September dan een vruchtbare maand?

quote: mamaroos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 21:57:09'));

WOOOW MAMA30 EN TANJA...;HET WORDT SPANNEND! TOTTOITOI!

Even een vraagje! Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen! Afgelopen maand had ik in eens een cyclus van 33 dagen. Volgens cyclus van 28 dagen zou ik 11 september mijn ei hebben, volgens cyclus van 33 dagen is dat dan 16 september! Hoe kunnen we nu het beste klussen?

Ik had zelf bedacht vanaf morrgen om de dag....en dan vanaf 9 septemnber tot 17 september dagelijks?
Bij de eerste hebben we ook dagelijsk geklust....en dat werkte dus!

Ik heb dat lezen over baby;s ook heel sterk! ik heb stapels tijdschriften (veel gekregen) liggen en een plankje vol met boeken over zwanger worden en zijn, baby's etc....
Iemand wat lenen?
Maar nu ben ik in een gewoon boek bezig! Een prachtig boek! En bewust even niet over kinderen...om even met iets anders bezig te zijn!

Groetjes Roos

Hoi Roos,

Ik zou zeggen als je altijd een cyclus hebt gehad van 28 dgn zou ik daar in eeste instantie vanuitgaan. Wel in je achterhoofd die 33 dgn houden. Dus eigenlijk aan de slag tijdens de vruchbare dagen van de cyclus 28 dgn en even volhouden zodatje de vruchtbaren dgn van de 33 cyclus ook meepakt (snap je 'm nog?).
Dit had ik gedaan.

Lilian: Morgen is de NOD en ik (probeer) af te wachten tot zeker donderdag. In eerste instantie hebben we gezegt we testen zaterdag. Dus vrijdag moet ik nog werken,  ben ik in de stad en  kan ik mooi een test meenemen bij drogist. IK ben altijd echt op tijd, dus zou ik nu 1 of 2 dgn overtijd zijn dan zou dit zeker iets kunnen betekenen... BIj onze 1e heb ik 4dgn getest. (hoe heb ik dat vol kunnen houden...) Ik zit nu echt te denken, wat ik toen allemaal voelde. Ik weet nog dat ik met die test in de handen zat met alleen wat zeurderige borsten, maar volgens mij verder niets. Ik werd na ong 6 weken zwanger pas misselijk.

Rest van demeiden, klusse en afwachten!! ik !!

Fijne dag meiden!

Jee, ik ben even niet op het forum en dit topic is meteen pagina's gegroeid.

Dus belangrijke zaken eerst:
Ellen GEFELICITEERD met je zwangerschap
Hoe voel je je?
Gaat alles goed?

Ik wens iedereen die deze week haar NOD heeft heel veel succes.
Hier zit de klusweek erop (niet dat er niet meer geklust gaat worden haha, alleen nog voor de lol de rest van de maand)

We gaan onverwacht nog op vakantie!
Dat zat helemaal niet in de planning, maar ja een last-minute Tenerife was moeilijk af te slaan. Dus volgende week zit ik heerlijk met m'n kont op het strand een boekje te lezen. Verder ga ik shoppen, zwemmen en de kroeg in.
Pff wordt een drukke week
hahaha nee hoor een weekje heerlijk niets doen.
Ik kan niet wachten.

mam30, nog 1 dagje, ben je al stiknerveus? Erg he, dat afwachten! De laatste loodjes wegen echt het zwaarst, he.

Ik voel me helemaal prima, nergens last van. Alleen een onbedwingbare trek in een sigaret, die ik uiteraard wel bedwing, ik ga niet meer roken. Ik zit nu op mijn werk even stiekem op het forum te kijken, en hou me even ver van mijn rokende collega's :)

Mama30:

Nog even volhouden meid....en voel je al dingen?

Ellen:
Hahaha...trek in een peuk!!!! Lachuh! Nou niet doen he! Verders geen kwaaltjes. Vind het zo heerlijk voor je!

En de rest van de ladies:
FF een tip: mijn vriendin heeft zichzelf geinsemineerd. (zijn lesbisch) Zij moest van haar arts nadat zij het sperma inbracht...10 minuten wachten en dan klaarkomen dan vervolgens om de dag klaarkomen.In totaal moest zij dus in 1 week maar 3 keer klaarkomen.    Nu komen veel vrouwen niet echt snel klaar en ik moet jullie zeggen tijdens het "Verplicht" klussen lukt mij dit ook niet helemaal...ben teveel bezig met de beeebbbbie!!!!! Nu heb ik afgelopen keer dan ook af en toe na de klus mijn "Vibootje"  erbij gehaald en mezelf nog ff verwend. Hierdoor gaat nl de baarmoedermond wijder openstaan om zo de spermacellen binnen te loodsen zeg maar...jezus wat een verhaal!!!Hahah. Maar goed...proberen kan...mijn vriendin is nu overigens zwanger!!!

