September dan een vruchtbare maand?

Goede middag dames!!
Jeetje wat is het spannend op het forum!! Ik ben echt geneigd elk uur te spieken om te kijken of er al een positieve test is!!

Mama30!!
Wie weet meid heb je net wat te vroeg een test gedaan??!! Geen ongie kan nog altijd betekenen dat je zwanger bent toch??
Tanja!!
Oohhh het is zo begrijpelijk dat je meerdere testen doet!! Het wachten duurt gewoon ook veel te lang!! Misschien toch, net als mama30 hoop ik,  te vroeg getest??!! Heel veel succes meid met wachten!! Ik duim voor je!!
Fotootje!!
Is er bij jou al nieuws?? Tekenen van ongie?? Positieve test misschien?? Spannend!!
Patricia!!
Jou nod komt ook al dichterbij!! Al tekenen van de duivels?? Ik hoop het niet voor je!! Wanneer ga je testen als ze weg blijven?? Spannend!!
Lillian!!
Fijn te lezen dat de jeuk zo goed als voorbij is!! Nog even en dan is je nod!! Houd je het nog een beetje vol dat wachten??
Gipsy!!
Oh meid ik hoop zo voor je dat je gelijk krijgt!! (hoop alleen niet dat je ook een infectie opgelopen hebt) hihihi
Mimi!!
Fijn is het he?? Als de rd weer geweest is en je weer volop aan de klus kan!! Nieuwe ronde nieuwe kansen meid!! Veel plezier tussen de lakens (hihihi)
Ken!!
Heb je je ei al gevonden meid?? Ik hoop het voor je!! Succes met klussen!!

Hier zijn de duivels al bijna weer weg!! Super gewoon!! Ik heb echt veel minder last van mijn ongie sinds de koper spiraal er uit is!! Een dikke vette prima dacht ik zo!! Nog even wachten en dan kunnen mijn mannetje en ik ook weer flink aan de klus!! Heb er zin in (hihhihi)!! Ga nu lekker de logeerkamer poetsen!! Ik heb een logeetje dit weekend!!
Ik spiek vanmiddag denk ik nog wel even op het forum, vind het allemaal veel te spannend!! (hihihi)

Dikke kus....................

@ Roos: Gefeliciteerd! Geniet ervan meid!

En jeetje, wat is er een hoop gepost! Het is inderdaad wel erg spannend....voor een paar van ons nog geen nod, maar ook negatieve testen. Nou hopelijk iets te vroeg getest, je weet maar nooit!!!

Aankomend weekend kan ik mn ei verwachten. Ik had een paar dagen terug gezegd tegen mn mannetje: Het is misschien het beste om om de dag te knuffelen (zo heet bij ons het klussen). Toen had hij zoiets van: Nou uh...het moet wel spannend blijven hoor, het moet geen moeten worden. Haha, daar had ie wel gelijk in. Maar gisteren zei die op de bank: Hmmmm....wel balen dat we zaterdag logees hebben, dan kunnen we niet knuffelen, want het is  dan toch belangrijk? Dus ik kijk hem met mn allerliefste blik aan: Maar we kunnen dan toch zaterdagmiddag gezellig....... Nou!!! Dat vond ie een goed plan!!! En dan heeft meneer het niet over plannen, want dan is het zo'n moeten. Haha, hij is er toch ook wel heel erg mee bezig!
Dus meiden: Als jullie ergens zaterdagmiddag de gordijnen dicht zien........----> Dan woon ik daar . haha. Nou ja.... hopen dan maar dat dan ook mn ei is.......

Nou meiden, heel fijn weekend! En spreek jullie later!

Liefs, Kitty

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2007 10:59:24'));

HE PATRICIA

WEET JE AL IETS..... NOG GEEN ???
XX LILIAN

HEY Lilian,

nee nog geen rd's te zien,maar ja we wachten het gewoon rustig af want vorige maand was ik ook 2 dagen overtijd.En toen alsnog gewoon ongi geworden!Toen voelde ik de rd's eraan komen een paar dagen van te voren vandaar dat ik ook niet getest heb gelijk.

