septemberforum

Ok, gewoon kopieeren dus. Dat moet wel lukken.

Gister trouwens een intakegesprek bij de vk gehad. Was al bekend terrein, maar wel weer leuk om daar te zitten. Ik heb ook te horen gekregen dat ik rond 12 weken geen echo meer krijg, omdat ik met bijna 7 weken in het ziekenhuis al een termijnecho heb gehad. Das wel jammer, maar als ik het hartje hoor kloppen dan vind ik het ook goed. Gelukkig hebben we de 20-weken echo nog!!

Ik heb ook nog even gemeld dat mijn kwaaltjes op sommige dagen toch wel aan het afnemen zijn. In plaats dat ik dat het wel lekker vind, maak ik me zorgen, maar de vk vertelde me dat ze het wel vaker ziet dat zo rond de 8 a 9 weken het al wat minder kan worden.

Ik moet pas 26 februari weer heen en ben dan 13 weken!! Als ik er behoefte aan heb mag ik wat eerder komen om naar het hartje te luisteren. Ik weet niet of dat nodig is, want ik denk dat ik net zoals bij mijn vorige zwangerschap weer een dopler ga huren bij Bellytalk. Dat heeft me toen erg veel rust gegeven in de tijd dat ik mijn kindje nog niet voelde bewegen.

Hoe is het verder met iedereen? Al veel kwaaltjes?

Hallo allemaal

Hoe gaat het met iedereen, vind die eerste weken toch altijd lastig ben nu 7,5 week zwanger.Maa rje voelt niks merkt niks ik in ieder geval niet ben gelukkig nooit misselijk of moe moet het effe afkloppen maar het lijkt zo onwerkelijk dan.
Hoewel ik wel al een beetje een buikje krijg maarja ben dan ook zwanger van de derde dus het zal wel sneller gaan   nu. Hoop dat ik volgende week nog in mijn wedstrijdrijbroek pas, rij namelijk nogal fanatiek en ook wedstrijden maarja niiemand van de fam. weet het nog dus effe adem inhouden dan maar.
Als ik een week of 12 ben wil ik het vertellen maarja kijken of ik tot die tijd mijn mond kan houden.

Groetjes allemaal

Hoi meiden,

Hier weer een kort berichtje van mij.

Wat vervelend om te lezen dat je slecht slaapt. Ik slaap als een blok. Meestal word ik wel 1 keer wakker, maar dat is meer omdat ik het idee heb dat de mini-beeb aan het springen is op mijn blaas.
Om 21:00 uur ben ik al helemaal gesloopt, dus val ik vanzelf op de bank in slaap.
Misselijk en pijnlijke borsten heb ik nog steeds, en heb weer een broek in de kast liggen, die ik niet meer dicht krijg... En dat nu ik pas 7 weken en 2 daagjes zwanger ben...

Liefs Mylène

He Lizzy,

Wij kiezen ervoor om geen combinatietest te doen, omdat het alleen een kansberekening is en wij vinden dat we er dan niet veel aan hebben. Ik ben nog jong (27) en we zijn goed gezond, ook is er in de familie niets "raars". Bij mijn twee dochters heb ik het ook niet gedaan, sterker nog, bij de eerste kreeg ik zoiets niet eens aangeboden, omdat ik dus nog jong was/ben.

Als ik het wil mag ik nog wel een termijnecho, maar dan moet ik hem zelf financieren. Het is dan even kijken of het goed is en het zal niet uitgebreid zijn zoals bij een pretecho. Ik hoef er dan ook niet de prijs van een pretecho voor te betalen. Misschien dat ik het alsnog doe, zal morgen even met mijn verzekering bellen hoe het precies zit.

Ik ben al blij als ik straks het hartje  zal horen, maar een echo is toch leuker....ik denk dat ik het toch wel ga doen...bedenk ik me net.  

Scheelt weer een paar weken voor ik weer wat meer weet.

Groetjes!!

Net toch maar even een echo geregeld. Volgens de vk die ik nu gesproken heb, heb ik wel degelijk grote kans dat ik  het gewoon vergoed krijg.

Bij mijn verzekering kon dat mens van de klantenservice hier ook niet veel over zeggen, in het ziekenhuis heb ik een tarief gekregen van ongeveer 30 euro, mocht ik het zelf moeten betalen, dat heb ik er graag voor over!

Ik mag as vrijdag 1 feb al komen, dus nog maar een paar dagen wachten.  Ik ben dan 9 weken en 4 dagen, dus als het dan goed is, kan ik gaan genieten, want ik heb van de vk begrepen dat de kans dat er dan nog iets mis gaat erg klein is. Garantie heb je natuurlijk nooit, maar zo zit het hele leven in elkaar.

Zo ga nu maar weer eens proberen wat te werken, wat overigens niet lekker gaat op dit moment, voel me nogal misselijk.

Groetjes Paula

Ik moest eerst de 20weken echo zelf betalen en kreeg daarna ineens bericht dat dat we het toch vergoed kregen.
Ligt er volgens mij ook wel aan welke verzekering je hebt. Zou gelijk ook even kijken hoe het met je kraamzorg geregeld is. Heb wel gehoord dat sommige een eigen bijdrage moesten betalen en dat kan flink oplopen.

Wij doen ook een 20 weken echo maar geen nekplooimetingen enzo. Ben ook nog jong (28) en heb een gezonde zoon. Ben wel benieuwd nog 2 weken en dan mogen we pas.

Terug
Bovenaan