quote: Tessa74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 08:53:38&apos

);
Hé meiden,
Wat spannend allemaal! Ik hoop zo op goed nieuws voor ons allen...
Lilian: gefeliciteerd! Met je verjaardag én met de RD. Heel bijzonder om je daar mee te feliciteren

. Succes met de nieuwe ronde.
Ken, hoe is het nou? Weet je al meer? Ben heel benieuwd. En wat ontzettend jammer Mamaroos. Ik heb zo voor je gehoopt dat het raak was...
Ik had gisteren mijn NOD. Ben altijd zeer stipt (koperspiraal en hoef dus niet te ontpillen), maar gisteren niet ongi geworden. Vraag me af of mijn lichaam me voor de gek houdt... Vanmorgen wel fikse hoofdpijn, maar verder geen symptomen volgens mij. Gek, ik begin het nu toch wel heel spannend te vinden en ook wel een beetje te hopen dat het misschien toch raak is...
Hey Tessa!!
Voor jou is het ook spannend!!!
Ik had ook een koperspiraal. Deze is er op dag 13 van mijn cyclus uit gehaald (dus midden in de cyclus). (verwijderd op 20 aug 2007)
Ik ben ook altijd stipt 28 dgn. Mijn Nod was op 5 sept en uitendelijk werd ik 9 sept ongi. Dus 5 dgn overijd.
Nu weet ik niet of er ene bevruchting geweest is, gevoel zegt van wel. Ik denk zelf dat de baarmoeder nog te geirriteerd is geweest omdat de mogelijke innesteling 7 dgn na het verwijderen moest plaatvinden, snap je? Toen ik Ongi werd was het ook heel erg. Nog erger alsmet koperspraal. Mijn lichaam heeft even opruiming gehouden, hahaha
Ik hoop dat het voor jou raak is, het is mogelijk he met een koperspiraal. Ik begrijp dat je nu 1 dg na je NOD zit??
Groetjes mama30