Sinds mei bezig (deel 2)

He meiden,

Susie van harte gefeliciteerd! Echt super!
Ben nu ook wel benieuwd naar jou foto, heb je inmiddels de links naar die van ons gehad?
@ Bubbles, jammer zeg! Sterkte is vaak een moeilijke dag. Vol goede moed over 2 weken! Lukt vast wel dan!
@ Angel, succes morgen! Hoop dat alles goed is/komt. Ben blij dat het bloeden al is verminderd.

Haha nee, ik voel nog niets geloof ik, behalve dat ik al weer niet goed in me vel zit. Snap er echt niets van. Slaap ook slecht. Ik kijk deze week nog even aan, anders moet ik toch maar even naar de dokter om te vragen of ik B12 te kort heb. Voor het zelfde geld is het wat anders dat ik me zo anders voel...
Afwachten tot donderdag. Zit er nu wel mee dat het niet zo goed uit zou komen deze maand. Liever 1 of 2 maanden later...stom he....moet me niet zo druk maken denk ik en maar zien hoe het dan afloopt met mijn werk...maar ja is moeilijk je niet druk maken...

Groetjes

@bubbles: Jammer zeg dat je weer ongesteld bent geworden...elke keer is het weer een teleurstelling he..hopelijk is het de volgende ronde raak meid!

@tessara: Snap dat je je druk maakt en dat je liever het wat later wil...maar denk dat je er niet teveel stil bij moet zijn..het komt zoals het komt...als je kon kiezen, nu of nooit (bij wijze van) dan is de keuze snel gemaakt toch?!

Nou morgen is het mijn dag! Spannend hoor...gelukkig vandaag gewerkt.morgenvroeg moet ik tot 11 uur werken...ben dan snel rond half 12 pas thuis en dan even wat eten, douchen en moet om 14.20 uur er zijn! Zo gaat de dag in ieder geval wat snel voor bij...weinig kans om te malen!

Tot snel! Trusten voor nu! xx

Ha meiden!

Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is nog steeds erg onwerkelijk. Ik ben met vlagen misselijk en heb af en toe een beetje kramp in mijn buik maar verder eigenlijk nergens last van. Het gekke is dat je je eerst druk maakt of je wel zwanger kan raken en nu het eenmaal zover is maak ik me weer druk of het allemaal wel goed komt en dat ik geen miskraam krijg. Als ik even niet misselijk ben denk ik oh jee het zal toch nog wel goed gaan. Ach ja daar ben je vrouw voor volgens mij haha.

@angel: heel erg veel succes morgen bij de dokter, ik ben benieuwd wat hij zegt. Ik ga voor je duimen dat alles er super goed uit ziet en dat je je nergens zorgen over hoeft te maken.

@bubbles: oh wat balen dat je ongesteld bent geworden. Elke keer wordt die teleurstelling groter he. Kop op bij mij was het in de 7e ronde opeens raak en dan ben je die voorgaande maanden toch snel vergeten. Maar ik kan me je teleurstelling helemaal voorstellen hoor.

@tessara: lastig he aan de ene kant wil je zo graag zwanger raken en aan de andere kant denk je het komt nu eigenlijk niet zo goed uit. Meestal lost het zichzelf uiteindelijk wel op. Jammer dat je niet gewoon kan zeggen ik wil bijv. 14/11 zwanger raken en dat het dan gewoon lukt. Dat zou een goede uitvinding zijn haha.

@mama2be: we gaan zeker snel vriendjes worden op hyves. Ik heb nog geen tijd gehad om naar mijn hyves te kijken maar dat komt snel goed.

