he gipsyd
ik denk ook 100% zeker te weten zwanger te zijn!!!!!!!!!hahahhaha echt psygo hoor.................
ik heb als ik oplet : kleine steken in buik .links rechts en midden !!!!haha en mijn heerlijke schimmel natuurlijk...MOET WEL met zwangerschap te maken hebben [jaaaaaaaaahhhh jaaaah] ene .............oojaa ik had vorige week bloedend tandvlees!! is ook een teken [ivm betere doorbloeding tandvlees]en wat had ik nog meer...eeuuhh
ooh ja ik heb een bh waar mijn borst steeds uitvalt!!! ja gegroeid!!!zeker weten......
nou dus t kan niet anders hahahhahah ik maak mezelf helemaal gek!!!! oojaa ik was gisteren ook sjacho tegen mijn mannetje[kan ook met irritatie aan schimmel te maken hebben!!t is echt niet normaal wat ik allemaal voel , maar de laatste dagen voelde ik alleen nog maar mijn jeukende k.t[ ja echt sorry maar dat was echt]
Dus ik ga maar afwachten ..maandag mijn NOD maar kan de hele volgende week zijn want mijn cyclus loopt soms verder[23-30] dus ik ben beniewd!! maar denk ma toch te gaan testen want de test kan je 4 dage voor je NOD doen,.. en ik ben zooooo
nieuwschierig ingesteld.!!
nou ik hoop dat t bij jou echt raak is [en bij mij natuurlijk ook] maar ik houd toch maar in mijn hoofd dat t wel snel zou zijn....maar t kan ... er is altijd hoop he tot t tegendeel bewezen is!!!
he doei
xlilian