September dan een vruchtbare maand?

he sjors en allemaal..

ff vraagje...
als ik opstart he en inlog op deze pagina..dan start ik ALTIJD in ons "oude onderwerp augustus vruchtbare maand"maar euh kan ik iets doen om in een ander onderwerp te beginnen.............of heeft iedereen dit..?

He lillian
wat vreemd!! Ik start gewoon (als ik inlog) bij het item zwanger worden en niet in ons oude topic, of een ander topic!! Ik zou ook niet weten hoe je dat zou kunnen veranderen..
Succes!!
-x-

mmmmmmmmmmmmm vreemd ....
iemand anders een idee????

thx sjors
x lil

Helaas meiden!!!

Ik had hier graag iets anders neergezet. De test was negatief. Maar nog geen RD te bekennen, dat is het rare.

Misschien had ik toch beter morgenvroeg kunnen testen, maar moet niets uitmaken. Puur mijn gevoel. Vind het jammer, maar ben niet verdrietig.

Nou ja wachten tot we ongesteld worden en dan gaan we vrolijk en heerlijk klussen, hahaha!!!

Liefs!!

he mama30

zolang er geenzijn ..is er     nog niks verloren he.............
misschien tevroeg getest.... je weet t niet he...
wacht nog ff     ,,, en wij zijn allemaal ook zo nieuwschierig dat we snel willen testen als de nod er is..!!
wachten eerst op
lilian
ps en anders, kop op en volgende ronde beter!!!

Jammer mama30!!!

Hetzelfde verhaal hier....vanmiddag getest, negatief maar nog geen  Alleen heb ik wel een zeurderig gevoel in m'n buik. Soms is het even verdwenen en daarna komt het weer...heel vreemd.
Wie weet is het idd te vroeg getest en anders heb ik ook zoiets van; kom dan maar op met die ongi!!! Kunnen we verder!!!

xx Tanja

volgens mij is iedereen naar bed??
nou welteruste dan maar ,,,, alleen is t ook zozo saaai he ..
lilian

Goedenmorgen!!

Hier nog steeds geen RD. We hebben gisteravond afgesproken als er zaterdag middag nog niets is haal ik weer een test om maandagdinsdag te doen, dan moet ik tegendie tijd 1 week overtijd zijn. Als ik dan toch niet zwanger ben laat de RD dan maar snel komen, kunnen we weer verder.

Ik heb tijdens de vakantie primoluut geslikt. Dit om je ongesteldheid te verschuiven. Dit heb ik met de doktersassistente overlegt. Ik heb haar nog gevraagd of er niets kon gebeuren met je cyclus en ze verzekerde mijn van niet. Dit kan ook wel kloppen.. ik heb mijn eisprong ook gewoon op tijd gehad.
Nou we hobbelen lekker verder en zien wel wat er gaat komen.

Nog niets van footje gehoord??

Patricia succes vandaag en lilian de 10e!! oeh nog 3dgn!! Ik hoop het voor je!!

Liefs en fijne dag!!

Terug
Bovenaan