September dan een vruchtbare maand?

he mama30

lees ff de gebr aanwijzing....maar meestal kan je de testen over de hele dag door doen!!!
dus doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   nuuuu   !!! wij zijn zooo nieuwschierig...................
en je man ook hahahaha
xxxlilian

Mama30:ennn...?????????

Ken: jeeh je Ei!!!!Nou feesten vanaaf!!!!

Nou meiden...ik voel me apart......ik voel echt rare dingetjes in mijn buikje en heb bijna het idee dat....het zo eens zou kunnen zijn!! Durf het haast niet te zeggen!!!

Wie nog meer deze gevoelens?

XXX

Thanx allemaal!!!!! Ik verstuurde m'n vorige berichtje en ineens weer steekjes in m'n buik.....  zijn vast de

Mama30; spannend!!!!!!!!! We willen het weten hoor!!!! hihi

Mama 30!!
En en en en en en en en???????? Ik ben zo benieuwd!! ooohh ik hoop zo dat je zwanger bent!! Please laat ons niet te lang in spanning!!! Duim duim duim duim duim......
liefs Sjors...

He Tanja!!
Wat jammer van de negatieve test!! Misschien ben je net wat te vroeg geweest??!! Als de duivels niet arriveren zou ik m gewoon over een paar daagjes nog eens doen!! Ik duim nog steeds voor je!! geen duivels betekend hoop!!!
-x-

Roos!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn!! Geniet er lekker van meid!! Het doet mij goed te horen dat er al drie dames zwanger zijn!! En september is nog maar pas begonnen!! Nu maar hopen dat we je met zijn allen mogen volgen!!
Liefs Sjors

he gipsyd

ik denk ook 100% zeker te weten zwanger te zijn!!!!!!!!!hahahhaha echt psygo hoor.................
ik heb als ik oplet     : kleine steken in buik   .links rechts   en midden !!!!haha en mijn heerlijke schimmel natuurlijk...MOET   WEL met zwangerschap te maken hebben [jaaaaaaaaahhhh jaaaah] ene .............oojaa ik had vorige week bloedend tandvlees!! is ook een teken [ivm betere doorbloeding tandvlees]en wat had ik nog meer...eeuuhh
ooh ja ik heb een bh waar mijn borst steeds uitvalt!!! ja gegroeid!!!zeker weten......
nou dus t kan niet anders hahahhahah ik maak mezelf helemaal gek!!!! oojaa ik was gisteren ook sjacho tegen mijn mannetje[kan ook met irritatie aan  schimmel te maken hebben!!t is echt niet normaal wat ik allemaal voel , maar de laatste dagen voelde ik alleen nog maar mijn jeukende k.t[ ja echt sorry maar dat was echt]
Dus ik ga maar afwachten ..maandag mijn NOD maar kan de hele volgende week zijn want mijn cyclus loopt soms verder[23-30] dus ik ben beniewd!! maar denk ma toch te gaan testen want de test kan je 4 dage voor je NOD doen,.. en ik ben zooooo
nieuwschierig ingesteld.!!
nou ik hoop dat t bij jou echt raak is [en bij mij natuurlijk ook] maar ik houd toch maar in mijn hoofd dat t wel snel zou zijn....maar t kan ... er is altijd hoop he tot t tegendeel bewezen is!!!

he doei
xlilian

He Lillian!!
Blij te horen dat de jeuk wat minder wordt!! Lijkt mij echt irritant!! Hahahaha!! En ik hoop dat je gevoel gelijk krijgt en dat je zwanger bent!! Heb je in iedergeval niet voor niets gejeukt al die tijd!! (hihihihihi)!! Dus maandag je nod al weer!! Spannend hoor!! Ik duim voor je meid!!
Liefs.......

Terug
Bovenaan