Sinds mei bezig (deel 2)

Hallo Dames,

Sorry voor de typfouten gisteren, was een beetje moe.
Vandaag geen positieve test, misschien morgen!
Begin over 2 maanden met een nieuwe baan, als het deze maand raak is - dan voldoe ik wel aan de criteria: is niet te plannen en op een wat ongelegen moment. Haha dat hoor ik wel vaak!
Is een "leuke" mededeling in je eerste maand...

Groetjes

Hallo Dames,

Sorry voor de typfouten gisteren, was een beetje moe.
Vandaag geen positieve test, misschien morgen!
Begin over 2 maanden met een nieuwe baan, als het deze maand raak is - dan voldoe ik wel aan de criteria: is niet te plannen en op een wat ongelegen moment. Haha dat hoor ik wel vaak!
Is een "leuke" mededeling in je eerste maand...

Groetjes

Hej dames,

Iedereen dus druk met testen..
Ik heb gister voor het eerst mijn ovulatietest gebruikt..
Was licht streepje, negatief dus..toch hadden we zin om even te klussen haha...maar heel raar had ik daarna en vandaag weer beetje last van bloedverlies..snap er helemaal niks meer van...
Begin me stiekem er toch wel beetje zorgen om te maken :S
Ik ga vandaag weer testen en volgens mijn cyclus heb ik de 28e mijn ovulatie..maandag dus...even kijken of dat ook echt zo uit komt maar ja heb elke keer nog niet exact zelfde cyclus gehad dus daarom alvast begonnen..
Maar ja dat bloedverlies staat me echt niet aan :S

@susie: wat spannend, nog even en je mag testen! Hoop voor je dat de misselijkheid niet "tussen je oren" zit maar dat het echt raak is! Zou leuk voor je zijn!!
Eerst lekker genieten van je midweekje weg! Geniet ervan!

@bubbles: super dat je postieve test had! Al flink 'geklust"? ;)
En ben met je eens, tegenwoordig moet je wel beiden werken om de kosten etc te kunnen betalen...daarom blijven wij ook gewoon werken hoor!
en ook omdat ik het ook fijn vind om te werken! :)

@mama2be: ik test vanaf de 14e dag na mijn NOD...mijn kortste cyclus was 31 dagen en volgend de gebruiksaanwijzing moet ik dan 14 dagen erna testen...dus dat hou ik aan, ik heb nog 3 testen...dus tot maandag..heb ik dan nog geen positieve test dan koop ik maandag gewoon nog weer een doosje en test ik wat dagen langer :)

Meiden, fijn weekend..ik ga zo richting kapper :D
Erg fijn om met jullie te kletsen. ben het met jullie eens! Heerlijk om je verhaal kwijt te kunnen en dat je verhaal herkent word!
Nu nog elkaar opzoeken met onze baby's :)

xxx

Hallo,

@Angel Ik had op dag 11 van mijn cyclus ook weer een beetje bloedverlies en 2 dagen later weer. Ik maakte me ook vreselijk zorgen, maar ik heb verder nergens meer last van gehad. Ik zou ook even afwachten en anders een afspraak bij de dokter maken.
Wij waren deze week al om de dag aan het klussen (dat is beter voor het zaad heb ik ergens gelezen), voor de zekerheid. Gisteren ook, maar je kan meerdere dagen een positieve test hebben. Vandaag deed de test het niet, morgen weer een poging wagen. En dan de komende weken flink duimen!!

@allemaal Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Morgen heb ik een dagje uit van het werk, het is een verrassing waar we heen gaan.
Fijn weekend!

groetjes

Hallo Working2bemom's,

We willen dus bijna allemaal blijven werken. Hooguit een dag minder.
Ik kan jullie jammergenoeg niet adviseren over dat bloedverlies, dat heb ik nog nooit gehad.
Nee, ik denk dat ik het dit weekend rustig aan ga doen, gezellig wat doen met manlief.
Zit namelijk al een paar dagen niet zo goed in mijn vel, weet niet waar dat aan ligt - ben erg emotioneel/verdrietig - en normaal ben ik altijd supervrolijk. Begrijp er niets van, misschien ben ik gewoon te druk geweest - regelen nieuwe baan etc.
Hoop dat deze stemming snel over is, is niks voor mij. Ben ook erg moe - normaal altijd heel fit, niets is te gek. Humm. Een rare stemmingswisseling dus.

Dames, veel succes met klussen en susie ik hoop dat je dit keer beet hebt! Dat jij alvast het forum mei baby's kan starten!

Groetjes

Groetjes!

Hey testers...:D

Vandaag een druk dagje op het werk gehad...pffff...hoorde dat een collega van net 40 en 4 kinderen, die tot vorige week nog gewoon werkt in mijn team, in 1 dag te horen krijgt dat ze nog maar een week of 3 te leven heeft.....ze heeft lever kanker....en er is geen mogelijkheid op genezing meer....
Dan besef je toch des te meer, dat het leven zo voorbij kan zijn... :S...

Moest even mijn verhaaltje kwijt....

Hoe gaat het met de testen?

@ Tessera: Hopelijk test je morgen positief....ik hoop een dikke streep...
En wat voor een baan krijg je dan over 2 maand?
Is inderdaad wel een leuke binnenkomer... :D
Misschien ben je wel zwanger...gezien je stemmings wisselingen...kan maar zo.

@ Angel: Niet zo druk maken om het bloedverlies...misschien heb je toch wat eerder je ovulatie gehad,en is dit een innestelings bloeding?
En als je het niet vertrouwt gewoon je huisarts maandag even bellen, je moet gewoon je eigen gevoel volgen.
En een x "lekker" klussen zonder verplichting is ook weleens fijn .... :D

Is het gelukt bij de kapper?

