September dan een vruchtbare maand?

hallo meiden,

ook even een berichtje vanaf het werk :) Hier alles goed, al helemaal gewend aan het idee maar erg voorzichtig nog, tenslotte duurt het nog een week of 8 voor ik door de eerste kritieke 3 maanden ben. Gek, bij mijn eerste ging ik er eigenlijk van uit dat het goed zou gaan, nu ben ik toch wel wat bezorgd. Maar vooral geniet ik van het idee, hoewel ik nog helemaal niets voel.

mama30, nog niets hopelijk????
Tanja, nog 1 dagje!

hebben jullie de testen al in huis?

Deedee en Gypsy, een hele fijne vakantie, geniet ervan!

Lilian, wat een ellende, hopelijk is het snel weer over en is het inderdaad voor het goede doel!

Koekeltje en Sjors, zwangerschapsverschijnselen zeggen niet zo veel hoor, bij mij was het eerste ook de positieve test. De meeste vrouwen hebben pas klachten vanaf 6 weken, vaak weet je dan al dat je zwanger bent. Dus ook als je je volkomen normaal voelt kan je zwanger zijn. Volgens mij ha je inderdaad op alles letten, dat had ik ook de afgelopen weken. Elk steekje is opeens een teken!

Marientje en Sjors: wat balen zeg, dat je ongesteld bent geworden. Denk maar zo: nieuwe ronde nieuwe kansen!

Kitty, het is heel normaal toch, als je moeite hebt met een zwangere in je omgeving, dat roept natuurlijk herinneringen op. Hier kan je altijd je ei kwijt, genoeg mensen die naar je luisteren!

liefs, Ellen

Wow meiden wat gaat het hard hier, ik been het bijna niet bij.

@Sjors en Marientje, wat balen, hopelijk brengt de volgende maand jullie beter nieuws.

@De NOD dames, spannend!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim voor jullie hoor.

Voor mij is het even rustig aan en klussen voor de fun want mijn klusdagen zijn pas volgende week.

Groetjes Denise

Hoi hoi,

Lilian: AAahhhh! Ik kan me helemaal voorstellen hoe het is, heb hier vaak last van gehad. En die jeuk is zoooo erg! Maar hopen dat het voor een goed doel is.

Sjors en marientje: Kl*** dat de RD's zijn gearriveerd.

Ken: Ik zou niet de langste cyclus nemen. Als je dan een hele korte hebt, dan ben je al over je ovuluatie heen. Ik zou het gemiddelde nemen en dat een paar dagen ervoor beginnen met klussen en een paar dagen erna door klussen.

Gipsyd: Lekker op vakantie! Ik hoop voor je dat je de test kunt gebruiken.

Mama30 en Tanja: spannend!!

Groetjes mimi

hoi allemaal
hier even een krabbeltje uit jeuk land [aaahhh]nou t bword een heel kein beetje minder
maar ik ben nog steeds niet blij!!....dit is echt erg....
ik hoop dat dit ook niet vaker voorkomt..
ik moest gisteren eigenlijk voor t eerst weer gaan werken na storm en daan maar ik heb gebeld dat ik zo gekotst had snachts dat ik echt niet kon komen!!! ja ik durf wel te zeggen ik heb schimmelinf.....want ik heb vrouwelijke baas die snapt m..maar dan hoort die man t ook en andere misschien ....dan heb ik zgn kiever gekotst hahah
en nu ga ik dadelijk werken[officeel heb ik zwangersch.verlof tot nov] dus ik moet niks tis zgn terapeutisch........ heb wel zin in   want we hebben een hele nieuwe winkel en alles nieuw ,,by the way ik werk in een bloemenwinkel!!

he sjors   bij storm en daan had ik ook als eerste zw.sch.teken gewoon de test hoor daarvoor was ik wel heel erg gaperig moe maar op de rest had ik niet gelet!!! en nu : NU VOEL IK ALLES.........
we wachten wel af ha......en rekenen op niks maar hopen op alles!!

xxx lilian

Hi!

Wat een lange lijst met NOD-jes! Superspannend. En bijna elke dag wel een NOD! Dan  wil ik niet achterblijven. Ik ben Tessa, 33 jaar en heb  vorige week mijn spiraal laten verwijderen...

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 5 september, mama30, 25 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 20   septmber yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september roos 31 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje

Hoi meiden,

Hier even een snelle reactie, zit op m'n werk even stiekem te forummen (wat nu echt een verslaving begint te worden hoor)!!!!!

Sjors & Marientje; balen dat de  bij jullie zijn gearriveerd! Echt heel erg jammer, ik ga voor jullie duimen dat de volgende maand vruchtbaarder is!!!!!!

Lillian; heb ook een keer een sch.infectie gehad....wordt je eeecht niet vrolijk van! Ik leef met je mee!!

Mama30; laat ons niet zo lang in spanning zitten wachten!! Ik ben echt zooo benieuwd!

Het ongigevoel heb ik niet meer, wel rommelt het in m'n buik af en toe, voel ook steekjes en kleine pijnscheuten. Normaal heb ik hoofdpijn voordat ik ongesteld moet worden maar tot nu toe nog nix....ach meiden...ik weet het niet hoor!! Ik hoop veel te veel, heb gisteren via internet 6 zw. testen besteld via Sensitest......hoop dat ze snel binnenkomen!!!! Zou nu zo naar de winkel willen spurten om te gaan testen. Ben zo bang dat ik ongi wordt en niet meer ff de spanning kan beleven van het testen. Gaat helemaal nergens over he!!!!!!!!

Liefs, Tanja

Heeeeeeeeeey,

Wat gaat het toch snel hier allemaal!! Gezellig hoor! Ben vandaag vrij...vandaar dat ik er weer ben. Hahaha.

Ja snap het helemaal Tanja! Angst dat je toch onge wordt en dan niet meer die spaning om te testen...rare wezens zijn wij toch! Ik vind het klusmoment ook altijd heel spannend en leuk   (duh!).....gek hoor...maar laten we hopen dat ze wegblijven en dat de duivels jullie huisje voorbij vliegen!!

We hebben idd een lange NODlijst zeg! Super leuk.

Nou ik ga ffies poetsen.

Liefs..........

Hey, nou op verzoek van Tanja....hahah nee hoor tanja...das gekheid!!!
Ik zit dus nu ook op mijn werk heeeeel erg stiekem te doen.. Maar wil gewoon ff een berichtje achterlaten...

Hier nog niets!!!! Af en toe wat buikpijn....?? wat voor buikpijn ik weet het niet. Het is ook niet continue. Ik heb maar wel even een verbandje ondergedaan. Dus weet het niet.
Meestal voel je het wel aankomen, maar nu door dat verbandje is het ok allemaal erug warm daar , oef!!!

Heb wel hoofpijn en moet heeeel vaak plassen. En  ik heb het me vast verbeeld.. had het idee dat ik ietsiepietsie zere borsten had vanochten....

Meiden, ik hou jullie op de hoogte.
Enne testen tot zaterdag hou ik toch niet vol!!!

Tot vanavond!!

Terug
Bovenaan