September dan een vruchtbare maand?

Hai Lieve Meiden!

Hier een klein  berichtje.....Vertrek zo om 16:00 uur naar Schiphol met mn collega's naar Lissabon voor 3 dagen (bedrijfsuitje). Er wordt dus niet zoveel meer gewerkt, dus kan ik mooi even een berichtje tikken .

Heb afgelopen maandag WEER een migraine aanval gehad. SNIF, ik word het echt beu. Maar ik kan er dus wel vanuit gaan dat ik niet zwanger ben. Dus hopelijk voor mij is oktober een vruchtbare maand. We gaan dan maar weer vrolijk verder!
Mn NOD verwacht ik 25 september, dus aanstaande dinsdag. Ik heb nu al af en toe een zeurende pijn in mn buik, dus ik denk zelf dat het eerder komt. Nou ja, beter....want dan kunnen we des te eerder weer aan de slag! hihi

Voor Gipsyd (hoop dat ik het goed heb geschreven): VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet er van meid.

Voor alle anderen die eerdaags hun NOD verwachten: Hopelijk komen ze ()  niet! Ik zal voor jullie duimen!!!!!

En voor alle knuffelaars onder ons: Geniet ervan, voor jullie het weten is de knuffelweek weer voorbij, en is het grote wachten begonnen. Veel knuffelplezier!!!

En Lilian: Jeetje meid, wat duurd dat lang zeg! Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt, hopelijk komen ze nu echt heel snel.....

Meiden, tot over een paar dagen, en dan kan ik waarschijnlijk wel vertellen dat bij mij de  zijn gearriveerd .

Veel liefs, Kitty

Hallo lieve meiden!!!

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties!

KEN: en???? Meid het zal maar zo zijn...ik had ook eerst die krampjes en wit/ gele afscheiding...ooh spannend! Kruidvat test is trouwens SUPER! Zou iedereen deze aanraden..hij is super gevoelig! En jaaaa...ik heb al wat ingeslagen bij Prenatal. Ze hebben een hele leuke nieuwe collectie beige/creme gestreepte broekjes en truitjes...zo lief allemaal. Daar hebben we wat van gekocht en toevallig kreeg ik savonds van mijn vriendin ook wat uit die collectie!! Alleen mijn vriendin weet het tot nu toe....

Lilian...weet jij al wat meer! Echt vreemd he zo...zou het komen door de vroeg geboorte van je kleine mannetjes of door de medicijnen tegen je schimmeltje???

Nou verders voel ik me goed....behalve soms erge hoofdpijn! OOk heb ik momenteel echt ongebuikpijnen wat trekt naar mijn benen...dat is minder......heb wel enorm de angst dat het misgaat! En net als Anja kijk ik telkens na het plassen of ik geen bloed ben verloren! Gek he! Hadden andere mama's dat ook hier in dit topic die al eerder zwanger zijn geweest?

Nou meissies , als jullie vragen hebben ofzo...of wat dan ook ...hoor ik het graag...kom ik tenminste de dagen door voordat ik het mijn mams etc..het kan vertellen..hahaha.

Kusssss

Dag meiden!

Wat een warm welkom, ik ben blij dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Want ook al roep ik dat we alles 'normaal' doen; ik ben  als een gek mijn onderbroek aan het inspecteren op slijmpjes en voortekenen, en ik blijf   na de onderonsjes met mijn liefie net wat langer liggen (het liefst zwaai ik mijn benen in de lucht om alles goed te laten indalen haha!) en ieder krampje voelt als een vooraankondiging.... Maar ohoh, wat zijn we er relaxed onder

Wat is het spannend allemaal zeg. Lilian: heel veel succes bij de dokter, ik hoop op goed nieuws...

Voor alle vakantiegangers: ik ben jaloers! Laat je lekker insmeren en verwennen en neem de zwangerschapstesten voor de zekerheid maar mee! (Niet in  de handbagage; straks denken ze nog dat het een steekwapen is!)

Vette knipoog van Walrus in de dop!

Ik heb het ff gemist denk ik.
Wanneer is klussen in knuffelen veranderd?
Van knuffelen wordt je niet zwanger dames!

Ben bang dat ik van klussen alleen ook niet zwanger wordt.
Dus ga nu moed verzamelen om naar de huisarts te stappen.
bah, ik heb een hekel aan de huisarts

Nog 5 dagen tot mijn NOD. (25 sept)

Ik begin het toch wel een beetje spannend te vinden. We hebben dan wel niet echt actief geknuffeld in deze periode dus ik ben er van overtuigd dat het niet gelukt is maar desondanks ben ik toch een beetje zenuwachtig.

Ik heb trouwens een vraag over die banners die je kunt maken. Telt deze ook af zodra je hem gemaakt hebt of moet je elke dag een nieuwe maken? Ik zie ze hier vaak op de site maar ze zijn niet echt goed af te laten als je een datum wil weten. Weet iemand een site waarbij de begin- en einddatum vermeld staat bij de een banner?

Groetjes Joyce

Hoi joyce, ik geloof dat je bij 9maanden.com banners met datums kunt maken.
Ik heb er ééntje van lilypie die automatisch aftelt eerst naar je ovulatie en dan naar je   test dag.
Ik hoef geen datum te weten, weet t zelf heel goed haha

Ik heb sinds gisteravond gevoelige borsten, maar dit kan ook zijn omdat ik ongi moet worden, maar hoop natuurlijk van niet.

Enne welkom walrus! Wanneer is je NOD?

Hee meiden! Help....

Ik meen van alles te voelen.....Steken in mijn liezen en gevoelige borsten..echt van die steken, zeg maar!
Dinsdag is mijn NOD!
Spannend..........

En uuh knuffelen en klussen is hetzelfde! We voenden knuffelen alleen wat liver klinken...

Roos

Lieve Deedee!!
Misschien een hele brutale vraag hoor, maar hoe lang zijn jullie al bezig om een kindje te krijgen?? Op de lijst der lijsten staat niet in welke ronde je inmiddels zit!! Ik begrijp hier uit dat je al een tijdje bezig bent?? Ik vind het zo sneu voor je dat de rode duivels weer gekomen zijn!! Ik hoop echt van harte dat september/ oktober vruchtbaarder wordt!! Het is misschien wel goed om inderdaad even langs de huisarts te gaan!! Nou heel veel succes meid, en ik hoop dat je het niet vervelend vind dat ik je dit allemaal vraag!!
Liefs Sjors.....

Terug
Bovenaan