Moet zelf nu nog 8 dagen wachten...had gisterenavond wel steken in leis en een plekje naast mijn navel voelde gevoelig. Zou het kunnen zijn....of verbeeld ik me dit weer!!! BAH BAH BAH!!!

Nou duim voor jullie allen!!!!

XXX

Hoi meiden......

Nou, het rommelt behoorlijk in mijn buik en ik denk dat ik toch ongi ga worden
Ik baal er echt van, maar ik het weet het natuurlijk nog niet zeker. We bljiven nog een btje positief.

Heb niet echt krampen in m'n onderbuik maar wel een "gevoel" hihi weet het niet anders te omschrijven. Ik hoop natuurlijk dat het bij zwangerschap hoort maar m'n hoofd weet wel beter helaas!!

Moet vrijdag pas ongesteld worden dus ik vind het wel behoorlijk vroeg dat ik dit nu al voel. We zullen zien!!

Mama30, gaat het nog?!?!?!?

Liefs, Tanja

Hallo,

Tjee, wat hebben jullie veel geschreven van het weekend! Wel leuk om te lezen.

Ellen: Gefeliciteerd!! Geniet ervan. Ik hoop dat wij allen ook volgen deze maand.

Sjors: Het weekend heb ik veel last van mijn ongi gehad, nu gaat het weer, ben er bijna doorheen. Dus op naar de klusweek volgende week.

Sjors en Eefje: Ik begrijp jullie twijfels, maar je moet je hart(gevoel) volgen. Dat wat jij denkt wat goed voor je is, en dat weet alleen jij. Tip: helpt misschien. Ik heb het boek:   Ik wil zwanger worden van ingeborg Deana gelezen. Daar staat vanalles over geschreven, erg nuttig.

Mama30: Spannend, morgen is het zover.
Tanja en patricia ook zo deze week!!

Ken en Yvonne: Ik zit te twijfelen of ik een ovulatie test ga gebruiken, ik weet niet of het echt wel werkt. Kan iemand me tips geven??
Ik zag dat die test van clearblue wel erg duur is, of is hij meerdere malen te gebruiken?

Mamaroos: In de periode dat je denkt dat er mogelijk een eisprong is, zou ik het gewoon om de dag doen, men adviseerd dat ook, omdat het zaad dan beter van kwaliteit is, dan dat het je het iedere dag doet. En bij iedere dag denk ik dat de lol er nog sneller af is.

Gipsid: Heb jij dat ook al. Deze week van 3 bekende in mijn omgeving gehoord dat ze zwanger zijn. Kei leuk voor hun, maar ik wil OOK!! Ik merk aan mezelf dat ik er steeds meer mee bezig ben, vergeleken met een maand geleden.

Nou, iedereen succes deze maand.
En ik hoop dat we deze week weer goed nieuws lezen op dit forum, toitoi meiden!

Liefs mimi

hoi

ik had de afgelopen week al veel last van afscheiding[is goed als je zwanger denkt haha te zijn]maar gisteren kreeg ik ook ineens jeuk erbij.... en dat is niet goed...
AAAAAAAAAAAAAAhhHHHHHHHHHHHHHHH!!!! jeuk nou breek mijn been maar das minder erghoor....
ik vanmorgen naar onze dokter...heb ik een schimmelinfectie!!
maar nu t goede[?psygo} nieuws ...ik heb dat nog nooit gehad   en wat blijkt: vrouwen krijgen een schimmelinfectie als ze zwanger zijn!!! ivm andere zuurwaarden in vagina!
nou als dat dan de rede is wil ik t nog niet zo erg vinden.....maar anders....
trouwens een sch inf krijg je niet van enge dingen hoor maar er zitten gisten in ons lichaam en door een andere zuurgraad in je vagina krijgen die de kans om te groeien ofzo en dan word t rood en JEUKT TVERSCHRIKKELIJK...
kuuuuuuttttt...
maar om overal iets positiefs achter te zoeken: stel je voor dat ik zwanger ben,,,, dan heb ik er wel wat jeuk voor over hahahahhaha

nou iemand nog iets ergers hahahha ....je maakt t mee
xxx lilian

Terug
Bovenaan