September dan een vruchtbare maand?

nog maar een paar dagen dan kan ik testen[maandag nod dag]of mijn hormonen zijn beetje in de war of ik ben zwanger[jaaaa hahaha d's altijd zooo]
ik heb bloedend tandvlees,heel veel witte afscheiding!![nagezocht op google=kan zijn zwanger of hormonen in war],neus dicht en niet verkouden!,irritant op mezelf[lastig]!!!
maar vorige x toen ik zwanger was had ik de eerste 6 a7 wkn nergens last van... dus ik weet t echt niet ......zou zo gaaf zijn maar hou ook rekening mer RD'S.....maaaaarrr t is mogelijk he....hahaha

liefs lilian

Hey meiden!

Jee, ik had weer veel te lezen!

Spannend zeg, mama30 en Tanja! Jullie zijn de volgende die hun NOD naderen.
Ik vind het zelfs spannend, hoop echt dat jullie een postieve test in handen krijgen. Net als Ellen.

Duim, duim...    

Vandaag heb ik weer een ovulatietest gedaan. Geen tweede streep, maar deze keer ook geen vage, rare horizontale lijn. Was echt vreemd gisteren

Veel meiden beschrijven hier wat ze voelen; ik voel dus echt niets! Dus mijn ei moet vast nog springen.
We houden het trouwens nog steeds vol, om de twee dagen klussen. De ene keer is fijner dan de andere... snappie??  

In mijn omgeving geeft alleen mijn schoonzusje wel eens een hint, zo van; wanneer wordt ik tante? Haha! Ze moest eens weten hoe hard we aan 't werk zijn!

Ik moet me steeds inhouden om niet iedere keer met magazines over zwangerschap of kinderen thuis te komen. Kan het soms echt niet laten. Ik vind het heerlijk om daarover te lezen.
Zit zelfs al op sites met babynamen
Zijn er hier al meer meiden mee bezig?

Allemaal weer veel succes, vooral met afwachten!

Liefs Ken

aaahhhhh!!! Dit is gemeen!!
We zijn net even snel bij vrienden langsgeweest... hebben een kindje gekregen. Zo klein, zo lief en zo geweldig voor MIJN geduld!!! (Nee dus...)
Als we   nu een test hadden ging ik 'm doen!!

Dit moest ik ff kwijt.....mag wel even he?

Knuffels mama30

Hihi ik leef met je mee hoor mama30, nog even geduld en dan heb je hopelijk goed nieuws voor ons.

@Tanja, erg herkenbaar hoor. Mijn man word ook helemaal gek van me.
"kunnen we het ook nog over wat anders hebben dan baby's" Hihihi

@Ken, namen kijken doe ik stiekem ook al. Deed ik al voordat we zelfs besloten hadden voor een tweede te gaan. Zo van je weet maar nooit.

Groetjes Denise

Hallo allemaal!!!

* Lilian; laten we het hopen dat september een vruchtbare maand is!! Erg he dat wachten!!!!!

* Mama30; het lijkt wel alsof m'n moeder het ook aanvoelt hoor, of in ieder geval hoopt haha!! Vanmiddag hadden we het er weer eventjes over. Het floept er bij mij telkens bijna uit!

* Ken; ik ben ook volop bezig met de babynamen, maar dat heb ik eigenlijk altijd al gedaan. Maar het moet nu een btje bij de naam van mijn zoontje "passen". Hij het Rian trouwens, mijn dropje! Hij heeft het trouwens ook telkens over baby's.....hmmmm....haha!

En dan....Ellen heeft me nog gewaarschuwd.....maar ik heb het toch gedaan. Vanmorgen boodschappen gedaan en een test gekocht. Uiteraard was test negatief.....balen natuurlijk maar het heeft me wel weer met beiden benen op de grond gezet. Ik heb een btje teveel hoop denk ik. Nog steeds natuurlijk maar realistischer op één of andere manier. Het was wel jammer hoor, want ja...stel je voor dat ie positief was geweest.....haha, ik ben ook zo'n muts! Dat moet ik echt niet meer doen; ten eerste is het pure geldverspilling (koop wel huismerk hoor) en ten tweede wordt je er niet vrolijker van. M'n buik rommelt maar dat kan ook zijn omdat ongi eraan komt. Moet dan sowieso constant naar de wc, en niet alleen om te plassen...(sorry!). Oooooo, het kriebelt zoooooo!!! Bij de zwangerschap van Rian heb ik ook nix gemerkt hoor in het begin, het was de perfecte zwangerschap overigens....echt totaal nergens last van. Kan een eventuele tweede zwangerschap alleen maar tegenvallen he....pfff hihi!!! Nou meiden (en vooral mama30 in het bijzonder) heeeeeeel veel suc6 met wachten en ik vind het superknap van je dat je de testen hebt laten liggen. Ga ik een voorbeeld aan nemen!!!

