Hallo,
Tjee, wat hebben jullie veel geschreven van het weekend! Wel leuk om te lezen.
Ellen: Gefeliciteerd!! Geniet ervan. Ik hoop dat wij allen ook volgen deze maand.
Sjors: Het weekend heb ik veel last van mijn ongi gehad, nu gaat het weer, ben er bijna doorheen. Dus op naar de klusweek volgende week.
Sjors en Eefje: Ik begrijp jullie twijfels, maar je moet je hart(gevoel) volgen. Dat wat jij denkt wat goed voor je is, en dat weet alleen jij. Tip: helpt misschien. Ik heb het boek: Ik wil zwanger worden van ingeborg Deana gelezen. Daar staat vanalles over geschreven, erg nuttig.
Mama30: Spannend, morgen is het zover.
Tanja en patricia ook zo deze week!!
Ken en Yvonne: Ik zit te twijfelen of ik een ovulatie test ga gebruiken, ik weet niet of het echt wel werkt. Kan iemand me tips geven??
Ik zag dat die test van clearblue wel erg duur is, of is hij meerdere malen te gebruiken?
Mamaroos: In de periode dat je denkt dat er mogelijk een eisprong is, zou ik het gewoon om de dag doen, men adviseerd dat ook, omdat het zaad dan beter van kwaliteit is, dan dat het je het iedere dag doet. En bij iedere dag denk ik dat de lol er nog sneller af is.
Gipsid: Heb jij dat ook al. Deze week van 3 bekende in mijn omgeving gehoord dat ze zwanger zijn. Kei leuk voor hun, maar ik wil OOK!! Ik merk aan mezelf dat ik er steeds meer mee bezig ben, vergeleken met een maand geleden.
Nou, iedereen succes deze maand.
En ik hoop dat we deze week weer goed nieuws lezen op dit forum, toitoi meiden!
Liefs mimi