September dan een vruchtbare maand?

Zie het net: Tanja en Footje  morgen!!!
Duim heeel hard voor jullie!!!

Liefs Mama30

Hai lieve meiden,

bedankt voor jullie lieve woorden, die helpen me er inderdaad wel doorheen. Vandaag gaat het ook weer stukken beter. Op het werk was het ook harstikke gezellig, veel gelachen, en dat helpt veel. Ik werk op de financiele administratie van een Telecombedrijf.

@Lilian: Wat een leuk werk, bij een bloemenzaak. En je wilt dus weer gaan beginnen op therapeutische basis. Heb ik toen na een maandje thuis gezeten te hebben, ook gedaan. Eerst beginnend met 2 uurtjes, en dit opgebouwd. Na dit 2 maanden op te bouwen, werkte ik weer full-time. Ik had enorm veel moeite in het begin om mn hoofd erbij te houden, leek alsof ik niets meer wist! Nu zal dat in een bloemenzaak wel anders zijn denk ik, maar ik moest zelfs nadenken over Debet en Credit .
En ik denk dat we hier met zn allen in gedachten met je meekrabben hoor! Heel veel sterkte, is wel erg vervelend zeg!

En er werd gevraagd welke zwangerschapssymtomen kwamen. Ik had een innestelingsbloeding, maar ik dacht dat ik ongesteld was geworden. 1,5 week later, bij 5 weken werd ik erg misselijk, en had ik allemaal blauwe adertjes door mn borsten heen lopen. Daaraan wist ik het eigenlijk wel al. Dus tja.....Daarvoor had ik nog niets gemerkt.

Nou meiden, tot later!

Liefs, kitty

Iris van harte!
Hopelijk heb je een geweldige zwangerschap!

Woooow meiden als dat zo doorgaat deze maand...

Wij zijn begonnen met klussen....haha is nog een beetje vroeg, maar heb gelezen dat je het beste op tijd kunt beginnen ivm de kwaliteit van het zaad haha!

We hebben afgesproken om er iedere keer een feestje van te maken! Volgende week gaan we het wel dagelijks doen! Hebbenwe bij ons eerste kindje ook gedaan, en dat werkte dus voor ons! Hier vroeg iemand of mijn vriend dat psychisch niet zwaar vindt?! EN ikke dan? hhaha Nee hoor, we willen alleei dolgraag een tweede kindje...dus tja dan zet je je daar wel even overheen!
En vaak is het toch wel erg ;leuk als je eenmaal bezig bent....Hahaha....we gaan er echt de tijd voor nemen...en het niet steeds snel snel doen!

Groetjes Roos

Iris, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Meiden, ik hou het niet meer!! M'n buik borrelt en bubbelt lekker door maar nog geen ongipijn......Als het goed is komen morgen de testen die ik besteld heb binnen en ik denk niet dat ik me in kan houden.....
M'n man wil langer wachten met testen maar dat KAN ik gewoon niet! En waarom wachten? Als je zwanger bent zou dat toch morgen al te zien kunnen zijn! En als het niet zo is dan heb ik tenminste wat meer rust. Want nu denk ik er continu aan en daar wordt ik ook gek van.

September lijkt erg vruchtbaar he hihi, er zijn er al een aantal zwanger!!

Liefs, Tanja

Hallo meiden!!

Wat geweldig!! Al weer iemand zwanger!! Gefeliciteerd Iris!! Wat fijn dat je zo snel zwanger geworden bent!! Geniet lekker van je zwangerschap!! Nou maar hopen dat het zwanger worden besmettelijk is!! hihiihiih!!

Mama30!!
Jeetje meid wat kan jij goed je geduld bewaren!! En wat goed dat de duivels nog steeds niet gearriveerd zijn!! Ik duim mij helemaal suf!! Dus vrijdag pas testen!! Spannend hoor!! Zelfs ik word er al een beetje zenuwachtig van, hahaha!!

Tanja!!
Hoe is het meid?? Rommelt het nog steeds zo daar ik je buik?? En nog niet ongie?? Ik blijkf voor je duimen meid!! Laat je het ons direct weten als je morgen gaat testen?? Ben zo benieuwd!! (hihihi) succes nog eventjes met wachten!!

Fotootje!!
Bij jou duurt het ook niet lang meer zie ik!! Hoe voel je je?? Al tekenen van ongie?? Ik hoop dat de duivels weg blijven!! Ik duim uiteraard ook voor jou meid!!

Lillian!!
Hoe is het met je jeuk?? Gaat het al wat beter??

Mama Roos:
Heel veel plezier met klussen!!

Hier zijn de duiveltjes nog vol op aanwezig!! Gelukkig is de buikpijn helemaal weg!! Had wel even de riedel in de kont, hahahaha, het hele huis is gepoetst!! En heb al bijna een hele zak M en M's leeg!! Heerlijk!!
Ik had zo net toch iets vies!! Ons kat kwam van een dag buitenspelen binnen, en ik was hem net lekker aan het kroelen, toen ik een mega grote teek ontdekte!! Ik heb echt de hele buurt bijelkaar gegilt!! IIIEEEKKSS!!!  Ik had nog nooit een teek gezien maar wat goor, bah bah bah!! Ik heb m samen met vriendlief verwijderd!! Nou, ik heb werkelijkwaar al mijn angsten overwonnen!! Ben normaal helemaal niet bang aangelegd (niet bang voor spinnen of zo), maar dit!!! hahaha!! Zo dit was mijn avontuur van vandaag!!

En voor alle meiden die ik vergeten ben!! Hoe is het met jullie?? En een hele fijne avond!!

Liefs Sjors........

Hoi meiden,

even deze topic omhoog halen hoor, want hij stond bijna onderaan!

Tanja en Footje: spannende dag vandaag! Ben erg benieuwd of de RD wegblijven!

Lillian: hoest met de jeuk? is het al minder? Ik leef met je mee hoor, want ik heb het ook heel erg gehad op mijn huwelijksreis. En dat is dan echt balen. Daar had ik dus helemaal geen medicijnen dus heb een week met verschrikkelijk jeuk rondgelopen in Kos. Mijn moeder had wel een tip die de jeuk echt verminderde: (ja tis niet zo'n fris verhaal maar het werkt echt!) een tampon met naturel yoghurt. Erg bizar, maar als je zo'n jeuk hebt probeer je alles wel. hahaha, als ik er weer aan terug denk schiet ik weer in de lach....

Verder is hier alles goed. het lukt me redelijk goed om niet steeds aan zwanger te denken. Gelukkig hoor, want ik werd af en toe wel gek van mezelf. Opvallend is wel dat ik normaal erg licht slaap en heb nu al 3 nachten verschrikkelijk vast geslapen....

Nog 10 dagen voor m'n NOD!!!!!!!

Groetjes Nathasja

Oooh wat spannend allemaal!

Ik kan nog niet echt meedoen, ben net een week met foliumzuur begonnen en ik ga morgen stoppen met de pil om te "ontpillen" !

Raar hoor om na 7 jaar geen pil meer te gebruiken.

Ik hoop dat het een beetje snel opgang komt, haha.

koekeltje ik rol hier van de bank van het lachen.
Ik zie het helemaal voor me een tampon met yogurt hahaha

Ik heb ook een paar keer een schimmel infectie gehad.
Het jeueueueueukt!!!
Krijg je van de dokter zo'n ei dat je naar binnen moet schuiven en drie dagen later heb je heel veel witte afscheiding, want dan komt die pil weer naar buiten.
Bah  Maar ja, als de jeuk maar weg is.

Terug
Bovenaan