@allemaal: bedankt voor jullie foto's ik ga jullie heel snel mijn foto mailen maar ik moeten even kijken wanneer ik tijd heb. Ik ga vanmiddag een afspraak maken bij de dokter. Er komen nogal wat erfelijke afwijkingen voor bij ons in de familie dus ik denk dat ik een medische indicatie krijg en doorgestuurd moet worden naar de gyn. Trouwens als jullie mijn zwangerschapsverhalen liever niet horen dan kan ik me dat heel goed voorstellen hoor. Laat het me dan gewoon even weten dan hou ik mijn mond totdat jullie ook allemaal zwanger zijn :)

Tot snel. Groetjes Susie

Hallo,

@Susie Het lijkt me leuk als je gewoon mee blijft kletsen. En natuurlijk mag je het over je zwangerschap hebben. Dat is voor de afwisseling juist leuk.

@Angel Hoe was het vandaag bij de gynacoloog?

@Tessara Het komt misschien niet uit met je werk, maar je verteld het toch pas na de echo neem ik aan en dat duurt dan ook nog even. Ik zou me daar niet zo druk over maken. (is natuurlijk makkelijk gezegd)

groetjes

Hallo meiden,

Sorry voor mijn gezeur hoor. Weet dat het niet zo gepast is hier, maar ik moet het gewoon even kwijt.
Over 2 maanden begin ik met mijn nieuwe baan en deze wil ik zeker niet kwijt! Vind het zo'n lullig bericht in mijn eerste maand op het werk, oh ja over 5 maanden wil ik graag 4 maand verlof... Hoop dat ze me daardoor niet ontslaan (of een andere "gevonden" reden). Eerst maar even tot overmorgen wachten...
Ik zal er nu niet meer over hebben, beloofd.
@ bubbles: Wanneer is de eerste echo dan? Hihi, oke laatste keer dat ik er over heb.
@ susie: ik wil graag wel alles horen over je zwangerschap hoor! Vind het heerlijk om daarover te lezen. Kunnen we ons alvast voorbereiden. Wat voor erfelijke afwijkingen? Het is juist misschien wel prettig lijkt mij - als alles goed is met de baby natuurlijk - dat je onder zwaardere controle bent.
@ angel: hoe is het gegaan vandaag?

Groetjes!

Hallo meiden,

Sorry voor mijn gezeur hoor. Weet dat het niet zo gepast is hier, maar ik moet het gewoon even kwijt.
Over 2 maanden begin ik met mijn nieuwe baan en deze wil ik zeker niet kwijt! Vind het zo'n lullig bericht in mijn eerste maand op het werk, oh ja over 5 maanden wil ik graag 4 maand verlof... Hoop dat ze me daardoor niet ontslaan (of een andere "gevonden" reden). Eerst maar even tot overmorgen wachten...
Ik zal er nu niet meer over hebben, beloofd.
@ bubbles: Wanneer is de eerste echo dan? Hihi, oke laatste keer dat ik er over heb.
@ susie: ik wil graag wel alles horen over je zwangerschap hoor! Vind het heerlijk om daarover te lezen. Kunnen we ons alvast voorbereiden. Wat voor erfelijke afwijkingen? Het is juist misschien wel prettig lijkt mij - als alles goed is met de baby natuurlijk - dat je onder zwaardere controle bent.
@ angel: hoe is het gegaan vandaag?

Groetjes!

@iedereen: Vandaag naar de gyn geweest..het was een soort echo spreekuur...je komt binnen, krijgt een echo en gelijk uitslag en dan kun je weer gaan...en ALLES WAS GOED!! niks aan de hand...
niet zwanger (helaas helaas...dus op naar de volgende maand) nu moet ik met dit papiertje (waar op staat wat allemaal goed was) naar de dokter. Waarschijnlijk gaat hij dan een uitstrijkje doen (dit had hij gezegd als er niks uit de echo zou komen) komt daar niks uit dan krijg ik die medicatie...Morgenvroeg ga ik bellen voor een afspraak..en dan gelijk vragen hoe ik nu mijn cyclus moet gaan rekenen etc! maar goed, fijn gevoel te weten dat alles goed is...
Raar trouwens zo'n echo..je ziet alles zitten..erg raar om met je benen wijd voor een man te zitten die met een buisje je baarmoeder 'indringt' en er rond uit bij zit te kletsen alsof het iets dagelijk is (haha ja voor hem wel!)

