September dan een vruchtbare maand?

Hallo allemaal!

Ik ben weer terug uit Lissabon met m'n werk! Het was een druk weekend, met bar weinig slaap. Maar wel gezellig, en daar ging het uiteindelijk om. Voor de team-building, haha.  

Ik zie dat er weer heel veel  berichtjes zijn, en ik  kan ze niet allemaal persoonlijk beantwoorden......Dus  ik begin maar weer even met een schone lei. De volgende keer zal ik wat meer op iedereen reageren!

Wat ik wel las: Lilian: Wat fijn dat je dan toch ongesteld bent geworden!!!! Op naar de volgende maand meid. En hopelijk met beter succes....
En wat een mooi idee van je tatoeage voor  je zoontjes. Ik zelf  zit er ook nog steeds over te denken,  voor Danny. Maar ik twijfel nog.

Sinds gisteren  heb ik enorme buikpijn, en af en toe een slijmdraadje  oud bloed (sorry).....dus de RD komen er weer aan.........snif.  Maar dat had ik wel al verwacht, dus niet helemaal een tegenvaller.

Ik zal morgen denk ik wel echt ongesteld worden, en dan zal ik de lijst aanpassen. Op naar oktober!!!

Meiden, spreek jullie later!

Liefs, Kitty    

hee meiden....

kitty shit zeg toch weer ongi maar je voelde t al een beetje aan zeg je....nou kop op we gaan met z'n alle naar oktober!!!!
leuk dat je zn gezellig "werk"weekend hebt gehad!!!hahaha......

he meiden wat ik soms een beetje" raar"vind....[ja vind ik hoor ,misschien denken jullie anders...]
is   dat als we[ja allemaal doen we t...]moeten schrijven over "ons slijm en bloedpropjes!! en andere "SAPJES"HAHA die  uit ons komen!! dan schrijven we "sorry   hoor"!!
hoezo   sorry ,ik denk dat t er bij iedereen uitloopt [haha]hoor.......en t hoort nogal bij t onderwerp waar we over schrijven....................BABY,S MAKEN!!...

dus laten we afspreken dat niemand meer sorry hoeft te zeggen als t over jebloed, slijm, sapjes etc etc gaat...over alles wat uit onze lichamen komt ..[ok dit klinkt wel vreemd ,maar iedereen heeft t !!!]
HAHA ok vreemd onderwerp maar we hebben t allemaal en we praten er allemaal over...kunnen wet sorry wel weglaten he..?

nou nog steeds bloody ongie haha ben echt blij ermee!!!!
xxx
lilian

Hallootjes allemaal!

Jee, wat een verslaving! Heb net snel mijn eten naar binnengepropt om snel achter de computer te gaan zitten!

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; hier nog geen !
Heb op dit moment nog geen zwangerschapstest in huis, dus kan nog niet testen.
Ben van plan om pas van 't weekend te testen. Eerder durf ik niet!

Lilian: Fijn dat je nu zekerheid hebt zeg! ik weet dat ik vorige keer ook opgelucht en blij was dat de rd's er waren. Dat duurde bij mij dus 43 dagen.
Ik zal proberen om geen sorry meer te zeggen, want je hebt gelijk; eigenlijk is het heel normaal dat er over gesproken wordt wanneer je een baby wilt maken!
Ik test dus aankomend weekend denk ik. En inderdaad, als ik ongie wordt ga ik je vergezellen in Oktober!
En... Supermooi zo'n tatoeage laten zetten voor je mannetjes! Ik hoop dat ie heel mooi wordt!

kitty: Veel gezien in Lissabon en ook mooi weer?
Balen dat je denkt ongie te worden, maar op naar de nieuwe ronde dan maar.

Walvisindedop: Ook spannend voor je, over 3 weken. Inderdaad te hopen dat er niets aan de hand is. (ja, zwanger zijn mag natuurlijk wel!)

Mamaroos: Sh*t zeg! Die negatieve test! Nu echt maar te hopen dat het toch te vroeg was. Ik hoop dat die rd's uitblijven en dat je snel positief test!
Fijn weekend ook gehad? Wel mooi weer denk ik!

Ha! Dus jullie (Lilian en mamaroos) vieren ook carnaval! Nou, ikke hier ook hoor! En ik kom niet uit Brabant en niet uit Limburg! 'T is trouwens vroeg dit jaar...

Tanja: Ik weet niet of het je eitje was, want ik voel dus echt nooit iets! Maar ik weet wel dat we vanaf dat ik de laatste keer ongie ben geworden, echt om de dag aan 't knuffelen zijn! Ja, wij willen ook geen kans onbenut laten.
Moet je nagaan; vandaag de 40e dag in deze cyclus! Poeh poeh! Ik hoor mijn mannetje nog niet klagen, dus gaan we nog vrolijk verder!

Mama30: Als ik het zo lees, moet je toch wel voldoende geknuffelt hebben dacht ik zo! Zo te hopen dat je de vrijdag een eisprong hebt gehad! Nu dus dat lange afwachten...
Sjors: Nog een dokter gesproken met een slimme opmerking?
Heb je trouwens nog last gehad van je oog?

