September dan een vruchtbare maand?

Goedenmorgen meiden!!

Mamaroos: SHIT!!! wat jammer. En je had en zo'n goed gevoel over..... Ik vind het erg jammer voor je. (zit er misschien nog een kleine kans in dat je te vroeg hebt getest??)

=====

Lilian:: Joepie!!! de RD zijn er!! Wat kun je blij zijn met een Ongi he?? Op naar de volgende ronde!!

====

Ken: hoe is het??
====

Groetjes Mama30

Hé meiden,

Wat spannend allemaal! Ik hoop zo op goed nieuws voor ons allen...

Lilian: gefeliciteerd! Met je verjaardag én met de RD. Heel bijzonder om je daar mee te feliciteren:). Succes met de nieuwe ronde.

Ken, hoe is het nou?  Weet je al meer? Ben heel benieuwd. En wat ontzettend jammer Mamaroos. Ik heb zo voor je gehoopt dat het raak was...

Ik had gisteren mijn NOD. Ben altijd zeer stipt (koperspiraal en hoef dus niet te ontpillen), maar gisteren niet ongi geworden. Vraag me af of mijn lichaam me voor de gek houdt... Vanmorgen wel fikse hoofdpijn, maar verder geen symptomen volgens mij. Gek, ik begin het nu toch wel heel spannend te vinden en ook wel een beetje te hopen dat het misschien toch raak is...

Hoi,

Tja, ik heb 1 dag voor mijn NOD getest....zou dus te vroeg geweest kunnen zijn...Maar feit is wel dat er in de verste verte geen vaag streepje te bekennen was! Ach als ik woensdag nog niet ongi ben testen we nog eens opnieuw!

Roos

Ha Roos,

vanaf wanneer kan je eigenlijk (veilig) testen dan? Ik zit nu te dubben of ik misschien toch ook maar zo'n test moet gaan halen...

Tessa  

Mamaroos, daan hoop ik dat je inderdaad te vroeg getest hebt en dat je alsnog goed nieuws krijgt! Blijft wel spannend!!!

quote: Tessa74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 08:53:38'));

Hé meiden,

Wat spannend allemaal! Ik hoop zo op goed nieuws voor ons allen...

Lilian: gefeliciteerd! Met je verjaardag én met de RD. Heel bijzonder om je daar mee te feliciteren:). Succes met de nieuwe ronde.

Ken, hoe is het nou?  Weet je al meer? Ben heel benieuwd. En wat ontzettend jammer Mamaroos. Ik heb zo voor je gehoopt dat het raak was...

Ik had gisteren mijn NOD. Ben altijd zeer stipt (koperspiraal en hoef dus niet te ontpillen), maar gisteren niet ongi geworden. Vraag me af of mijn lichaam me voor de gek houdt... Vanmorgen wel fikse hoofdpijn, maar verder geen symptomen volgens mij. Gek, ik begin het nu toch wel heel spannend te vinden en ook wel een beetje te hopen dat het misschien toch raak is...

Hey Tessa!!

Voor jou is het ook spannend!!!
Ik had ook een koperspiraal. Deze is er op dag 13 van mijn cyclus uit gehaald (dus midden in de cyclus). (verwijderd op 20 aug 2007)  
Ik ben ook altijd stipt 28 dgn. Mijn Nod was op 5 sept en uitendelijk werd ik 9 sept ongi.   Dus 5 dgn overijd.

Nu weet ik niet of er ene bevruchting geweest is, gevoel zegt van wel. Ik denk zelf dat de baarmoeder nog te geirriteerd is geweest omdat de mogelijke innesteling 7 dgn na het verwijderen moest plaatvinden, snap je? Toen ik Ongi werd was het ook heel erg. Nog erger alsmet koperspraal. Mijn lichaam heeft even opruiming gehouden, hahaha

Ik hoop dat het voor jou raak is, het is mogelijk he met een koperspiraal. Ik begrijp dat je nu 1 dg na je NOD zit??

Groetjes mama30

he junkies

mamaroos: ojaa ff vergeten dat ze "daar"hahahah ook carnaval vieren [hihigrapje] ene shit dat je test neg.was ...maar t kan nog steeds ......duim duimduim!!!
tanja:   genoeg geknuffeld of voor de zekerheid nog maar even ..hahah kan t gevoel nog maar een x je weet t nooit en je gaat echt twijfelen....dan beter maar een x teveel he ....
joyce leuk dat ik niet de enige verslaafde ben .......die als er ff tijd is gelijk de pc ff cheqkt..
wietske:   hehe ik vond mezelf al bijna[echt niet] een vreemd iemand...ze zeiden echt op dat andere forum [wat vinden jullie?]: oooh valt best mee"!!!psygo's!!!hihi ok ieder zn eigen mening maar als je er voor gaat ,waarom dan niet helemaal goed he!!waarom zou je 5 weken later pas stoppen met drinken....????? duh...
ken   en.................
tessa officieel kan je testen vanaf je nod...maar heb je verschillende cyclussen dan moet je de langste aanhouden....vertel ons snel als je iets weet he.....hihi

nou ik vind t spannend dat ik weer mee mag doen hahhaik ben echt blij deze!! maand met mijn  maar als t de laatste x was ,dan geen tranen van mij hoor......
ik kom straks nog een xtje..
lilianxxx

Hallo meiden,

Ik voel een verslaving opkomen hihi...

Lilian: Jaaaaaaaaaa, een nieuwe start! Gelukkig maar! Ik stond bij de laatste rd's ook een vreugdedansje te doen op de plee haha!

Mijn cyclus varieert tussen de een en de (tot nu toe) vier maanden. Ik heb nu vier maanden geleden de rd's voor het laatst op bezoek gehad, en loop nu bij de gyneacoloog; ik heb wel eitjes genoeg, maar springen; ho maar. Over drie weken word ik weer gecontroleerd op afwijkingen, maar ik hoop dat ze dan zal zeggen: gefeliciteerd, je bent in verwachting. Het schiet gewoon niet op zo, ben doodsbenauwd dat er iets niet goed is. Ik ben na het stoppen met de pil direct zwanger geraakt, dus ik weet ook niet precies wat mijn normale cyclus is, grrr. Dus ik zit slijm te loeren als een dolle, en ik dacht zaterdag echt dat het zover was... (Ik ben zowat grootaandeelhouder bij clearblue, dus ik test pas weer over 8 dagen...)

Mamaroos: Ik hoop zo dat je nét iets te vroeg was en dat je morgen of overmorgen gillend door het huis kan rennen met twee strepen op de test!

Sjors: Waaaaaaaaaat neet met die dokter. Pfff, ik hoop dat ie gelijk heeft!

Voor alle andere meiden: grijp die kerel van je, roep keihard VULLEN, al wijzend op je, nou ja, eh, jeweetwel, en reageer je lekker af. Gewoon voor de lol  'knuffelen'  is ook wel weer eens heerlijk! ;-)))))

Terug
Bovenaan