September dan een vruchtbare maand?

Hoi lieve meiden!

Joh, Deze topic is opeens weer erg gegroeid! Leuk hoor. had weer veel te lezen.

Spannend zeg voor alle NOD meiden! Ik hoop zo dat wat jullie voelen juist is en dat jullie zwanger zijn! Ik duim dat jullie rd's wegblijven!

Ik had vandaag een iets vagere streep op mijn ovulatietest.
Moest ie nu echt even duidelijk zijn als de controle streep?
Lilian, weet jij het?
Gisteren was ie wel iets duidelijker. Had ik dan mijn ei?
Of moet mijn ei toch nog komen?
Heb echt weer geen idee.
We wachten maar weer af...

Héél veel succes met afwachten en testen allemaal!

Liefs...

quote: ken26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2007 21:56:28'));

Hoi lieve meiden!

Joh, Deze topic is opeens weer erg gegroeid! Leuk hoor. had weer veel te lezen.

Spannend zeg voor alle NOD meiden! Ik hoop zo dat wat jullie voelen juist is en dat jullie zwanger zijn! Ik duim dat jullie rd's wegblijven!

Ik had vandaag een iets vagere streep op mijn ovulatietest.
Moest ie nu echt even duidelijk zijn als de controle streep?
Lilian, weet jij het?
Gisteren was ie wel iets duidelijker. Had ik dan mijn ei?
Of moet mijn ei toch nog komen?
Heb echt weer geen idee.
We wachten maar weer af...

Héél veel succes met afwachten en testen allemaal!

Liefs...

hoi ken  
als de streep vandaag iets minder was als gisteren   ,dan was de sterkste streep zeg maar vannacht.!!!!...en dan word ie nu weer minder.. probeer morgen nog een test dan zie je dat ie nog minder word ,dat had ik ook dus.... dan heb je vandaag of morgen je ei[binnen 24 /48 uur na sterkste rose streep]
dus knuffelen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! minimaal vandaag en morgen en voor de zekerheid dan nog een paar dagen om de dag ...hihi zekerheid he...
he sorry voor t late antwoord ......kijk nu pas op t forum na vanmorgen...
knuffelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx lilian
de rest succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tot morgen

Hoi dames,

Tja daar ben ik weer....Ik merk dat het best druk is! Werk en dat kleine mannetje van mij dat hier inmiddels al aardig rond kruipt! En vanavond uit eten geweest! Maar meestal check ik 's avonds wel even de PC, zeg maar!

Spannend hier hoor!
Owwww en ik herken zoveel! Mijn cyclus was dus ook altijd regelmatig (28 dagen). Vorige maand was de eerste maand dat wij ervoor gingen...Op mijn NOD negatief getest! Dus ik dacht dan word ik ongi..paar dagen later nog niets...weer getest! Nog steeds negatief! Ik voelde me steeds zwangerder! Maar helaas...toen ik bijna een week overtijd was kwam mijn ong dan eindelijk! Balen...maar goed, ik wil jullie niet ontmoedigen! Geen rood...geeft hoop! Dus ik duim voor jullie!

Ik ga mijn NOD in de lijst overigens op twee dagen eerder zetten! Dus gewoon volgens mijn cyclus van 28 dagen! Ik heb het idee dat mijn ei nu ook eerder komt...en dat ik vorige maand dus ook te laat ben geweets voor mijn ei! Is het nog te volgen?

We hebben deze week om de dag geklust en vanaf morgen gaan we er dagdelijks tegenaan!

Ik was vandaag trouwens bij de Etos en was bij de verschillende zwangerschapstesten aan het kijken! Zag ik in eens ook van die thuistesten voor het mannelijk zaad?!!!!!!!!   Had ik nog nooit gehoord! Ik vind het eigenlijk bar slecht dat je die dus zo kunt kopen! Huisartsen gaan pas doorverwijzen na een jaar proberen! En wat gaat een huisarts dan doen als je met een negatieve uitslag van zo;n test komt? Ik ben bang dat veel mensen die test gaan doen voordat er redenen toe zijn! En dan gelijk in paniek raken als de uitslag niet goed is!

Zag er trouwens ook nog hele andere dingen liggen.....waarvan ik niet wist dat ze ze bij de Etos verkochten!

