September dan een vruchtbare maand?

Nou, Meiden......ik kan nog geen  toevoegen aan de lijst!

Ik had eergisteren een beetje oud bloed/slijm. En gisterenmiddag rond half 6 een veeg nieuw bloed (gisteren zou mn NOD zijn). En dat was het! Ik heb gigantische buikpijn, maar er komt niets. Ik ga ieder half uur naar het toilet , mn collega's zullen wel denken haha.

Het is dus OF mn hormoonhuishouding is compleet van slag (misschien wel van mn vliegreis van afgelopen weekend), OF ........................?

Ik ben nog een beetje in de war, we zien het wel!!!!!!!!!!

Liefs, Kitty

Jaaa...de rode duivels zijn net gearriveerd!
Heb ik mijn ei in ieder geval wel goed gevoeld....en is mijn cyclus weer 29 dagen!
Zou drie maal scheepsrecht worden?

Gerdien ik wil je wel op je donder geven hoor!
Maar niet omdat je niet van de peuken of kunt blijven! Want dat kan iedeereen! maar wel omdat je niet van de peuken af wilt blijven!!!!!!!!!!!!
Je wilt toch niet een kindje op de  wereld zetten dat bij de geboorte al teer op het zieltje heeft!

Zooo..helpt dat?

Groetjes Roos

Ja thanks!
Ik ben er nu helemaal klaar mee.
Ik heb alle asbakken weggedaan en ik denk steeds: dit kan ik de baby niet aan doen. En dat wil ik ook niet.

Enne... je vruchtbaarheid daalt met 50% (!!!!!!!) als je rookt.

Goedzo Gerdina...

En uuuh als je twee weken niet gerookt hebt dan kun je van dat geld een leuk boek (of 2)kopen over zwanger zijn, baby;s etc!

Succes ermee....en zie het niet als een gemis! Want je mist niets...je wint enkel heel veel!

Janneke

Hoi Tanja82,

Ik had idd ook buikpijn vanaf mijn eisprong tot aan NOD.Nog steeds trouwens! Zwanger zijn voelt aan als: elke dag onge zijn!!!!! hahahaha. Echt hoor. Heb gewoon vlagen van erge onge pijn! Wat voel je nog meeer?

Moest net trouwens mijn broeksknoop ff los doen ,ik zit nu op mijn   werk achter de computer en het zit me echt te strak. Je ziet natuurlijk nog geen buik of wat, maar het zit wel te strak!!!!!Hahahah.

Trouwens meiden, weet niet of ik dit al eerder had gemeld. Maar ik was er zo zeker van dat zwanger was(al een week voor mijn NOD) dat ik 2 dagen voor mijn NOD al een test had gedaan. Maar die was dus negatief!!! Kon het niet geloven omdat ik het zeker wist. Alles aan mijn lichaam en geest vertelde me dat ik zwanger was. Ik was zeer verdrietig en teleurgesteld in mijn eigen lichaam.Maar wat denk je dag na NOD...weer test gedaan en toen pas positief. Goede streep, maar niet super duidelijk en donker. Dus het kan allemaal!!!!!

XXX

Hallo lieve forum Junkies!!
Hier spreekt Sjors met de kop vol snot!!  hihihi!! Voel me gelukkig al wat beter!! Misselijkheid is over en mijn ogen doen ook weer normaal!! Heb lekker vrij dus, hoef mij helemaal nergens druk om te maken!! Lig nu heerlijk met de labtop in bed!!

MamaRoos!!
Balen balen balen!! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he?? Gelukkig heb je nu wel duidelijkheid en kun je verder naar de volgende ronde!!

Niesje, Kitty, Ken, Tessa!!
Ik heb inmiddels blaren van al dat geduim!! hihihi!! Is er bij jullie al nieuws?? ik hoop zo dat de testen te vroeg gedaan zijn!!

Mama30!!
Ik blijf voor je duimen meis!! Wie weet ben je wel in verwachting!! Je weet het nooit totdat het tegendeel bewezen is!!

Lillian!!
Ben je al verdronken in je bloedbad?? Of kunnen de tampons en maanverbandjes het weer aan?? hihihi

Ik spiek vandaag wel weer eventjes denk ik!!
Liefs Sjors!!!

Speciaal voor Gerdien!!
(hihihi, om je op je sodemieter te geven)
Zoals je zelf al zei, verminderd roken je vruchtbaarheid aanzienlijk!!
Maar het is vooral heel slecht als je weet dat je zwanger bent, om dan stug door te roken!! Wij hebben momenteel een tweeling bij ons op de afdeling liggen, waarvan de moeder gewoon een pakje peuken per dag rookte tijdens de zwangerschap!! Met als gevolg:
- Een vroeggeboorte (kindjes zijn met 27 weken zwangerschap geboren)
- Ze hebben allebei slechte longen (niet alleen vanwege de vroeg geboorte)
- Hun gewicht is veel te laag (door roken verminderd de doorbloeding van de
   placenta, waardoor kindjes te weinig voedingsstoffen krijgen om te groeien)
Het is maar zeer de vraag of deze kindjes het overleven!! (En dat wil je als moeder toch NIET op je GEWETEN hebben)
Ik hoop niet dat ik je nu direct geshockeerd heb, maar dat je nu wel die sigaretten laat liggen, in iedergeval stopt zodra je weet als het raak is!!
Zo Sjors heeft gesproken!!

Tjeeeeeeeeee heb ik dit forumtopic helemaal over het oog gezien

Had gisteren mijn NOD -25 sept- 30 ronde 1ste kindje-

(als ik van jullie uit moet gaan dat NOD bedenkt dat ik ongesteld moet worden)

Tot op heden nog niks te vinden van de RD.

Dus zit hier heel erg in de spanning en manlief wil dat ik wacht met testen tot zaterdag (of ik dat nou vol hou brrrrrrrrrr)

Verder niet echt zwangerschapverschijnselen, maar wel bepaalde dingen (zal ze even opnoemen misschien dat jullie wat weten)

-flinke hoofdpijn
-veel slijm
-af en toe misselijkgevoel (maar niet boven de wc-pot hoef te hangen)

Nu zag ik dat er ook een paar zijn die ook nog NOD hebben heel veel succes en ga duimen voor jullie en voor alle anderen.

Ook voor degene die deze maand ongi is geworden op naar de volgende maand.

Terug
Bovenaan