September dan een vruchtbare maand?

hoi hoi,

allemaal weer veel bezig met knuffelen en/of NOD afwachten?
Bij mij zijn de RD bijna verdwenen en dat is verbazingwekkend want ik ben het altijd 7 dagen! Geeft natuurlijk niet, want dan kunnen we snel weer knuffelen!!!
Ik ben echt aan het aftellen voor mijn vakantie: nog 5 nachtjes slapen en dan naar Tunesië! Naja, 4 nachtjes eigenlijk want we vliegen in de nacht van maandag op dinsdag... En daar dan lekker genieten van de rust en veel knuffelen of course! 28 september zou mijn vruchtbaarste dag zijn, maar vorige keer was dit ook een dag eerder, dus we gaan meteen om de dag knuffelen. Gaat dus helemaal goed komen. Zou ook best wel leuk zijn als het deze keer raak is, dan is het verwekt in Tunesië, hahahaha.

@Tanja: vervelend he, dat ongeduldige gevoel?! Ik heb er nu gelukkig veel minder last van, maar heb zo'n voorgevoel dat dit snel weer gaat komen! Ik ben veel te ongeduldig aangelegd! Gelukkig helpt het wel om in mijn dagboek te schrijven. Al mijn onzekerheden en spanning staan hierin, ook wel erg leuk om terug te lezen. Misschien wel een goede tip??

@Lillian: best lastig om zo je verjaardag te vieren met het gevoel van ik zou eigenlijk hoog zwanger moeten zijn. Moeilijk hoor. Toch wens ik je alvast veel plezier zaterdag en ook sterkte.....(ik zie je vast nog wel op dit junkieforum, maar toch.....)   enne, nog steeds geen RD?! Misschien maandag toch nog een test doen? Zou ik wel doen denk ik, en als ie dan nog negatief is zou ik de arts bellen.

@ alle meiden: succes met klussen en wachten enzo! Ik kom vanavond vast nog wel een keer of 5 ofzo kijken naar de berichtjes!!

Liefs Nathasja

Hey Hey!!

Lilian: Wat vervelend meid dat die RD er nog niet zijn. Als ik je een advies mag geven zou ik als je maandag nog niet Ongi zou zijn de huisarts es raadplegen. Wellicht kan hij/zij je meer info geven en/of een zwangerschapstestje laten doen. Het duurt wel heel lang zo voor je!!

Sjors: Ben je lekker aan het bijkomen?? Gewoon lekker niets doen, behalve knuffelen dan!!

Natashja: Oh heerlijk....Ik wil ook op vakantie!! zucht.... Geniet er maar heerlijk van!! Enne wie weet is Tunesië erug vruchtbaar, ahahahha!!

Tanja: Ongeduld...hmmm dat staat ook bovenaan mijn lijstje... Het gaat nu goed. Het is al een beetje "gewoon" dat t'spriaaltje er uit is.Die laatste 2 weken van je cyclus komt hier hier ook hoor die ongeduld denk ik. NU gaat het nog prima...

Ikke: SUcces met wachten. Als het jullie gegund is dan kan er nog wel es iets heel leuks gebeuren dit jaar!!!

Ken: en en en en en en ???? Morgen de dag.... enne voel je al wat?? (wat je dus niet moet gaan voelen....)

Rest van de meiden! FIjne avond en knuffelse!!!

Ik heb het een beetje druk deze week, kom wel af en toe even buurten. Enne even tussendoor lezen.....hahah die verslaving!!!

Knuf mama30

He meiden wat duurt het wachten toch laaaaaaaaangggggggg
Denk steeds al voortekenen te zien, word gek van mijzelf.

Hallo meiden,

Ik ben walrus in de dop (althans, dat hoop ik) en nadat ik een prachtige dochter heb gekregen willen we graag nog een kindje. Oh ik hoop zo dat in september mijn eieren gaan springen (pasen in de eierstokken zeg maar)!
Ik ben 28 jaar en sta voor de klas (Nederlands op het vmbo) en ik vind het super om al jullie beslommeringen te lezen, maar ik wil nu ook wel eens meekletsen. Ik duim voor jullie allemaal op dubbele kracht!

Veel liefs WIDD

Hoi hoi!

