2,5 deed zo lief tegen 'm. Speentje geven, over zn bolletje aaien...echt te droppig gewoon!!!! Ik heb heel veel hoop deze keer, maar ben bang dat ik daardoor nog meer teleurgesteld zou zijn als het niet raak is. Het klinkt misschien stom maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het lang gaat duren....heeeeeeel naïef ik weet het, en ik wil niemand beledigen ofzo hoor. Echt niet!   Vind het erg prettig dat je hier al je gevoel kwijt kan, wat dan ook. Dus ik wil absoluut niemand tegen het hoofd stoten.
Nou meiden, heel veel suc6 allemaal nog met wachten! Als ik niet ongesteld word de 6e dan ga ik zaterdag de 8e testen.

Liefs, Tanja

hallo lieve meiden,

wat lief   dat jullie massaal naar me hebben geinformeerd, ik word er helemaal vrolijk van! Had vandaag helaas geen tijd om eerder in te loggen.

Tot nu  toe nog geen RD!!!! Ik word steeds nerveuzer, en mijn man ook. Nog geen test gedaan, daarmee wil ik tot morgen wachten. Morgen hebben we familiebijeenkomst, dus voor die tijd testen dan kan ik het meteen vertellen als het goed nieuws is.
Maar ja, bij de eerste testte ik pas na 5 dagen over tijd positief, dus het blijft toch afwachten.

Ik probeer me niet al te blij te maken, want ik ben pas 2 maanden gestopt met de pil, en werd de vorige keer al na 26 dagen ongesteld (vandaag is dat dus 28 dagen geleden). Helemaal zeker van   mijn cyclus ben ik dus ook niet, hoewel ik altijd heel regelmatig was. Zelfs na 13 jaar pil had ik binnen een maand weer normale cycli van 28 dagen. Zou het dan toch???

groetjes, Ellen

HEEY Allemaal,

Nou ik ben Patricia 29 jaar, en we zitten in ronde  7 voor ons 1e wondertje!
Elke maand is weer spannend, je probeert er niet teveel mee bezig te zijn maar als de klusdagen voorbij zijn dan denken we toch zou het deze keer......???
We moeten het elke keer weer afwachten!Tis niet anders!

Groetjes van Patricia

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 5 september, mama30, 25 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september sjors 1e ronde   1e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 20   septmber yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 27 september roos 31 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari

Hey Meiden!

Tanja: Iedereen voelt en beleeft het anders, van mij mag je het gewoon vertellen hoor! Zo met z'n allen zitten we in het zelfde schuitje en het is erg fijn om het te delen, en gewoon te kunen vertellen wat je voelt, denk en denkt te voelen!!! Bij ons is het zelfde, Mijn man en ik denken ook dat het niet heel lang gaat duren, we gaan op ons gevoel af.
Hier de NOD op 5-9, wij hebben ook tegen elkaar gezegt dat we bij geen RD volgend weekend gaan testen. Bij onze eerste 4e dag na de NOD getest.

Ellen: OHHHHH spannend!!! Wat voel je??? We blijven duimen!! Dan ben je de 1e van de rij en we gaan dan massaal je volgen, ahhaha!! Laat je het weten morgen??

En welkom Patricia!!

Hier over 5 dagen de NOD... we wachten in spanning. Nog steeds zeurderig gevoel in mijn buik en voelt af en toe heeeeel zwaar aan. Ik meen ook af en toe wat weeëig te zijn op mijn maag, nog net niet misselijk zeg maar. Bij onze 1e was dit 10000x maar erger, Ik voel me in iedergeval niet fit. Zodra hier wat bekend is meld ik het!

Fijne avond!

Hallo lieve meiden!!

Ellen!!
Mijn duimen draaien hier overuren!! Ik hoop zo dat het raak is!!

Mimi!!
Wat balen dat de duivels gearriveerd zijn!! Ik hoop voor je dat september een zeer vruchtbare maand voor je wordt!! 24 dagen lijkt mij niet te kort!! Gewoon vroeg genoeg beginnen met klussen!!

Lillian!!
Jou verhaal heeft mij zo ontzettend aangegrepen!! Ik vind het echt fantastisch hoe jullie  er mee omgaan!! En wat fijn voor jullie dat de urn precies goed is!! Ik kan mij niet voorstellen hoe erg het is om je lieve kindjes te moeten verliezen, dan wil je lijkt mij ook alles perfect hebben, want dat hebben jullie mannetjes verdiend!! Ik werk zelf op een intensive care voor pasgeborenen, en verzorg ook veel te vroeg geboren kindjes!! Als ik zie hoe erg het al is voor ouders om  hun kindje in een couveuse te zien, heel klein en kwetsbaar. Dan lijkt het mij zo verschrikkelijk wat jullie hebben meegemaakt!! Sorry als is een beetje doordraaf hier over.... ik werd er ineens zo verdrietig/ emotioneel van.....En dat geeft niet hoor!! Je mag hier altijd je verhaal kwijt, wij zijn er voor je!! Heeeeeeeel veel sterkte!!
Dikke kus Sjors.........

Een hele fijna avond lieve meiden!!

Liefs Sjors..........

Lilian,

kan me voorstellen dat het heel moeilijk was vandaag, maar toch fijn dat je zo'n mooie urn hebt kunnen vinden die zo perfect bij het kamertje past. Wat een moeilijke tijd moet het zijn zeg, ik kan het me gewoon niet voorstellen.
Dikke knuffel ook van mij.

Ellen

PS dames, ik heb nog steeds geen RD...

Hai Lilian,

Ik weet haast niet wat te zeggen. Mijn hart gaat uit naar jou en je man. Het is zo moeilijk om echt te beseffen wat het is om je kindje(s) te verliezen als je er zelf geen ervaring mee hebt. Ik kan alleen maar een voorstelling maken maar dat kan nooit tippen aan hoe jullie je moeten voelen.
Onwijs goed hoe jullie omgaan met dit grote verlies!

Meis, jij en je man enorm veel sterkte en je kan altijd je verhaal kwijt aan ons.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Terug
Bovenaan