Liefs, Tanja

Hallo allemaal!

@ Ellen, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

Voor mij is het nog eventjes afwachten, ben wel een beetje zenuwachtig, je wilt er eigenlijk niet teveel mee bezig zijn maar onbewust doe je het toch.

Ik heb zelf het gevoel dat ik niet zwanger ben, ik heb zoiets dat moet je toch voelen op een of andere manier?!
Wel gewoon om de dag geklust, doen we eigenlijk al 7 maanden.

Nou iedereen veel succes met klussen en wachten!

Groetjes van Patricia

nod: 7 september, 1e kindje

Goede avond meiden!!
Zo, het worden al weer spannende tijden zie ik op ons lijstje!! Echt leuk deze nod lijst, er gebeurd echt elke dag bijna wel wat!!

Anja!!
Bedankt voor je pep-talk!! En jouw kwaaltjes lijken toch ook echt op zwangerschapstekenen!! Echt spannend hoor!! En knap van je dat je tot de 15e kan wachten!! Ik weet niet of ik dat wel kan!! hahahah!! Als ik op mijn nod nog niet ongie ben, dan doe ik direct een test. Ik heb nl de langste cycles (=38 dgn) aangehouden, nou dat vind ik wel lang genoeg (hihihi)!! Maar ik ben er nog steeds van overtuigd ongetseld te worden!! Heb echte ongie krampen, bah bah bah!!

Lillian!!
Oooohh ik kan je gevoel ook zo begrijpen!! Hier is nog iemand die totaal geen geduld heeft!! hahahaha!! De tijd schiet echt voor geen meter op!! nog eventjes geduld en wie weet worden we beloond met een super cadeau!!

Mama30!!
Oooohhh nog eventjes wachten en dan is het zo ver, nog geen tekens van rode duiveltjes??!! Hoop zo dat het raak is!! Dan kan onze september maand bijna al niet meer stuk!! Maar knap hoor dat je niet gaat testen op de nod!! Zou ik niet kunnen, hihihi!! Succes met wachten!!

koekeltje!!
Ik hoop ook voor je dat je snel je babykamer in mag gaan richten!! Lijkt mij zo geweldig om te doen!! ik zit al barstensvol ideeen!! Hahahaha!!

Ken!!
Dat is idd vreemd he?? die gekke test van gisteren!! Dan zal je ei waarschijnlijk nog wel komen!! Wij vrijen ook steeds om de dag!! maar deze week staat het eventjes op een lager pitje (ben nu immers toch niet vruchtbaar)!! Ook wel weer eens leuk om spontaan even te seksen!! hihihi

Niesje (en ken)
Ik heb ook al bij namen gekeken hoor!! Heb al een top drie, voor een jongen en een meid!! Ik lijk echt wel gestoord!! hihi

Tanja!!
Ooh ik kan het mij zo goed voorstellen dat je toch stiekem een test gedaan hebt!! Echt jammer dat ie negatief was, maar waarschijnlijk was het toch veel te vroeg!! Dus wie weet over een weekje wel een positieve test!! Ik heb zelf 3 testen via internet besteld (sensitest), die krijg ik morgen waarschijnlijk thuisgestuurd!! Nu moet ik er ook vanaf zien te blijven!! ik ga niet eerder testen dan op mijn nod!! Maar succes met wachten meid!!

Trieske!!
Ik hoop voor je dat je gevoel gelijk krijgt!! Heb je al gekke kwaaltjes?? Nog maar een paar dagen en dan is je nod!! ga je dan ook gelijk testen?? Ik zal voor je duimen!!

Zo, het is weer een enorm verhaal geworden zie ik wel weer!! hahaha!! Een fijne avond!!

Liefs........

Zo, weer even ons lijstje....

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 5 september, mama30, 25 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september sjors 1e ronde   1e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje