quote: Uk_kie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 15:37:46&apos

);
SEX????
ik ben al bijna vergeten hoe het gedaan wordt en hoe het voelt

) echt vreselijk. Dit is ons 1e kindje en zoals vele van jullie kan je de keren op een hand tellen. Ik ben blij dat mijn man zo geduldig is. Heb hem ook gezegd dat zodra het kindje er is en ik weer helemaal opgeknapt ben, ik hem een heel weekend zal verwennen (hoop dat tegen die tijd de sexdrive weer terug is

).
Beste Uk_kie,
Het is een hele herkenbare reactie, maar vergis je niet in de periode ná de bevalling. Mijn man kon ook het geduld opbrengen tijdens de zwangerschap, en nam 'genoegen' met de enkele keren sex. Samen hadden wij ons, misschien onbewust ingesteld op betere tijden na de bevalling. Maar voor mij begon toen eigenlijk pas echt de sexloze periode in mijn leven. Alles draaide om de baby, ik was er letterlijk dag en nacht mee bezig.
Maar ook lichamelijk was de sexdrive (zoals jij dat zo grappig benoemde) héél ver te zoeken. Daarbij komt dat ik een keizersnede heb gehad en dus geen enkele pijnlijke vaginale ervaring. Ik weet dus niet hoe dat had geweest wanneer onze zoon op de natuurlijke manier was geboren. En dan heb ik het nog niet eens over inscheuren of knippen...
Kortom, ik had de 9 maanden ontzwanger-tijd écht nodig. En dat zal zeker niet voor iedereen hetzelfde zijn, maar houd er wel rekening mee. Onze relatie bereikte een waar dieptepunt.
Het is gelukkig allemaal goed gekomen, maar het heeft wel een aantal stressmomenten gekent.
Liefs, Annette