Hai lieve meiden,
bedankt voor jullie lieve woorden, die helpen me er inderdaad wel doorheen. Vandaag gaat het ook weer stukken beter. Op het werk was het ook harstikke gezellig, veel gelachen, en dat helpt veel. Ik werk op de financiele administratie van een Telecombedrijf.
@Lilian: Wat een leuk werk, bij een bloemenzaak. En je wilt dus weer gaan beginnen op therapeutische basis. Heb ik toen na een maandje thuis gezeten te hebben, ook gedaan. Eerst beginnend met 2 uurtjes, en dit opgebouwd. Na dit 2 maanden op te bouwen, werkte ik weer full-time. Ik had enorm veel moeite in het begin om mn hoofd erbij te houden, leek alsof ik niets meer wist! Nu zal dat in een bloemenzaak wel anders zijn denk ik, maar ik moest zelfs nadenken over Debet en Credit .
En ik denk dat we hier met zn allen in gedachten met je meekrabben hoor! Heel veel sterkte, is wel erg vervelend zeg!
En er werd gevraagd welke zwangerschapssymtomen kwamen. Ik had een innestelingsbloeding, maar ik dacht dat ik ongesteld was geworden. 1,5 week later, bij 5 weken werd ik erg misselijk, en had ik allemaal blauwe adertjes door mn borsten heen lopen. Daaraan wist ik het eigenlijk wel al. Dus tja.....Daarvoor had ik nog niets gemerkt.
Nou meiden, tot later!
Liefs, kitty