IK voel mezelf wel anders dan anders, maar ik probeer mezelf niet gek te maken.
Ik heb heel soms een raar gevoel in mijn buik (misschien mijn darmen), af en toe ook last van mijn borsten maar dat kan ook zijn dat de rd's eraan komen.
Ik wacht het maar af meer kan ik nog niet doen, ik weet ook nog niet wanneer ik ga testen ik zie het wel, ik heb zoiets als ik zwanger ben zit het er toch.....
ik denk als ik maandag nog niet ongi ben dat ik dan ga testen maar ik heb allemaal het gevoel dat mijn rd 's gewoon komen.Ik hoop dat ik het fout heb.

Groetjes en allemaal veel geluk bij het zwanger worden en hopelijk kan ik snel goed nieuws brengen.

Patricia

@ mama30 en Tanja82, hopelijk kunnen jullie toch nog snel positief testen, zolang er nog geen ongi is is er een kansje!

@ Kitty veel knuffelplezier dit weekend

@ de andere (naderende) NODjes, hoe is het meiden, al voorgevoelens?

Hier wachten we rustig de klusdagen af en ondertussen oefenen we gezellig hihi

Zijn de  nog bij niemand gearriveerd? Ik hoop dat ze zich niet  laten zien.

Nog een paar dagen en dan kan ik met mijn vriend gaan klussen. Spannend!

Groetjes Joyce

hoi allemaal!!!!!!!!!!!

nou hier is de jeuk bijna helemaal verdwenen hoor..nog niet 100% ok daar beneden maar t word wel beter....haha
hoe dichter ik bij mijn nod kom hoe meer ik denk: wat maak ik mezelf allemaal wijs!! ik zal wel gewoon ongi worden!! ik moet zeggen dat sins de schimmel er is [oh my god klinkt afschuwelijk he]voel ik niet veel "tekenen"meer .....
maar vanmorgen had ik wel weer bloedend tandvlees!!! heb ik echt nooit hoor.maar misschien poets ik wel onbewust harder hahaha
dus ik weet t echt niet meer ..ik bescherm mezelf maar alvast he ...dan valt t zogenaamd minder tegen............
ik wacht gewoon af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en bij andere al iets bekend?
gipsyd   je jeuk is toch al wel over he............ik voel me bijna schuldig hahahahahaha.
kitty klus'se dit weekend ..have fun he!!laat t bezoek maar ff wachten ene lief dat je mannetje er ook zo mee bezig is!!!!
allemaal succes.....................

xxx lilian

Hey Meiden!!

Oeh wat spannend is het voor iedereen zeg!!

Patricia: Succes de komende 2 dagen. Je gaat dus 10 september dus testen?? We duimen!!!

Lillian: Het lijkt er goed op he!! Nog 2 dagen!! Weekend lekker afleiding zoeken en wie weet maandag!!

Mimi: succes met klussen! (vind inderdaad knuffelen wat liever klinken, hou ik het ook maar op). Dus succes met knuffelen!! En wie weet over 3 weken.

Tanja: We zitten echt in het zelfde schuitje!! Dus ook nog niets bij jou. Laten we het maar positief bekijken!!! Wanneer ga je weer testen?
Ik duim voor je!

Sjors: Gelukkig heb je minder last. Ik had voor mijn gevoel niet een ergere ongi. Het is altijd maar weer afwachten he? Heeft de dokter bij jou nog iets gezegt over een langere cyclus nu hij er uit is gegaan? Ze schrijven overal dat je gewoon je eigen cyclus houd toch? Hier dus ook de koperspiraal eruit, wel midden in de cyclus (dag 13) maar dat moet toch verder niet uitmaken? Wat vind jij??

In iedergeval ook succes met klussen volgende week!!!

