septemberforum

Hallo allemaal,

Ook ik ben uitgerekend in september, ben zwanger van mijn derde kindje. Het was even slikken want  het was niet  helemaal gepland maar begin nu aan het idee te wennen   en er steeds meer zin in te krijgen.
Heb twee dochters van 4 en 1. Heb het nog aan niemand verteld (wel aan mijn vriend natuurlijk) jullie wel ?
Heb tussen mijn eerste en tweede dochter een miskraam gehad met 11 weken dus ben nog een beetje voorzichtig met het rondvertellen.
Ben nu zo'n week of 6 ga over een paar weekjes maar eens de huisarts bellen.

Groetjes Krista

Hoi allemaal,

Ik word ook een september-mama. Ik ben op 11 september uitgerekend van ons 2de kindje. Mijn eerste is een zoon (05-08-2005).

Wij krijgen op 6 februari een echo. Ik voel me nu heel anders zwanger dan bij de eerste (Nu misselijk, toen niet, veel meer last van mijn borsten, al een heel mini klein buikje...)
Spannend allemaal!

Groetjes Mylène

Als het me nu nog niet lukt, zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het voor elkaar krijg om mijn banner standaard bij mijn berichten te krijgen?

Alvast bedankt!

groetjes Paula

Ik zou je wel willen helpen maar weer ook niet hoe dat werkt. Het enoge wat ik kan is hem kopieren en plakken.
Zou je eigenlijk ook niet kunnen vertellen hoe dat moet. Hahaha zo'n computerheld ben ik nou ook weer niet.

Hoe is het verder met iedereen?

Het forum wil maar niet komen he. Zijn er al mensen die daar over gemaild hebben?

Ik heb vandaag een mail gekregen van onze vk en we mogen 12 februari komen. Spannend!!!!!!!!!

Ik heb net even getest.
Ik ben naar de site van babybrabbel gegaan en heb daar een banner gemaakt. Dan kan je een link kopieren. Als je die hier plakt, heb je een mooie banner. Ik zal hem nog een keer onder mijn tekst zetten
Succes ermee!

Liefs van Mylène

lieve dames..

ik kan me voorstellen dat de mama's van september ook een eigen forum willen..
misschien kan iemand van jullie een vraag op sturen..

als je naar forum gaat.. zie je boven het zwangerschapsforum een forum waar je vragen kan stellen... misschien krijgen jullie dan ook een eigen..

nou succes en iedereen lekker genieten!!!

Terug
Bovenaan