Sex en zwanger zijn.

Hey ladies!

Nou bij ons is de sex goed en vaak!  Heb ook echt veel zin, maar nu gezien is dat er een dikke plak placenta voor de uitgang ligt moeten we het rustiger en voorzichtiger aan doen! Dit omdat de kans op bloedingen dan groot word.
Aahh! Dus dit was even balen en het duurde even om "all the way" te gaan...
Maar nu gedaan en gelukkig nog geen bloedverlies gehad.. Pffff!!!

De kleine presteert het ook om na de daad is even te gaan gymastieken... hahaha!

Gr. Susanne 20,5 wk van de tweede

hey ladies,

wat een verschillen he?? grappig hoor!
ons "patroon" heb ik er niet bij zien staan, dus daarom ook mijn verhaal nog maar even:
wij hebben er een jaar over gedaan voor ik zwanger was, en op het laatst was de sex gepland, kort en puur om een baby te maken. de rest van de maand deden we niks meer, allebei geen enkele zin.
toen ik net zwanger was, durfde mijn man geen sex te hebben omdat hij bang was dat dat een miskraam kon opleveren (ondanks dat hij zelf arts is en beter weet...MANNEN!!  ) en eerlijk gezegd was ik ook te moe en te misselijk. na de 12 weken-grens was dat over en deden we "t constant, soms zelfs een paar keer per dag. maar sinds ik (en hij dus ook aan de buitenkant) de baby voel bewegen, wil hij niet meer.  hij vindt me heel mooi en heeft op zich wel zin in  sex, maar wat iemand anders ook al schreef, sex en baby's gaan voor zijn gevoel niet samen. net of de baby alles meekrijgt ofzo...
ik heb daar geen last van en vind dit eerlijk gezegd best frustrerend...helemaal als ik de verhalen lees van degenen die al een kindje hebben over hoe het na de bevalling gaat...
nou ja, we zien wel!

groetjes,
*bijnaeenbaby*
22wk6dg  

Hoi hoi!
Ook even een reactie van mij...
Bij ons is er eigenlijk niets veranderd w.b. de sexfrequentie. Alleen zijn we een beetje 'creatiever' geworden, omdat niet alle standjes nog lukken met een dikker wordende buik.   :)
Ben benieuwd hoe het gaat als mijn buik over een paar maanden nog dikker is...
groetjes van Iejoor

ja, zo had ik er nog niet over nagedacht, dat het na de bevalling helemaal wel eens over kon zijn voorlopig!

Misschien toch maar eens creatief worden met licht uit, kaarsjes aan, half uurtje eerder liggen...... dan gaat  de baby vanzelf wel weer slapen hopelijk!!!!!!

Ik voelde mij nadat ik bevallen was ook meer moeder dan vrouw. Gaf borstvoeding en vond het dan ook helemaal niets als mijn man aan mijn borsten zat te 'frunniken'. Had echt zoiets: dat is voeding voor de baby en geen sex object....

Dus net na de bevalling/keizersnede wordt het er echt niet beter op, vrees ik....

Gelukkig heb ik nu nog wel zin (maar echt niet elke dag hoor, veels te moe, trouwens had zowiezo al nooit elke dag zin, 2x per week is meer dan zat), maar houd altijd wel mijn buik vast tijdens 'de daad'.... anders ben ik toch bang dat de beeb teveel heen en weer gaat en dat het slecht voor hem/haar is...   Dat deel van de sex mag voor mij dan zo snel mogelijk over zijn.... (erg he??) En tijdens de sex zeg ik ook altijd wel een paar x: voorzichtig he? niet zo heen en weer gaan... etc.

mmmm....sex is toch leuker als je niet zwanger bent en geen borstvoeding geeft.

Hoi Rommeldebom,

Effe mijn complimenten  voor je leuke manier van het beschrijven van jouw ervaringen. Ik moest lachen en dan vooral omdat het zo herkenbaar is.

Groetjes, Annette

Hoi Anette,

Als ik zelf zo het stukje teruglees moet ik er zelf ook wel om lachen (vooral als je je ook nog eens inbeeld hoe dat er dan wel niet uit moet zien), maar ja, zo gaat het hier er tijdens mijn zwangerschap en BV ook echt aan toe....

Blij dat het herkenbaar is, ben ik tenminste niet de enige....

Groetjes Renata.

Hoi Renata,

Ik weet heel zeker dat wij niet de enige zijn die de sex zo ervaren. En natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regel, maar ik denk dat je gesproken hebt voor een grote meederheid !!!!
En ik denk ook dat we allemaal wel weten dat een gezond sexleven geen nadelige invloed heeft op de beeb, maar toch....

Groetjes Annette

Terug
Bovenaan