September dan een vruchtbare maand?

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!

nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)

Hé meiden,

Ben ik weer! Ik heb maandag mijn NOD, maar ik verwacht eigenlijk gewoon RD's hoor... Heb nergens last van, voel me niet anders, dus helaas...

Heb nog niet zoveel gereageerd hier, maar ik lees wel mee! Superspannend allemaal. Ik laat me helemaal meeslepen met jullie spannende ontwikkelingen. Maar ik ben wel bang dat ik me helemaal laat meeslepen als ik veel  met jullie ga meeschrijven en dat ik me helemaal gek laten maken over wat ik wel en niet voel, hihi. Eigenlijk weet ik heel slecht hoe mijn lijf functioneert en ik heb eigenlijk nooit zo op mijn cyclus gelet. Gewoon jaren lang een kperspiraal gehad en verder geen gedoe. Da's nu wel anders, haha. Ik let precies op ieder pijntje,  wel of geen afscheiding, noem maar op!

Voor de zwangeren:  GEFELICITEERD
en voor de anderen hoop ik op snel goed nieuws! En snel heel veel mooie zwangerschappen.

En Lillian, ik hoop dat voor jou snel meer duidelijk wordt. Goed dat je naar de dokter gaat voor duidelijkheid.

Liefs  

dankje tessa ..dat je zo meeleefd :)
ik maak mezelf echt gek ...maar niet omdat ik niet zwanger ben maar gewoon omdat ik altijd gewoon ongi word binnen 30 dagen.....
zal wel stress zijn ofzo...maar t is niet dat ik er dde hele tijd mee bezig ben....alleen als ik moet plassen dan denk ik...ooh ja misschien ben ik nu ongi?
en als ik ff hier kijk .............
maar voor de rest werk ik ook gewoon en alle andere dingen he...maar ik wil gewoon ongi worden dan kan ik tenminste verder.......[maand2]
groetjes lilian

ps ik ga nu de douche schoonmaken hahaha heel iets anders he....

Dag allemaal,

Heb weinig tijd vandaag om te schrijven, toch maar een beetje, t is zoooo verslavend!

Natasja: Hopen dat het op vakantie erg vruchtbaar is!   En hier trouwens ook!

Ken: Erg spannend voor je zondag, ik hoop het. Duim voor je!
          Dan krijgt je vakantie ook een andere invulling!

Lilian: heel veel succes morgen bij de huisarts.

mimi

Hallo lieve meiden!!
Wat een spannende ontwikkelingen allemaal!!

Ken!!
En en en en en en en en en???????????? Heb je getest???? Ik hoop zo dat je zwanger bent!! Wat zou dat toch een verassing zijn!! (maakt ons dag weer helemaal goed)!!

Lillian!!
Jeetje meid!! Dit schiet niet op he??? Verstandig dat je toch eventjes langs de huisarts gaat!! Wie weet kan hij je helpen!! Want deze onzekerheid is 3 keer niks!! Heel veel succes en ik blijf toch stiekem voor je duimen!! (hihihi)...

Tessa!!
Leuk dat je er weer bent!! Bij jou breekt de spannende tijd ook al weer aan!! En dat je helemaal niets voelt zegt nog helemaal niets he?? Geen tekenen kunnen ook tekenen zijn!! Sterkte met wachten!!

Mimi!!
Oooohh maandag is je nod al weer?? hoe voel je verder?? Lekker dat je een weekendje weg gaat!! Eventjes je gedachten ergens anders!! Lijkt mij heerlijk!!

Mama30!!
Heel veel knuffelplezier!!

Ikke!!
Ben je al weer beter meid?? En hoe was jullie vakantie?? (hopelijk vruchtbaar!!!)

Deedee!!
He, jammer meid dat de duivels gearriveerd zijn!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Gelukkig mag je snel weer knuffelen!! (toch het leukste onderdeel van zwanger worden toch??)

Tanja!!!
Zijn de gordijntjes noch dicht?? hihihi!! Veel plezier meid!! En ik hoop ook dat er nu weer eens wat meer zwanger komt op ons lijst der lijsten!! We doen in iedergeval heel hard ons best!!

Niesje!!
Balen he meid, dat je zo lang moet wachten!!! Ik duim voor je!!! Hoop zo dat het raak is!!

Nou hier is alles verder rustig! Dacht net wat doorzichtig slijm te zien!! (hihihi).. Dus ik zal vanavond al mijn charmes weer in de strijd gooien om vriendlief te versieren!! hihihi!! Heb nu al voorpret!!

Tot snel lieve meiden!!
liefs Sjors!!

Hallo Walrus in de dop!!
(wat een geweldige naam!!), hihihi!!
Welkom bij ons clubje!! Gezellig dat je meekletst!!
En ik hoop uiteraard dat paashaar snel om het hoekje komt kijken!! hihiihi!!
Liefs Sjors.......

Hallo Pien!!
Welkom bij de forum junkies!!! Hihihiihi!! Leuk dat jij ook met ons meedoet!! Voor jou breekt de spannende tijd ook al weer aan!!
Ik hoop dat september ook zeer vruchtbaar voor jou zal zijn!! (voor ons allemaal!!!)
Liefs Sjors!!

hoi meiden

heb een gevoel van wanneer is het nu zover dan lijkt 29 september erg ver weg
en anders als je niet er mee bezig bent is het vaak zo van he verdorie nu alweer ongesteld en nu kan ik niet wachten tot het weer zover is.
dan weten we weer
wachten duurt lang
meiden veel sucses allemaal
groetjes pien

Terug
Bovenaan