Daar ben ik dan!
Nog steeds geen ongie hier hoor.
Ik weet dat ik mijn NOD op de 20e September heb gezet, maar ik ga waarschijnlijk zondag pas testen als de rd's nog niet zijn gearriveerd.
Omdat mijn langste cyclus 43 dagen duurde, en ik morgen op dag 35 zit.(Heb het gemiddelde genomen van mijn laatste 3 cyclussen)
Had ook vandaag wat steken in mijn onderbuik. Heb nu wat wit/gele afscheiding (ja, sorry hoor!)
Verder weet ik het niet...
Ik wacht dus rustig af tot zondag, dan ga ik mijn eerste test doen. Ben benieuwd!

Lilian: Vind het zo vervelend voor je! Duidelijkheid zou nu wel eens fijn zijn! Óf die rd's moeten nu maar eens komen óf natuurlijk nog een positieve test! Ik hoop voor je dat je nu snel weet wat er nu aan de hand is.

Natashja: O meid! Nog effe en je ligt lekker op het strand, terwijl wij hier in dat leuke nederlandse weer zitten! Heb geen medelijden met ons hoor, wij redden ons hier wel. We hebben in ieder geval ons supergezellig forum nog!
Enne: knuffelse daar!
Trouwens: Ik mag niet klagen, over 4 weken  lig ik met mijn luie kont op het strand van Kreta!

Ik had nog gevraagd met welk merk jullie testen.
Ik hoor goede verhalen over die van 't kruidvat.
Wat raden jullie aan?
Dus... welke zal ik halen van 't weekend?

Nou meiden...weer veel knuffelplezier en succes met het lange wachten!

liefs...

hoi allemaal

welkom "walrus in de dop"hihi   leuk dat je meeleest nog leuker als je mee gaat schrijven...............gezellig..
ene...eh ik heb vanmiddag test gekocht bij kruidvat[daar praat iedereen zo lovend over!!!??]
en die ga ik morgenvroeg nog 1x doen ...als die neg. is dan bel ik ff de dokter....leg m'n verhaal uit en ...dan mag zij t zeggen....
dit duurt me echt te lang...met mij steken en ongi gevoel in m'n buik....!!!vreemd..
maar euh ken ...spannend voor jou he ,,, ik duim voor je!!!
de rest knuffelse ,wachtse en ik ben er morgenvroeg weer..hihi
xxx
lilian

Goedenmorgen meiden!

Welkom Walrusindedop!! Leuk dat je meekletst!!!

Lillian: Ik duim voor je. Ik hoop dat er voor jou vandaag iets nieuws is. Ofwel 2 streepjes of dat de huisarts iets te melden heeft. HEt is wel raar niet?? In iedergeval duim duim duim duim!!!

Ken: Ik heb bij onze eerste ook met de kruitvat getest, en direct 2 strepies. Ik zelf zou niet anders halen dan de kruitvattest. Ze bevallen ons goed.
In iedergeval hoop ik dat er welke test dan ook 2 sptrepies komen!!! Succes!! Jij 2 strepies zondag en ik m'n ei-tje!!!hahah!!!

FIjne dag allemaal!!

Knuf!

hoi....
nou weer niks...ik ben echt niet zwanger!!!,maar waar mijn rode duivels dan blijven das ook een goeie vraag!!!
ik heb dokter gebeld en kan morgen vroeg om 09:40 terecht.......
echt raar   hoor ..want zolang je niet ongie word blijf je een vermoeden houden dat je toch zwanger zou kunnen zijn...maar daar ben ik nu wel van overtuigd dat DAT niet zo is!!!!
als er maar niks raars is   denk ik dan al meteen he...maar aan de andere kant is t altijd   NORMAAL geweest en ik was in 3 mnd zwanger vorige x ,dus t zal toch wel meevallen???
ik ga morgen maar gewoon naar dokter en ben benieuwd wat ze gaat doen.......?iemand ervaring???
mama30 lief dat je al zo vroeg   voor me duimt [7 uur hihi] en jij heel veel succes met je ei!!
ken: al nieuws.........................??

lees straks wel weer mee, moet ff werken van 12-18....
xxx
lilian

Terug
Bovenaan