Sinds mei bezig (deel 2)

Oh ja, zal even het schema bijwerken...vergeten..!!!

Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 12/10
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10

Iedeereen, super veel succes..!! En hopen ook een vruchtbare maand maar weer !!!

@mama2be: wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Balen is het he...dan denk je he..weer niet en moet je weer een maand wachten!
Inderdaad, nu weer hopen op een volgende vruchtbare maand!

We zijn met zn allen al bijna alweer een half jaar bezig..gaat dat snel he..ze zeggen dat het een jaar kan duren..hoop nu toch echt dat het snel gaat lukken voor ons allemaal!

Het maakt mij ook niet zoveel uit of het een jongetje of meisje word...stiekem heb ik inderdaad een lichte voorkeur voor een jongetje, maar als het een meisje word ben ik net zo blij!

Susie, jij nog 1,5 week ongeveer en dan mag je testen! Spannend hoor!

Bubbles, tessara: wij zitten echt dicht bij elkaar he! op 9.10 en 12 oktober mogen wij testen! Echt spannend! Hoe lang is jullie cyclus?
Mijn cyclus wisselend, lijkt net of het afdaalt elke maand...eerste keer duurde het ongeveer 6 week, daarna had ik cyclus van 33, toen keer van 31..gelukkig allemaal wel dicht bij mekaar dus kan met de ovulatie testen zo het gemiddelde aanhouden en dan maar kijken wanneer mijn eisprong is..deze week beginnen!

Meiden tot snel!

@mama2be: wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Balen is het he...dan denk je he..weer niet en moet je weer een maand wachten!

We zijn met zn allen al bijna alweer een half jaar bezig..gaat dat snel he..ze zeggen dat het een jaar kan duren..hoop nu toch echt dat het snel gaat lukken voor ons allemaal!

Het maakt mij ook niet zoveel uit of het een jongetje of meisje word...stiekem heb ik inderdaad een lichte voorkeur voor een jongetje, maar als het een meisje word ben ik net zo blij!

Bubbles, tessara: wij zitten echt dicht bij elkaar he! op 9.10 en 12 oktober mogen wij testen! Echt spannend! Hoe lang is jullie cyclus?
Mijn cyclus wisselend, lijkt net of het afdaalt elke maand...eerste keer duurde het ongeveer 6 week, daarna had ik cyclus van 33, toen keer van 31..gelukkig allemaal wel dicht bij mekaar dus kan met de ovulatie testen zo het gemiddelde aanhouden en dan maar kijken wanneer mijn eisprong is..deze week beginnen!

Meiden tot snel!

Meiden tot snel!

Hallo,

Vandaag weer een licht streepje, dat is dus al de 5e dag. Even wachten dus.
Ik heb zelf wel voorkeur voor een meisje, maar net als iedereen zegt, ik hoop natuurlijk in eerste instantie dat het gezond is en als het een jongen zou worden ben ik natuurlijk ook hartstikke blij.
Eerst maar eens zwanger worden!!!

@allemaal Hebben jullie er al over nagedacht hoe je het straks met je werk gaat doen?

@Angel Ik probeer rond hetzelfde tijdstip te testen, maar dat is voor mij makkelijker want ik werk in dagdienst. Ik weet niet goed hoe lang mijn cyclus dit keer is, maar het was 30-34-35-14. Even afwachten.

@mama2be Jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Toch weer een teleurstelling, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!

@Tessara Ben je ver weg geweest? Lekker er even tussenuit.

groetjes Bubbles

@bubbles: oke nou ja ik werk altijd van 7-11 's ochtends of van half 4 tot half 11 's avonds..mijn vriend net zo dus we kunnen altijd tussen de middag testen..moeten maar even kijken! En tjah ik weet ook niet zo goed wat mijn cyclus is, want ik heb hetzelfde als jou gehad..na 2 week weer ongesteld..maar ja ik heb de laatste ongesteldheid maar gewoon als "nieuwe" cyclus aangehouden en dan maar kijken...

