September mama's

Hoi,

Ben ook zwanger, nog heel pril pas 5 weken. Gelukkig nog nergens last van. Dit is mijn
derde zwangerschap, heb al een zoon van 3 jaar en een dochter van bijna 2 jaar. Ben helemaal gelukkig.

Hallo,

Ik voeg me bij jullie toe.
Op nieuwjaarsdag een test gedaan en ja hoor we zijn zwanger en op 8 september uitgerekend.
De eerste weken goed beroerd en moe geweest maar nu gaat het weer goed, gelukkig.
We hebben al een zoontje Sven en die is geboren op 6juli in 2007.
Vorig jaar augustus een miskraam gehad met de acht weken dus het is nu extra spannend allemaal.
 Groetjes, Eline

Hallo dames,

Mijn naam is Segunda en heb gisteren een test gedaan. Deze bleek positief te zijn. Ik ben 30 jaar en heb al twee kinderen van 5 en eentje van 8 maanden. Ben als het goed is 22 september uitgerekend.

Hallo,

Ik ben nu 5 weken zwanger, voel idd wat steekjes in de baarmoeder, pijnlijke borsten en af en toe misselijk. Ik ben 22 sept uitgerekend.

Dit alles is helemaal nieuw voor me, maar hoe zit het allemaal met de VK, moet je zelf een afspraak maken, wanneer doeje dat?

We zijn helemaal gelukkig met ons aanstaande kindje.

Jullie ook allemaal gefeliciteerd

quote: Santa_carmen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 21:48:03'));

Heej wat leuk Segunda, we zijn allebei op 22 sept uitgerekend... Ik heb geloof ik al een klein buikje, of het komt doordat ik zoveel eet  

Me borsten lijken ook al groter, er floept wat buiten me bh
succes hoor met alles

Hallo dames,

Mijn naam is Segunda en heb gisteren een test gedaan. Deze bleek positief te zijn. Ik ben 30 jaar en heb al twee kinderen van 5 en eentje van 8 maanden. Ben als het goed is 22 september uitgerekend.

Hallo,

We hebben afgelopen maandag een test gedaan en nu zijn we zwanger! Kan het eigenlijk nog niet helemaal bevatten hoor. Ik heb de test wel honderd keer in mijn handen gehad, maar er staat toch een duidelijke zwanger op! Ik ben 28 en mijn vriend en ik kennen elkaar alweer 11 jaar. We vonden het tijd worden voor een kindje. In september ben ik gestopt met de pil en in november zijn we er echt voor gegaan. Al met al heel snel allemaal, maar o zo fijn om nu zwanger te zijn. Het is nog wel even wennen aan het idee hoor!
Ik ben als het goed is op 25 september uitgerekend.

Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap en geniet ervan. En ondertussen klets ik lekker met jullie mee

Liefs

Alle verse zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Wat heerlijk om vrouw te zijn en zwanger te mogen zijn, het is en blijft een wonder... ook al ben je al 40 weken (zoals ik nu) elke dag is het zwanger zijn weer een groot cadeau en een onbegrijpelijk gebeuren... helmaal als je bedenkt dat je lichaam zo mooi gemaakt is dat je kindje groeit en beweegt en dat, als alles goed gaat, er straks een gezond kindje geboren wordt.
Enne meiden: geniet ervan.... 9 maand is heel snel voorbij!

Terug
Bovenaan