September dan een vruchtbare maand?

hoi meiden

hier heel even lilian
ben net 2 uur weestte lopen met   2 vriendinnen [elke week] kunnen we ff goed bijkletsen en we zijn nog een s goed bezig ook he !!!hahah
even alles weer doorgelezen ,iedereen is druk bezig he ....
morgen reageer ik wel weer ff..ik ga nu even bij mijn mannnetje op de bank hangen is ook wel heel gezellie...
tot morgen ene welteruste he...
xxx
lilian

Hoi meiden,

het is al weer een dag of wat terug dat ik gereageerd heb, en dat kan natuurlijk niet als je verslaafd bent!Vandaag heeft de hele dag het internet eruit gelegen, maar gelukkig doet ie t weer. Kan ik namelijk even afscheid nemen! Ik ga namelijk over ongeveer een uurtje naar het vliegveld! Whoehoe! mijn vakantie gaat nu   eindelijk beginnen! Ik kan daarom 2 weken niet op het forum aanwezig zijn....
Ik hoop dat ik als ik terug kom dat ik weer veel meiden zie die zwanger zijn!!!
Succes met knuffelen en wachten op de NOD!

Groetjes Nathasja

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?hoera eindelijk dag 37.!!!
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje

nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje...{lilian eindelijk ongie zie 10 sept!!}
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje
NOD Lijst Oktober

nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje (ben nog aan het ontpillen, maar heb met tempe mijn ei ontdekt)
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag

hoi iedereen
nou iedereen van 25 september het is spannend!!!

hoi ....
ik nog ff...
binnenkort is ons forum vol !!!! want er kunnen maar 700 berichtjes in .....degene die t nieuwe forum opent!!!moet wel de naam FORUM-JUNKIES gebruiken he........hahaha
zo willen we in oktober toch heten he.....
nou ben benieuwd .....wie dat mag gaan doen.....kijk straks nog ,ik ga nu werken tot 1500...
doei xxx
lilian

Ola,

Dames ik ben ook nog steeds verslaafd aan deze topic...ook al ben ik nu zwanger! Ik kijk nog degelijks en voel met jullie mee.

Lilian: fijn dat je nu onge bent en duidelijkheid hebt!! Vet dat je die tatoo gaat zetten. Super idee zeg!

Tanja: Nou fijn zeg dat je je ei hebt gevoeld, dat scheelt een hele hoop. Hoop dat je er niet teveel last van hebt gehad. Ik las dat je veel geknuffeld hebt...nou dat is mooi en knuffel nog langer door voor het geval dat

Ik zie dat er vandaag VEEL NODJES zijn SPANNEND!!!

Ik heb gisteren toch nog voor de zekerheid een test gedaan (wat stom he) hartstikke zwanger natuurlijk, ik had die stik nog niet in mijn plas en 2 strepen te zien! Maar het is zo ontastbaar! De tijd gaat me niet snel genoeg! ben vandaag pas 6 weken...en moet nog zooo lang wachten voor een echo! Ik ga deze week de VK bellen voor een afspraak. Dan heb ik in ieder geval iets!!!

XXX

He lilian: OK, SORRY Je hebt gelijk. We gaan het woord SORRY niet meer gebruiken.

Gisteren avond op tijd naar mn bed met een warme kruik, want ik had zo'n buikpijn en rugpijn! Dus ik had nu eigenlijk wel die  verwacht............Maar vanochtend nog niets. En de buikpijn blijft. Zo erg heb ik het nog niet gehad. Nou ja, afwachten  maar....

Ik kan dus nog niets bij het lijstje NOD's zetten.....ik weet het nog niet!
Ik zag er wel al 2 met een . Jammer meiden! Volgende keer beter!!!!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Kitty

Hallo!! Hier Junkie

Gipsyd; Idd fijn dat ik m'n ei heb gevoeld, ook al ben ik nu bang dat het toch later komt! Maar dat is onzin, ik heb zondag zoveel pijn gehad, het MOET wel zo zijn dat het m'n eitje was. En vanaf afgelopen donderdag hebben we elke avond geknuffeld tot gisteren (donderdag tot maandag, hard werken hoor haha). Dus als we nu ons best niet gedaan hebben dan weet ik het niet. Heb nog wel een btje de neiging om nog door te willen knuffelen, maar ik wil er niet in doorslaan!  Het is een keertje genoeg, dat gevoel heb ik wel.

Kitty; nog geen  dan? Balen dat je wel zoveel buikpijn hebt zeg, hoop voor je dat ze snel komen. Offfff, kan er toch nog iets anders aan de hand zijn?!?!?!  

Doeg!! xxxx

Hallo Meiden,

Heb afgelopen dagen druk gehad, wel af en gespiekt op het forum, (tja, het blijft verslavend) Maar geen tijd genomen om te schrijven.
Ik moet zeggen dat ik veel terug heb gelezen, maar een deel al weer vergeten ben, dus begin ik vanaf nu maar weer alles goed te volgen.

Ik zag op de nod lijst dat er vandaag veel nodjes zijn, spannend!

Hier is alles nog rustig, geen ongi klachten, op een gigantische invasie van puistjes na.  (al vanaf voor het weekend)!!
Ik wacht nog rustig af. Vrijdag is het dag 28, heb gezegd dat ik dan zou testen, maar ik begin te twijfelen, is dat dan nog niet te vroeg?
Wat raden jullie aan?
Kun je alleen met ochtend urine testen of maakt het niet uit?
Hellllpp, krijg last van de zenuwen, denk ik, word ik een beetje onzeker van.

Ga vrijdag ook een weekendje weg, van de ene kant wil ik het weten, van de andere kant niet. Want als het dan zo is(wat ik hoop natuurlijk) Dan kunnen we het er samen niet over hebben. Heel het weekend niet. Want de meiden en de jongens slapen apart.

Groetjes Mimi

ps Ik kom ook uit brabant en vier uitbundig carnaval!!

Terug
Bovenaan