Sex en zwanger zijn.

nou het sexprobleem is hier ook nog steeds hetzelfde hoor hahah
we hebben het de hele zwangerschap maar 2 keer gedaan pffffff ik wil het ook gewoon niet en mijn man klaagt gelukkig niet ik weet nog van die tweeling op het einde wilde ik steeds naar boven omdat ik had gehoord dat je vliezen wel is konden breken dan ,,mijn man had elke keer zoiets van jeetje weer moet dat nou hahahah
nou mocht het gebeuren dan is het zo anders lekker rustig zo hoor des te leuker is het na die tijd weer ( oke ver na die bevalling dan he hahah)

veel liefs cora

raar, die kerels. Hij zegt dat ie me prachtig mooi vind, zo met dikke buik. Maar is absoluut niet te porren voor een vrijpartij. Als ik er over begin, dan gaat hij iets vragen over de baby. Ik heb m allemaal boekjes voorgeschoteld met daarin dat je best mag sexen tijdens de zwangerschap, maar hij verdomt t. Tis nu meer dan een maand geleden, en ik weet niet meer hoe ik het aan zijn verstand moet peuteren dat ik zin in hem heb!

Hoihoi,

Wij deden het toch echt regelmatig gedurende zwangerschap....1x per week ofzo...maar na vorige week hadden we beiden zoiets van, neuhh maar niet meer doen....
Na het vrijen kreeg ik allerlei enge,pijnlijke steken van onderen en last van harde buiken...Dus we wachten wel tot na de bevalling...gelukkig zijn er nog andere intieme methodes te bedenken...

Nou, voor ons is het voorlopig even niet. Bij ons eerste kindje begonnen de weeen beide keren (1e x bijna 34 weken (weeenremmers)  en de 2e x bij 36 weken (bevalling)) na het sexen. Nu heeft de VK gezegt dat ik er misschien extra gevoelig voor ben want er zit een stof in de sperma van de man die weeen op kan wekken.
Dus ze heeft geadviseerd om het na 30 weken rustig aan te doen.
Nu doen we het dus voor alle zekerheid maar helemaal  niet maar idd....er zijn andere wegen die naar Rome leiden..
Het is me veel meer waard om m'n kindje gelijk mee naar huis te krijgen en dat sexen...ach..dat halen we wel weer in.

Mams79

Hier weer de uitzondering op de regel....
Wij doen t nog steeds regelmatig, wel iets minder dan voor de zwangerschap, maar dat is omdat ik vaak zo moe ben dat ik om 8uur al op bed lig!
Moet wel zeggen dat t allemaal veel gevoeliger is: ga de mega  orgasmes na mn zwangerschap wel missen!

Liefs Nika (33w3)  

Terug
Bovenaan