@susie: zeker door blijven praten over je zwangerschap...ik vind het juist leuk om alles te weten..als je nou een 'onbekende' was hier op de forum zou ik wel zoiets hebben van ga even naar de forum zwanger zijn zeg! Maar bij jou (en de rest) natuurlijk...juist fijn om elkaar ervaringen etc te delen...
Welke erfelijke afwijkingen? Zie je er tegenop?
Snap het dat je bang bent voor een miskraam..mijn collega/vriendin had dit ook..volgens mij is dat gewoon iets wat bij de vrouw hoort..zij had telkens als ze ook maar iets voelde dat ze gelijk naar de wc ging om te kijken of het geen bloedverlies ofzo was..maar echt, als je een miskraam hebt dan voel je dat echt wel...dat moet zoiets 'apart' zijn/aanvoelen!

@tessara: snap je gevoel..ik heb ook een sollicitatie gehad in eind mei (net toen ik gestopt was met de pil)....ik zat ook gelijk van maar wat als ik nou zwanger ben..dat kan toch niet...uiteindelijk vond ik de baan niet bij me passen..maar weet je..niemand weet dat je er mee bezig bent...en tjah...mocht je wel snel zwanger worden...dan tjah zeg je toch gewoon dat je niet had verwacht dat het zo snel zou gaan...dat het 'zomaar' ineens al kwam...echt hoor...ik zou me er niet te druk over maken...heb je ook een proeftijd bij je nieuwe baan? Daar was ik namelijk wel bang voor..ik had een proeftijd van 2 maand...ik had me toen al voorgenomen (haha hoezo vooruitplannen..) dat als ik wel zwanger zou worden in mijn proeftijd, ik had erna pas zou vertellen...want straks zeggen ze ineens in die proeftijd van sorry maar je bevalt ons niet...
En voor het zelfde geld duurt het nog wat langer voor je (en wij) zwanger worden..dan is er helemaal niks aan de hand!

@iedereen: oh ja zat bij de gynacoloog, lag een boekje over zwanger worden...hihi leuke weetjes:
- als je eitje bevrucht is tijdens je eisprong, duurt het 9 dagen voordat je 'klachten' voelt als misselijkheid...is het eitje niet bevrucht gaat na 9 dagen deze dalen en komt daarna de ongesteldheid..handig om te weten...stel je voelt na 9 dagen na de eisprong ineens misselijkheid...tjah kans groot dat je zwanger bent!
- als je voor het gebruik van de pil een onregelmatig cyclus hebt, is de kans erg groot dat deze weer onregelmatig is als je met de pil (of andere anti-conceptiemiddelen) stopt..
- sauna en met de laptop op schoot zitten is slecht voor de zaad van de man...ze worden dan te warm (haha, tjah dat weetje heb ik nou eenmaal ook gelezen).
- als je stopt met het gebruik van anticonceptie middelen kan het maanden (!!!) duren voordat je cylus goed op orde is...duur je cyclus 6 week of langer is de kans groot dat je erg weinig eisprongen hebt..(niet elke cyclus dus)
Dus meiden, we moeten gewoon geduld hebben...pff moeilijk!!!

hmm meer weetjes weet ik zo niet..vond het in ieder geval wel erg grappig te lezen..wie weet schieten me er later nog weer wat te binnen!

Nou ik stop, volgens mij is dit het langste verhaal wat ik ooit heb getypt!
xxx

Bubbles: 6e ronde - 1e kindje - NOD: 5/11 (??)
Angel: ...5e of 6e ronde - 1e kindje - NOD: 12/11 (??)
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10
Susie: Zwanger...1e kindje..!!

Tjah afwachten wat mijn cyclus is...als het goed is moet ik rond 12 oktober nu ongesteld worden...dan is mijn volgende nod 12/11...maar ja eerst maar weer ongesteld worden he!

Terug
Bovenaan