September dan een vruchtbare maand?

Gypsie ik wens jou ook een fijne vakantie.
Bij mij gaan alleen de tampons mee.
Mijn nod is zondag en maandag-avond laat komen we weer thuis.
Ik ben  erg regelmatig, maar 1 of 2 dagen later kan altijd, dus voor dinsdag testen zou ik toch nooit doen.

Ik heb nog nooit zo'n test gekocht. Nog nooit nodig gehad.
Mijn cyclus is 27 dagen, soms 28. Vorige maand 26 en paar maanden terug een keer 29. Dus testen voor dat er 30 dagen tussen zitten doe ik niet. En 30 dagen hebben er nog nooit tussen gezeten.

hoi allemaal

heeeeheeee DE JEUK WORD IETS MINDER!!!!!!!!!!!
hoera wave wave...................
wat een hel........de hele dag jeuk aan je k.t [ja sorry hoor],das niet funny....
en ja dat ei had ik ook gehad ..en dat moest er dinsdag avond in........
en nu is alles daaronder wit hahaha  [ bijnawitte kerst]
had ook zalfje..maar mocht geen heftige zooi gebruiken omdat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
misschien   wel zwanger zou kunnen zijn...{t zal wel niet maar,voor de zekerheid geen troep medicijnen gebruiken}
Dus een licht zalfje en dat ei[1x] dus daarom duurde t misschien iets langer  voordat t
jeuken minder werd.....!!
Dit gun je dus echt niemand he, z'n schimmelinfectie daaronder geef mij maar voetschimmel hahaha..........
he   geen spannende berichten meer.... al 2 zwangere deze maand en de maand is nog zo jong he !!! dat kan nog wat worden !!!!
nou tot straks

xxx
lilian {steeds meer jeukvrij hoera}

quote: Kitty26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 20:27:42'));

heee kitty

ja ik ben weer een beetje aan t werk ... en wel heel lekker om weer in de winkel te zijn.
alle klanten leefde zo mee....huilende mensen in de winkel en ik heb wel 100 kaartjes gekregen van klanten ,niet te geloven..............
en nu ik weer in de winkel ben komen ze allemaal   en zooo lief allemaal zo meelevend...ongelofelijk
Ik heb t ook super naar mijn zin in mijn werk ..ik werk al 12 jaar in deze winkel en de klanten komen bijna
elke week allemaal sommige zelfs paar x per week...
toen ik net zwanger was   en toen ik erachter kwam dat t er 2 waren kwam ik in de winkel en dat was supernieuws natuurlijk t was net een KIPPENHOK   wij werken met 5 meiden dus t ging over niks anders als mijn 2ling...en de klanten deden net zo hard mee ,,,,, was zooooooo leuk en nu   leven ze dus net zo mee, ze hebben t vanaf t begin meegemaakt .....
dus op zich is t heel fijn om er weer te zijn...
nou xxx
lilian

Hoi,

Ik had mijn NOD op 2 september na  2 dagen wachten heb ik een test gedaan, s'avonds en de test was negatief (predictor), dag 3 heb ik s'morgens de test gedaan en die was positief (huismerk apotheek) ik heb dit vanmorgen dag 4 nogmaals gedaan en hij was weer positief.

Dus ik was erg blij maar ook onzeker, ik dacht ik bel even naar de huisarts om een afspraak te maken. De assistente van de huisarts zei gelijk tegen mij dan gaan we gelijk een afspraak maken bij de verloskundige over 4 weken. Want je hoeft niet langs te komen bij de huisarts want die kan toch niets doen!!!

Ik vind dit heel vreemd want ik hoor van veel mensen dan ze eerst langs de huisarts gaan en na bevestiging doorgestuurd worden naar de verloskundige.

Is dit normaal of wie heeft dit ook mee gemaakt.

dit was onze 2de ronde voor ons eerste kindje

groetjes,

Roos

ENE: mama30 ,tanja.footje en patricia       spannend!!!! nog niks geen
hoop dat t deze maand bij iedereen goed gaat......
lilian

Hey lieve meiden!

Ohh wat ben ik blij!  
Ik had vandaag een tweede streep op mijn ovulatietest!!
Misschien wat overdreven, maar ik ben er zo blij mee, want nu weet ik dus wanneer ik mijn ei heb! De streep was nog niet heel donker, maar wel duidelijk.
Wat zou ik nu doen?
We hebben gisteren geklust. Zouden we nu het beste ook vandaag klussen, of kunnen we het beste een dag overslaan?
Ik weet het effe niet meer.

Ik duim heel hard voor alle NOD meiden! Spannend zeg! Jullie laten toch wel snel iets weten he?

Gefeliciteerd Iris! Een hele fijne zwangerschap gewenst!    
September is echt goed begonnen...

Sjors: gelukkig heb je nu minder last van buikpijn. Hopelijk ben je snel van de rd's af, kun je snel aan de klus!
En hoe is  ie met je kat??  Heeft er toch niks van overgehouden hoop ik. (van je gegil?  haha!)

Gipsyd: Alvast een hele fijne vakantie gewenst! Hopelijk kan je daar positief testen! Zou helemaal een supervakantie zijn dan!

Lilian: Is de jeuk al iets minder? Als het goed is, moet je al snel minder last hebben. dat was bij mij ook zo.
ik hoop het voor je.

Ik wacht af, anders gaan we vanavond ook maar weer aan de klus.
Mamaroos: ik las dat jij dat ook gewoon doet. En dat je ook zo zwanger bent geraakt.
 We zien wel.

Liefs...

quote: roos1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2007 19:34:56'));

Hoi roos
dan zal t op dag 2 nog niet genoeg zwangerschaps hormoon zijn geweest en op dag 3 smorgens wel!!! dan ben je iets te vroeg geweest met testen.......
WEES GEWOON HEEEEEEEEEEEEEEEL BLIJ!!!!\
gefeliciteerd
xxx
lilian

quote:
\

he ken...
super dat je nu wanner je EI komt!!! moet je eigenlijk morgenvroeg nog een x testen..want eigenlijk moet je 2 gelijk rose   strepen hebben   je ei kan ookvannacht komen...bij mij had ik 2 dagen iets meer rose streepjes en toen werd t dus weer minder ik had dus ook snachts mijn ei...
en als je t om de dag doet zijn er genoeg "snelle zwemmers"die al in je eileiders /baarmoeder   zitten   en die wachten je ei op ...maaar laat je gaan he...als je wil klussen gewoon doen haha..
Als je trouwen 2 rose streepjes hebt dan komt binnen 24/30 uur je ei he dus je kan ook vandaag niet en morgen wel ....of gewoon nog 2 dagen klussen achter elkaar!!!!

he he mijn jeuk word nu wat minder ooooh gelukkig want das echt niet grappig he!!!! werd er echt helemaal gek van .....
xxxx
lilian

Terug
Bovenaan