quote: mamaroos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:57:09&apos

);
WOOOW MAMA30 EN TANJA...;HET WORDT SPANNEND! TOTTOITOI!
Even een vraagje! Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen! Afgelopen maand had ik in eens een cyclus van 33 dagen. Volgens cyclus van 28 dagen zou ik 11 september mijn ei hebben, volgens cyclus van 33 dagen is dat dan 16 september! Hoe kunnen we nu het beste klussen?
Ik had zelf bedacht vanaf morrgen om de dag....en dan vanaf 9 septemnber tot 17 september dagelijks?
Bij de eerste hebben we ook dagelijsk geklust....en dat werkte dus!
Ik heb dat lezen over baby;s ook heel sterk! ik heb stapels tijdschriften (veel gekregen) liggen en een plankje vol met boeken over zwanger worden en zijn, baby's etc....
Iemand wat lenen?
Maar nu ben ik in een gewoon boek bezig! Een prachtig boek! En bewust even niet over kinderen...om even met iets anders bezig te zijn!
Groetjes Roos
Hoi Roos,
Ik zou zeggen als je altijd een cyclus hebt gehad van 28 dgn zou ik daar in eeste instantie vanuitgaan. Wel in je achterhoofd die 33 dgn houden. Dus eigenlijk aan de slag tijdens de vruchbare dagen van de cyclus 28 dgn en even volhouden zodatje de vruchtbaren dgn van de 33 cyclus ook meepakt (snap je 'm nog?).
Dit had ik gedaan.
Lilian: Morgen is de NOD en ik (probeer) af te wachten tot zeker donderdag. In eerste instantie hebben we gezegt we testen zaterdag. Dus vrijdag moet ik nog werken, ben ik in de stad en kan ik mooi een test meenemen bij drogist. IK ben altijd echt op tijd, dus zou ik nu 1 of 2 dgn overtijd zijn dan zou dit zeker iets kunnen betekenen... BIj onze 1e heb ik 4dgn getest. (hoe heb ik dat vol kunnen houden...) Ik zit nu echt te denken, wat ik toen allemaal voelde. Ik weet nog dat ik met die test in de handen zat met alleen wat zeurderige borsten, maar volgens mij verder niets. Ik werd na ong 6 weken zwanger pas misselijk.
Rest van demeiden, klusse en afwachten!! ik !!
Fijne dag meiden!