Ik sluit me erbij aan: NIET DRINKEN EN NIET ROKEN! (heb makkelijk praten, want heb zelf nog noooooit gerookt en ik drink alleen met carnaval!    Nee hoor, ook weleens bij feestjes. Maar dat is nu dus alweer een paar maanden geleden.

Verder nog iets vergeten?? Geen idee, maar ik kijk vanavond nog wel een keer.

wat een verslaving zeg!

ps: Kijk nu op de klok, ben nu al een uur aan 't typen zeg!

Liefs...

Haaii meiden!!

Nou, ik denk echt dat ik m'n eitje heb gehad hoor! Vandaag heb ik alleen nog een beetje beursig gevoel in m'n buik. En de plek waar ik pijn had...daar zitten m'n eierstokjes  zag ik op een plaatje. 10 sept. werd ik ongesteld, cyclus 31 dagen. Maar de 23e had ik dus m'n ei....klopt het dan dat ik van een cyclus van 28 dagen uit kan gaan?!? Want dan zou m'n NOD 8 okt. zijn. Whaha, ik verzin alles om maar eerder te kunen testen he! Nee hoor, ik snap daar nog niet zoveel van, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het goede nieuws is in ieder geval dat we op de juiste dagen geknuffeld hebben, maar vanavond toch ook nog maar ff....voor de zekerheid!!! Het moet lukken!!!!!!!!

Ben weer helemaal into het aftellen, maar eerst nog even goed afsluiten met het knuffelen. Nu maar hopen dat ik echt echt echt m'n eitje heb gevoeld!!!!

Ken; het is wel spannend he! Nog steeds geen  Vind het knap van je als het je lukt om pas van het weekend te testen!!!!!

Lilian; je hebt gelijk, geen gesorry meer, is nergens voor nodig!!! En ik vind het ook een heel mooi idee van je om een tatoeage te laten zetten voor je kleine mannetjes! Heb zelf 3 tatoeages dus ik hou er sowieso wel van!

Kitty; jammer dat de  eraan zitten te komen!  Je gaat gewoon met ons mee naar oktober!!! Gelukkig heb je een leuk uitje gehad naar Lissabon

Walrusindedop; ook al verslaafd?!?!  Balen dat je eitjes niet willen springen, lijkt me heel erg frustrerend! Ik hoop dat je over 3 weken goed nieuws krijgt hoor!!!! En dat je maar snel zwanger mag zijn, alle meiden trouwens!!!!!

Mamaroos; SHIT!! Neg. test!  Maar nog geen  dus je kan nog alle kanten op! Ik duim keihard voor je hoor!

Mama30; hoe is het met jou?! Goed geknuffeld?? Misschien heel stom maar heb soms een btje het idee dat we gelijk oplopen en een btje hetzelfde voelen. Jij hebt vrijdag je eisprong gehad toch, steken in je buik enzo?! Wel grappig!! Nu het grote wachten.....maar éérst nog ff 1x knuffelen!

Heeeeele fijne avond, meiden, het is wel rustig trouwens!!!! xxxx

Ja, joh! Héél erg rustig hier!
Dus kruip ik lekker mijn bedje in.
Tot morgen weer.
welterusten allemaal!

Liefs...

Hey hey Meiden,

Ik dacht nog ff snel kijken, het is inderdaad rustig. Iedereen is aan de knuffel of blij met d'r RD!! ( hé lilian??).

Ik vind het een super idee van de tatoo's. Je draagt ze altijd zichtbaar bij je, Maar natuurlijk blijven ze altijd in je hart!!!

Ken: we blijven duimen!!!

WIID: ik hoop dat die eitjes van je toch es gaan bedenken wie nu het eerst gaat springen!! Wel lekker door knuffelen he!!   You never know!!!

Tanja: We gaan inderdaad gelijk op!! Ik kon vrijdagavond ook echt 2 uren niet echt rechtop lopen. En zo ineens weer weg. Dus moet een eitje geweest zijn. (wel direct nog ff  geknuffeld tijdens de kramp, hahahah!!)  Alleen donderdag, dus dag voor de ei niet geknuffeld, woensdags wel. Moet genoeg zijn, toch?

Ik zit   met het zelfde als jij ik "verwachte" ons eitje gisteren, en nu vrijdag geweest. Dus 2 dagen eerder. Ik heb maar besloten dat ik van mijn gewone cyclus blijf uitgaan van 28 dgn, ipv 26. Dan valt het altijd mee.

Nu hopen dat we ook allebei over een dag of 3 wat gerommel mogen voelen, wat een innesteling moet voorstellen!!!
We tellen samen af naar de NOD, wel bijzonder LEUK!!!

Roos: Hoe is het met jou??

Kitty: welkom terug!! Zo te lezen heb je het leuk gehad in Lissabon!! Jammer dat de RD zich gaan aandienen. Zolang ze er nog niet zijn is er hoop hé!

Welterusten meiden!!

Groetjes Mama30

Hoi meiden, kom ff snel bijlezen, maar ben moe van mijn werk dus heb ff geen puf om te reageren, maar ben wel nieuwsgierig hahaha
Hier nog steeds in afwachting, heb rugpijn en nog steeds zeurend gevoel.
Morgen weer werken, maar 's avonds zal ik nog even komen buurten.

Groetjes Denise

Terug
Bovenaan