Wat betreft hoe we dat gaan doen met werk...mijn vriend en ik werken allebei in de gehandicaptenzorg (hoeven geen nachtdiensten te draaien) dus we werken nu ook vaak niet dezelfde diensten..zoals morgen heb ik een vroege dienst, hij een late. Als we dan een kleine zouden hebben is er altijd wel iemand thuis..we kunnen dit met ons werk wel zo af stemmen..komt het toch voor dat we aantal diensten gelijk werken dan willen we gaan kijken naar gastouderopvang of dat eventueel onze ouders kunnen oppassen..voor kindercreche komen wij in ieder geval niet aanmerking...ik werk 80% en mijn vriend 90% maar gezien de korte diensten die wij draaien is dit prima op te lossen...maar ja die korte diensten zijn nu vooral omdat het in de zorg financieel slecht gaat...dus tjah we zien het wel als het zover is!
Blijven jullie allemaal werken of zijn er ook mensen die zeggen van ik word huisvrouw?

Welterusten alvast!

Hey bijna moeders.....:D

Ben de teleurstelling weer een beetje te boven, en we gaan voor een nieuwe ronde. Ik krrijg vandaag over de post de ovulatie testen van Mat-care, ben benieuwd hoe ze bevallen. Zijn ze duidelijk Bubbels? Jij gebruikt ze ook he?

Ik werk ook 80% en daarbij zitten ook de weekenden, maar ben dan door de week weleens vrij. En onregelmatig net als Angel, dus s'morgens en soms s'middags of s'avonds.
En mijn vriend werkt van half 8 tot 5,en die is de weekenden altijd vrij.

Dus als we dan een kleine hebben, dan ga ik 3 dagen werken en 2 vrij, mijn vriend neemt dan een papadag en hij gaat een dag naar mijn ouders en naar mijn schoonouders.
En dan moet het goedkomen.

Ik wil wel blijven werken na de bevalling, helemaal huisvrouw worden zou ik ook niet kunnen denk ik.
Het is ook wel lekker als je eens uit huis bent, maar misschien denk ik daar strax met een kleine wel heel anders over :D
En financieel kunnen we het ook niet doen van 1 salaris, dus ik heb ook geen keus dan te blijven werken..!!

En hebben jullie dan al voorkeur voor eventueel thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Ik zie in allebei wel voordelen, thuis kun je lekker doen wat je wilt, en in het ziekenhuis ben je gelijk op de plaats als er wat zou zijn.

Fijne (werk)dag voor jullie, ik heb vandaag mijn oppas dag op mijn neefje.

X An

Hey bijna moeders.....:D

Ben de teleurstelling weer een beetje te boven, en we gaan voor een nieuwe ronde. Ik krrijg vandaag over de post de ovulatie testen van Mat-care, ben benieuwd hoe ze bevallen. Zijn ze duidelijk Bubbels? Jij gebruikt ze ook he?

Ik werk ook 80% en daarbij zitten ook de weekenden, maar ben dan door de week weleens vrij. En onregelmatig net als Angel, dus s'morgens en soms s'middags of s'avonds.
En mijn vriend werkt van half 8 tot 5,en die is de weekenden altijd vrij.

Dus als we dan een kleine hebben, dan ga ik 3 dagen werken en 2 vrij, mijn vriend neemt dan een papadag en hij gaat een dag naar mijn ouders en naar mijn schoonouders.
En dan moet het goedkomen.

Ik wil wel blijven werken na de bevalling, helemaal huisvrouw worden zou ik ook niet kunnen denk ik.
Het is ook wel lekker als je eens uit huis bent, maar misschien denk ik daar strax met een kleine wel heel anders over :D
En financieel kunnen we het ook niet doen van 1 salaris, dus ik heb ook geen keus dan te blijven werken..!!

En hebben jullie dan al voorkeur voor eventueel thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Ik zie in allebei wel voordelen, thuis kun je lekker doen wat je wilt, en in het ziekenhuis ben je gelijk op de plaats als er wat zou zijn.

Fijne (werk)dag voor jullie, ik heb vandaag mijn oppas dag op mijn neefje.

X An

Terug
Bovenaan