Sex en zwanger zijn.

Hallo dames,

Nu begrijp ik jullie ook een beetje...
Wilden gister sex hebben (nou ja mijn vriend dan) en ik kon het gewoon niet!
Normaal bleef mn beeb netjes rustig wanneer we begonnen en had ik dan ook geen last van "moedergevoelens", maar gister was ie ontzettend druk!

Het is veel te moeilijk je aandacht bij de sex te houden wanneer je baby zo duidelijk laat voelen dat ie er is! We zijn dan ook gestopt en gewoon gaan slapen...
Toen ik later met rustige buik wakker werd heb ik mn vriend maar wakker gemaakt...
Toen lukte het weer!!!

Liefs Nika

Bij de woorden: wel voorzichtig he? Had mijn vriend de handdoek al in de ring gegooit haha!!!

Nu 6 mnd zwanger en ik heb ook echt helemaal geen zin meer in sex. Kan er ook niets aan doen, het is gewoon weg!

Zelfs na een ontspannend bad of iets wil het niet meer.

Denk dat ons aantal tijdens de zwangerschap nu op 4 of 5 staat (ernstig).

We praten en grappen er wel veel over, maar echt leuk is het natuurlijk niet.

Voorheen deden we het al niet zo heel vaak (allebei 50 uur per week werken), maar het aantal is nu nog nooit zo laag geweest.
Over de kwaliteit nog maar niet te spreken, want die uren durende vrijpartijen van 'vroeger' hebben nu wel plaats gemaakt voor uren lezen in opvoedkundige boeken!!!

Hahaha!!

Ook hier wordt het minder. We zijn altijd best actief  maar sinds kort is het van mijn kant niet meer zo prettig. De kleine is namelijk vooral 's avonds zeer actief en dan met name als ik op bed lig.
Je raadt het al.....tijdens het sexen dus ook. Nou, ik kan dan mijn aandacht niet bij het sexen houden, hoor!! Ach, het zou allemaal wel weer goed komen.

Mams79

Wij hebben het onderwerp 'sex' gisteravond nog maar es besproken. Blijkt dat we het beiden prima vinden dat het nu wat minder is (lees: niets). De 'hand- en spandiensten' vinden we op dit moment net zo prettig. Pfff. Ik vroeg me al af of ik hem tekort deed, maar hij had het zelfde!
Hihi. Gelukkig maar.

Dus wij houden het voorlopig lekker bij knuffelen en de 'rand' zaken. Kan ik ook heerlijk van genieten!
Het gaat immers niet om kwantiteit, maar om kwaliteit.

Succes verder!
Dee

Nou nou nou, nadat mijn lieve ow zo geduldige man het voor elkaar wist te krijgen de oven voldoende op tempratuur af te stellen, is het gelukt!
We hebben enorm gelachen, dat kan ook niet anders, ik verloor elke keer mijn evenwicht ed.....

Na die tijd wel bezuren, als een oud wijf schoot het me bijna in mijn rug en het schaambeen voelt aan alsof ie bijna in 2en knapt.

Maar het was het waard! Wou het toch even mededelen, vond het nog al een prestatie van ons zelf zeg maar haha!

gr. G.

ik   moet hier ook iets over kwijt....

Na de periode dat ik niet wilde heeft mijn man nu de kriebels ervan. hihih
Bij onze laatste poging heeft hij een schop gehad van de baby.......

Daar was ie zoo op afgeknapt nu durft ie niet meer!!!

Maar wij vinden het nu allebei wel best zonder!!!

liefs gridje

Ook hier wordt het nu eindelijk minder.... (mn vriend wil nog wel, maar voor mij wordt het toch echt minder: ik KAN gewoon niet meer wanneer ik de beeb voel bewegen)

Ook had ik na de laatste keer nogal een pijn in mn bekken/botten: "helaas"  heeft de zwangerschap een negatief effect op mn "lenigheid"

Tja, vind nog dat we het lang hebben volgehouden.... De eerst volgende keer zal waarschijnlijk een poging zijn om de bevalling op te wekken (werkte erg goed bij mijn zoontje) Ach, nog zo'n 2,5maand wachten dus...

Liefs Nika (29w2d)

Tja, sex het blijft een moeilijk onderwerp.
Gisteren hebben we  het er toch maar eens over gehad. De eerste maanden had ik erg weinig zin, dat kwam met vlagen en dan weer weken niet. Nu is de zin er bij mij dubbel en dwars, maar door mijn toch  best wel  dikke buik ziet manlief het niet meer zo zitten. Dit had hij bij de 1e helemaal niet, maar nu ben ik ook aanzienlijk dikker. Het komt nu bij hem met mondjesmaat. Het lijkt wel of hij degene is die zwanger is hahaha.
Helaas zit het er niet vaker in, maar daar leren we dan maar mee leven

liefs Mamammeke

Terug
Bovenaan