septemberforum

Hoi Dianaroosje,

Ja spannend he!? Altijd weer de zenuwen voor de echo. Mijn mannetje zit helaas in Utrecht een tentamen te maken, dus die kan niet mee. Mijn moeder gaat mee, ook gezellig, ik ga kijken of ik het kan opnemen voor mijn man.

Wat betreft de kraamzorg en verzekering zit wel goed. Volgens mij moet je altijd een eigen bijdrage betalen, dat heb ik met de kraamzorg bij mijn dochters wel gehad in ieder geval, ook al hebben ze een contract met mijn zorgverzekering. Misschien is dat nu veranderd? Ik ga er in ieder geval maar van uit en zal het nog even navragen.

Jammer dat je pas over twee weken mag! Wachten duurt altijd zo lang!

Groetjes Paula

Hallo Allemaal,

Ik heb net een maitlje gestuurd naar de redaktie met de vraag of ze een september 2008-groep kunnen aanmaken. Ik ben 29 en 7 maanden zwanger van mijn eerste..... Ik ben 16 sept uitgerekend!
Spannend. Heb volgende week woensdag eerste VK-afspraak. Ik heb begrepen dat je met 12 of 13 weken een echo krijgt. Krijg je er standaard maar een als er verder geen aanleiding is?

groetjes

Het duurt nou wel erg lang inderdaad. Misschien kan iedereen hier even een mailtje sturen naar de moderators van het forum. Wie weet helpt dat....  Hier is het e-mailadres:

forum@jongegezinnen.nl

groetjes

Staartmees

Hoi ik ben Saskia en 9 weken zwanger van ons 2e kindje.
Ben ook met smacht aan het wachten op het septemberforum, heb net een mailtje gestuurd.
Ga zometeen voor de eerste keer naar de VK.

Terug
Bovenaan