@ Bubbels: Goed zeg een positieve ovulatie test...hopelijk is het nu dan raak.
Zou super zijn!!!
Leuk dat jullie een dagje uitgaan met het werk....
Veel plezier alvast...

@ Susie: Heel veel plezier met je midweekje weg...en ga je nog testen?
Stiekem een x als je vrienden weg zijn... ;D

En bedankt voor jullie tips over de ovulatie test...dan ga ik rond de 10e dag testen...heb normaal een cyclus van 32 dagen.
Heb testen genoeg, dus dat maakt niet zo uit..liever een testje teveel dan te laat... :)

Wij gaan een lekker rustig weekendje houden....niet veel bijzonders.
Heb nu lekker 2 weekjes vrij, en volgende week gaan we een midweekje naar Limburg.
En dan flink klussen.

Meiden, super veel succes met de testen, en inderdaad hopelijk opent Susie dan het baby forum van de mei baby's....:D

Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 12/10
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10

Heel veel liefs en fijn weekend.

X

@mama2be: ja ik dacht ergens ook al aan een soort van innestelingsbloeding..hmm dan is het misschien maar goed dat we gewoon voor de lol nog even hebben geklust! Helaas vandaag geen test kunnen doen...moest om 3 uur maar zat bij de kapper (erg tevreden trouwens..heb er weer kleurtje in gekregen!) en had ook al thee gedronken...dus doe morgen gewoon weer test...
En je hebt gelijk...je kunt beter te vaak testen dan 1x te weinig! Welk merk had jij ook alweer ? Raak in de war van al die verschillende merken haha...

@tessara: hmm wat vreemd dat je niet zo lekker in je vel zit...misschien inderdaad iets te maken met een eventuele zwangerschap?? En het kan natuurlijk ook komen door alles bij elkaar..lang bezig met zwanger worden en verandering van baan..
Of ongesteld worden? Ik merk snel wanneer ik ongesteld moet worden haha..heel dom maar als ik ongesteld moet worden dan heb ik paar dagen van te voren een dag dat ik geen enkele kledingstuk me vind staan en kan dan wel uren voor de kast staan en erg chagrijnig worden dat ik niks leuk heb (en mijn kast zit bomvol..maar dat terzijde!) daaraan kan ik altijd merken van k*t ik word weer ongesteld!

@Bubbles: veel plezier met uitje..ga je trouwens dagen erna nog test doen? Om te kijken hoe lang de piek gemeten kan worden? Ga je dan diezelfde dag alleen "klussen' of pak je de dagen erna er ook gewoon bij?

Ik ga morgen gezellig met mijn nicht de stad (Assen) in..even lekker winkelen(manlief moet een dagje extra werken haha)..ze heeft een kleintje van 1, 5 dus lekker kleertjes shoppen! Morgenavond nog niks in de planning,,.vast met vrienden gezellig bij elkaar zitten...zondag is er koopzondag in Assen..misschien met mn vriend daar nog even heen (hij wil graag ook wat nieuws)...kortom ik heb een shopaholic weekend ;)

Dames, geniet van jullie weekend..succes met testen/klussen en hopen op wat "postitiefs'!

Dikke kus vanuit Drenthe!

Ha meiden,

Wat lief dat jullie allemaal zo met me meeleven... ik hoop echt dat het deze maand raak is. Vanmorgen was ik weer misselijk maar de rest van de dag heb ik nergens last van gehad. Afwachten maar.

@ bubbles en angel: ik heb bijna iedere maand 2 dagen licht bloedverlies op de 11e en 12e dag van mijn cyclus dus net 2 dagen voor mijn eisprong. Het stelt niet veel voor, voornamelijk met afvegen maar ik maak me er ook elke keer druk over. Maar als ik dan zie dat jullie het ook allebei hebben dan zal het toch wel redelijk normaal zijn hoop ik?!

@ Tessara: die stemmingswisselingen zouden zomaar een teken kunnen zijn! Voel je je nu nog zo of ben je weer je oude vertrouwelijke vrolijke ik. Spannend hoor een nieuwe baan, heb je er zin in?

@ mama2be: lekker aan het genieten van je vakantie? Leuk dat je ook een midweekje weg gaat alleen dan een weekje na mij. Wat een verschrikkelijk verhaal over je collega. Dan denk ik wel even bij me zelf waar zeur ik over.. tuurlijk ik wil graag een kleintje.. maar je gezondheid is zo belangrijk.

@ allemaal: als je zwanger bent ga je het dan gelijk aan iedereen vertellen of bijv. alleen aan je ouders/schoonouders, broers/zussen?

Hebben jullie ook wel eens het idee dat je er gewoon veel te veel mee bezig bent. Ik kwam een oud klasgenootje tegen die werkt op de ivf afdeling in Amsterdam academisch ziekenhuis. Zij bekijkt het natuurlijk uit puur wetenschappelijk oogpunt maar toch zei zij het volgende: het gebeurt regelmatig dat er stelletjes komen die al 3 ivf pogingen hebben gehad en nog steeds zonder succes. Ze gaan naar huis en proberen zich er bij neer te leggen dat de kinderwens niet voor ze is weggelegd en dan zijn ze binnen 2 maanden toch zwanger. Gek he... gewoon omdat ze er dan niet meer zo mee bezig zijn. Hopelijk blijft ons dat allemaal bespaart en zijn we snel allemaal zwanger.

Succes meiden en ik denk tot na mijn midweekje weg en hopelijk kom ik dan met heel goed nieuws!

X

Terug
Bovenaan