Sex en zwanger zijn.

A

Anoniem

Guest
Nu is het voor iedereen anders, dat weet ik en daarom ook dit topic.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe een ieder hier mee om gaat.
Dus mocht er de openheid zijn, graag jullie bevindingen!

Sinds wij weten dat we zwanger zijn hebben we welgeteld nog maar 3x sex gehad met elkaar.
Het is niet dat ik niet opgewonden kan raken, if mijn partner niet. Nee juist integendeel. Ik heb best veel zin.
Maar het idee dat er een kind in mij zit, gaat niet samen met sex.
Erg of niet erg? Kan ik er niets aan doen. Als de situatie opgewonden genoeg is, kan ik mij er nog wel over heen zetten. Maar deze twee dingen gaan in mijn hoofd niet samen!
Wel een gemis hoor, want mijn partner en ik mogen graag van elkaar genieten.
Daar komt bij, dat de buik nu wel enorm in de weg gaat zitten en ik mij ook een beetje lomp voel door die buik.
Goed, wat zijn jullie bevindingen hier over? Of is dit een te vrij onderwerp?

Greetz G.

JAAAAAAAAAAAAA SEXXXXXXX!!!!!
In tegenstelling tot jou kan ik er geen genoeg van krijgen (bij mijn eerste had ik dit ook, maar dan vooral in het eerste semester)
Ik wordt soms wel eens wakker en dan heb ik toch een zin.... Dan kruip ik lekker tegen mn vriend en ehhhh... "wacht" tot hij wakker genoeg is!!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens de sex weinig aan mn kleine denk (vlak daarna meestal wel). Het probleem met dikker wordende buik ken ik wel, het "missionaris" standje is nu niet fijn meer, maar op zn "hondjes" zeg maar gaat wel goed, meer ruimte voor buik....

Na het seksen is mn kleine ook altijd erg rustig (van de schrik of in slaap gewiegd...????)

Tja, zoals je al zei... iedereen is anders....

Veel liefs Nika

hoi hoi
daar waar jij last van hebt heb ik niet zo,maar dat komt mischien ook dat het mijn zesde is en ik dus weet dat het niet schadelijk ofzo is voor de kleine.
alleen ontbreekt bij mij de zin nog weleens,meestal ben ik te moe en heb er dan gewoon geen puf meer aan.
hoe verder je de zwangerschap in gaat hoe ongemakkelijk het ook wordt vindt ik persoonlijk.
maar als ik niet moe ben kan ik echt nog wel van genieten hoor.
liefs sil

In het begin van de zwangerschap had ik echt geen zin in sex terwijl ik er voorheen vaker zin in had dan mijn vriend. Ik was er gewoon te moe voor. Nu begint gelukkig de zin weer terug te komen. Maar omdat ik nog steeds door de weeks om 21.00 uur naar bed ga hebben we alleen nog maar sex in het weekend wat ik nog wel eens jammer vind want dan lig ik daar in mijn eentje in bed terwijl ik zin heb.
Op z'n hondjes vind ik echt helemaal niets. Nooit wat gevonden ook trouwens. Het doet me snel pijn waardoor ik er te gespannen door ben en niet kan genieten. Ik weet niet hoe de houding heet die we nu gebruiken( hihi) Het is een beetje te vergelijken met de misionaris houding alleen blijft mijn vriend dan recht op, op zijn knieen zitten. Mijn buik blijft dan vrij dus die zit ook niet in de weg. Ach en af en toe wat anders proberen (houd het tenslotte spannend!!) Ben al lang blij dat mijn vriend niet afschrikt van mijn buik maar er juist zin door krijgt!!!

Maar ja zo als iedereen voor mij al zegt: Iedereen is anders en voelt het anders!!!

Groetjes
Wilma

hoi

mijn man en ik hebben de eerte periode van de zwangerschap wel een paar keer sex gehad. Dat ging ook gewoon goed. Maar sinds mijn buik begint te groeien vanaf een week op 14 hebben we het nog 2x geprobeerd denk ik.

aan mijn zin ontbreekt het echt niet hoor, en bij hem ook niet. Maar mijn lichaam werkt behoorlijk tegen!!! Als hij aan mijn borsten komt denk mijn hoofd oh wat fijn, maar mijn lijf denk gatver, dat zijn nu melkapparaten geen lustopjecten!!!! En hoe ik het ook probeer mijn hoofd krijgt het niet gewonnen van mijn lijf. Waar door ik wat gespannen ben en mijn man dit gelijk merkt en de lol er voor hem ook af is......

Gelukkig is mijn man er erg makkelijk in. Hij vind gewoon dat je er samen llol aan moet beleven anders hoeft het voor hem niet. Dus we blijven proberen tot ik het eens gewonnen krijg van mijn lijf!!!

liefs gridje

Welke sex.....?
Mijn libido heeft een treurig dieptepunt bereikt.  Hoop dat dat snel weer goedkomt!

woeiiiii, wat een leuke reacties!

nou gisteravond dachten we: laten we eens een poging doen!

allebei lekker in bad geweest ontspannen!

Het begon ook goed, tot dat het gebeuren in mijn buik tot leven kwam en het ging bobbelen. Ik kon mij er nog wel overheen zetten, maar vriend lief niet

Zucht..... maar weer een paar dagen of weken wachten dan ;o)

Misschien dat de vakantie goed doet

Leuk om de reacties te lezen hoor!

whahah ik dacht al dat ik de enigste was die hier last van had maar nee dus haha

wij hebben in de 20 weken dat ik zwanger ben nu 2 keer het gedaan haah de keer dat ik zwanger werd en een keer even na de 3 maanden pff ik heb er ook geen zin in ,, me man vind het een raar idee dat er een baby naar zijn binnenkomst kijkt hahah maar ja hij was wel erg blij met die ene keer dan,,het is ook niet dat ik geen zin heb of wel het gebeurd gewoon niet klaar!!
misschien een forum beginnen voor onze mannen? het klaag forum ofzo hahah
nou ja we zijn op de helft dan even bevallen en dan nog een paar weken en dan kunnen we er wel weer tegen hahah

liefs cora

Terug
Bovenaan