Succes allemaal..

mamaroos

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2007 10:58:27'));

quote: ken26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2007 20:42:16'));

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 5 september, mama30, 25 jaar 1e ronde 2e kindje
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
NOG FF NAAR BOVEN HALEN......VOOR DE DUIDELIJKHEID HE....X

Hoi Allemaal,

Heb vanacht heel erg slecht geslapen, ben zo zenuwachtig, heb dit nog nooit zo gevoeld de afgelopen maanden.
Als ik wakker was, even naar de wc natuurlijk maar nog niks hoor.

Heb er zelfs van gedroomd dat ik zwanger was, kan geen goed teken zijn.Dan ben ik er teveel mee bezig, maar ja is logisch toch???

Maar ja nu nog iets, ik ging gister in de douche, en nu heb ik allemaal uitslag boven mijn borsten , het zijn een soort van kleine pukkeltjes.Wet iemand wat dat kan zijn.

En je ziet heel goed de aders  in mijn borsten lopen.
Ik weet niet  dit tekenen zijn kan ook helemaal niks zijn hoor!

Maar ja nog geen RD'S dusss.

We wachten het maar rustig af, nou rustig!??!!!

Nou dames ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes van Patricia

Patricia: Het klinkt allemaal als een zwangerschap! Ooh spannend meis...

Lilian: Bij jouw al wat meer duidelijkheid???

Mama30: en..????

OOh andere dames die ik vergeten ben: Hoest bij jullie? Ik ben de laatste dagen erg verstrooid! En voel echt van alles. Voel me zwanger!

Ik ga nu zo op vakantie, dus jullie horen pas over een week wat van mij! Wie weet met goed nieuws.

Ik hoop dat als ik terug ben een hele mooie NODlijst zie met allemaal ZWANGER erachter!!!!

Dag lieve dames en tot gauw!!!

Ik duim voor jullie allen!!!!

Dikke Knuffel!!!!!

quote: gipsyd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 10:02:56'));

Patricia: Het klinkt allemaal als een zwangerschap! Ooh spannend meis...

Lilian: Bij jouw al wat meer duidelijkheid???

Mama30: en..????

OOh andere dames die ik vergeten ben: Hoest bij jullie? Ik ben de laatste dagen erg verstrooid! En voel echt van alles. Voel me zwanger!

Ik ga nu zo op vakantie, dus jullie horen pas over een week wat van mij! Wie weet met goed nieuws.

Ik hoop dat als ik terug ben een hele mooie NODlijst zie met allemaal ZWANGER erachter!!!!

Dag lieve dames en tot gauw!!!

Ik duim voor jullie allen!!!!

Dikke Knuffel!!!!!

Hey Gipsyd!!

Ik weet niet of je dit nog lees, maar een HELE FIJNE VAKANTIE gewenst!! Geniet maar lekker!!!

Tot over een week!!!

Groetjes Mama30,

ps: nog altijd niets hier.....

gipsyd

heeeel veel plezier en have fun op vakantie geniet erVAN!!!!!! en hier nog nik s maar komt komende week.....of niet he.. maaar de schimmel is bijna helemaal weg GELUKKIG   he geniet van je vakantie   en ik hoop dat we goed nieuws hebben als je terug komt     doei!!!xxxx

trieske: WAT FUCKING SPANNEND HE!!!!   nou je signalen   lijken er echt op he...!!!!!!
maar dat komt natuurlijk omdat we er zo mee bezig zijn ...ik denk ook signalen te hebbn maar ik denk ook ; OOH ALS IK MEZELF MAAR NIET VOOR DE GEK HOU!! maar we willen zo graag he.....
oooh meld t snel als je iets of niks weet   want wij zijn net zo nieuwschierig als jou he...we leven zo mee...
ik had trouwens vorige maand ook gedroomd dat ik zwanger was ....oh dat was zo echt en kikke maar dat was helaas nog niet maar omdat we er zo mee bezig zijn gaat ons lichaam   raar doen he...maar ik hoop voor jou [en mij] dat t positief testten word en wanneer ga je tesste!!!????
suc6!!!!!!!..

voor alle anderen.........succes en tot straks.....
oh mijn spannende week komt eraan.....[let it be ,let it be..!!!]

Terug
Bovenaan