Kitty: Wat heb jij een gezellig weekend voor de boeg!!! En knuffelweekend!! Doe die gordijnen maar dicht hoor!! Gewoon heeel veeel knuffelen, moet je je eitje haast niet missen!!! In iedergeval gaan we ervan uit dat we zeer weinig van je horen dit weekend, hahaha!!

Niesje 25 en joyce: succes de komende dagen!!!

Roos: Al gewend aan het idee zwanger zijn??

Mamaroos: hoe is het met jou??

Hier nog altijd geen RD. Tja ik weet het ook niet. Af en toe een steekje hier en een steekje daar....??.... hoofdpijn nog heel erg lichtjes en weeeig gevoel haast niet.
Nog wel altijd vaak plassen. Er zit niets anders op dan wachten.
Mijn man belde vanmiddag op toen hij vrij was en vroeg me of ik al Ongi was...nee dus. Nou dan ga ik nu naar de kruitvat!!! En hij heeft een test gehaald, voor het geval dat. (leuk he!)
We hebben nu gezegt, wachten tot zondag en dan zien we wel weer hoe de vlag erbij hangt. Bij onze eerste heb ik 4 dagen na de NOD getest. We hebben net wat zitten nadenken over hoe het toen ging en  ben ik de eerste 3 maanden (was ronde 4 zwanger) ook  steeds 2/3 dagen overtijd geweest. (was daarvoor aan de pil).

Maar je zou nu toch zeggen dat je cyclus zo blijft, tenminste dat schrijven ze overal bij de gebruiksaanwijzing van de koperspiraal.
Zelf ben ik er aardig rustig onder. Als ik dan niet zwanger ben word dan maar ongi!!! Kunnen we weer klussen. We zien wel hoe het loopt de komende dagen.

Roos was ook  5 dagen overtijd geloof ik en had ook altijd een cyclus van 28 dgn. Wie weet heeft mijn lichaam er gewoon ff geen zin aan!!

Meiden, fijne avond en hopelijk volgen er zeer binnen kort weer leuke berichtjes met ZWANGER!!!

XXX mama

Hé meiden!

Lillian; het wordt nu echt superspannend he! Hoe gaat 'ie, wat voel je??  Ben blij voor je dat de jeuk bijna verdwenen is!!!

Patricia; hoe is het bij jou?? Hopelijk nog geen

Mier1980; heel veel suc6 ook met wachten!!!

Footje; heb je  niet meer gelezen op het forum, of mis ik wat? Hoe is het bij jou?!

Kitty; heeeel veel plezier met knuffelen

Mama30; hier ook nog steeds geen verandering. Had vanmiddag wel meer ongipijn maar tot nu toe nog steeds nix en ook nergens last meer van. Denk dat m'n cyclus lekker aan het klooien is!!! Lief van je mannetje dat hij een test heeft gekocht! Weet niet of ik mijn mannetje zover krijg!!!! Weet niet wanneer ik weer ga testen, soms twijfel ik zelfs of de testen van Sensitest wel betrouwbaar zijn haha!! Iemand ervaring?!?!?!

Mamalief was net even hier; en ja hoor....daar ging ze weer over baby's!!! Een vriendin van haar vroeg vanochtend of er bij mij nog geen tweede aankomt en de overbuurvrouw vroeg dat vanmiddag!!! Die buurvrouw blijkt me dus al een tijdje in de gaten te houden of ze geen buikje zit komen haha!! Dat mensen er ook mee bezig kunnen zijn he! Dus mamalief zat een beetje te vissen, was heeeeeel moeilijk om niets te zeggen, heb wel een beetje door laten schemeren dat ik sowieso niet nog een jaar wil wachten. Dus dat ik vrij oppervlakkig toch?!?! Het is echt moeilijk want ik verder m'n moedertje echt alles!!!

Nou meiden, heeeeeel veel suc6 iedereen met wachten!

Liefs, Tanja

Terug
Bovenaan