Sinds mei bezig (deel 2)

Hey bijna moeders.....:D

Ben de teleurstelling weer een beetje te boven, en we gaan voor een nieuwe ronde. Ik krrijg vandaag over de post de ovulatie testen van Mat-care, ben benieuwd hoe ze bevallen. Zijn ze duidelijk Bubbels? Jij gebruikt ze ook he?

Ik werk ook 80% en daarbij zitten ook de weekenden, maar ben dan door de week weleens vrij. En onregelmatig net als Angel, dus s'morgens en soms s'middags of s'avonds.
En mijn vriend werkt van half 8 tot 5,en die is de weekenden altijd vrij.

Dus als we dan een kleine hebben, dan ga ik 3 dagen werken en 2 vrij, mijn vriend neemt dan een papadag en hij gaat een dag naar mijn ouders en naar mijn schoonouders.
En dan moet het goedkomen.

Ik wil wel blijven werken na de bevalling, helemaal huisvrouw worden zou ik ook niet kunnen denk ik.
Het is ook wel lekker als je eens uit huis bent, maar misschien denk ik daar strax met een kleine wel heel anders over :D
En financieel kunnen we het ook niet doen van 1 salaris, dus ik heb ook geen keus dan te blijven werken..!!

En hebben jullie dan al voorkeur voor eventueel thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Ik zie in allebei wel voordelen, thuis kun je lekker doen wat je wilt, en in het ziekenhuis ben je gelijk op de plaats als er wat zou zijn.

Fijne (werk)dag voor jullie, ik heb vandaag mijn oppas dag op mijn neefje.

X An

Nou dat forum is ook fijn, eerst regeert hij niet en nu 3 x....nou ja beter 3x dan geen x...

X

Ha meiden,

Weer even stiekem tussendoor op mijn werk. Helaas heb ik maar zo weinig tijd. Thuis zijn we nog aan het verbouwen, we werken fulltime en dan ook nog een druk sociaal leven...

De namen tja... mijn vriend wil er nu nog niet over nadenken die heeft zo iets van eerst maar eens zwanger worden en dan hebben we nog tijd genoeg. Op zich is dat ook zo maar ik vind het wel leuk om er over na te denken. In ieder geval een korte naam en we gaan hem/haar niet vernoemen. Ik vind bijvoorbeeld: Sem, Dylan, Owen, Roan wel leuk voor jongetjes maar voor meisjes vind ik het een stuk moeilijker ik vond Esmee altijd een leuke naam maar mijn nichtje heeft in juni een meisje gekregen en die naam gegeven dus daar moeten we nog wat anders voor verzinnen :)

Ik denk dat als het zover is dat ik 3 dagen ga werken waaronder de zaterdag en dan zouden mijn ouders 1 dag op kunnen passen en die van mijn vriend ook 1 dag. Het is ook voor ons financieel gezien geen optie om thuis te blijven bovendien zou ik dat ook niet willen hoor.

Ik voel me sinds gisteren af en toe misselijk... zou ik me dat inbeelden of zou het echt een teken zijn. Ik hoop echt op een positieve test dit keer na 7 rondes mag het toch wel een keer. Mijn zusje en nichtje zijn al anderhalf jaar bezig dus ja eigenlijk mag ik niet klagen....

Niemand weet trouwens dat wij al bezig zijn hoor.

Ik moet weer aan de slag meiden.....

Tot snel

x susie

Hey,

Eindelijk heb ik even tijd om ongestoord jullie berichtjes te lezen en een berichtje te tikken.

Mama2be: wat balen voor je dat je toch weer ongesteld bent geworden. Ik vind het elke keer een grotere teleurstelling worden en het duurt ook steeds langer voor ik me er weer een beetje overheen kan zetten, heb jij dat ook?

Bubbles: hoe gaat het met je ovulatietesten? Heb je al een dikke streep te pakken? Als ze steeds maar heel licht blijven dan zou je misschien volgende keer toch eens clearblue moeten proberen. Ze zijn wel heel duur die testen maar daar krijg je een smiley als de test positief is en anders kreeg je een leeg rondje, is dus veel duidelijker.

Angel: ik zag dat jij ook de ovulatietesten van het kruidvat hebt. Heb jij al een positieve test gehad? Ik moet zeggen dat ik ze wel elke dag op hetzelfde tijdstip heb gebruikt. Ik moet elke dag tot 18 uur werken. Dus vanaf 16.00 niet meer drinken en plassen en dan direct als ik thuis was testen. Veel succes ermee.

Tessara: waar ben je geweest op vakantie? Ben je helemaal bijgekomen? Hoe gaat het met je clearblue ovulatietesten? Heb je al een smiley gehad. Ik ben benieuwd of die bij jou positief blijft na je eisprong. Ik wist niet dat het op die manier werkt. Ik heb wel eens gehoord dat als je een week na je eisprong een positieve ovulatietest hebt dat je dan zwanger zou kunnen zijn. Want hij wordt alleen positief als er een innesteling is geweest maar dat kan toch niet al direct na de eisprong? Af en toe snap ik er ook niets meer van.

Ach als we nou maar niet ongesteld worden op onze nod dag dan zijn we al weer een stuk verder!

Wij gaan maandag een midweekje naar centerparcs met hele goede vrienden die net in juni een zoontje hebben gekregen. Als ik daar niet ongesteld word dan is het helemaal een feestweek. Weet alleen nog niet of ik daar al ga testen of dat ik zo lang kan wachten tot ik terug ben. Onze vrienden weten nog van niks ....

Meiden succes allemaal. En ik wil nog eens zeggen dat ik het echt heerlijk vind om met jullie te kletsen. Wat zou het leuk zijn als we dalijk wat kunnen afspreken met onze dikke buiken!

x susie

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@ susie: Die misselijkheid kan best een teken zijn hoor...hoop het voor je...
Ja, heb ik ook de teleurstelling is elke x wel weer groot, juist omdat je er dan al zo rekening mee houdt.
En elke x heb ik het gevoel dat ik kwaaltjes heb, die bij zwanger zijn horen....het lichaam houd me soms ook wel voor de gek heb ik het idee... :D
Zou inderdaad leuk zijn om allemaal met dikke buiken een af te spreken...haha
En ik vind het ook super om zo lekker te kletsen met jullie!!
Leuk dat je een misweekje weg gaat, als je gaat testen hoop ik dat het positief is, anders is het zo'n donper op de vakantie.
Maar we gaan voor positief.....zal extra hard hopen!!

@ Allemaal: Iedereen succes met de ovulatie testen, ik ga volgende week ergens beginnen.
Wanneer beginnen jullie eigenlijk, de eerste week na de NOD of later?En testen jullie elke dag?Of om de dag?

Liefs en dikke knuf van mij

Hallo,

Vandaag een positieve ovulatie test!!!! Volgend internet zou het gisteren mijn meest vruchtbare dag zijn, dus dat klopt redelijk.
Als we kinderen zouden krijgen dan wil ik eigenlijk nog 32 uur blijven werken. Het klinkt misschien vreemd, maar ik vind het gewoon leuk om te werken. Misschien denk ik daar straks heel anders over maar dat zien we wel. Mijn vriend gaat dan 1 dag thuis werken en dan kan de kleine 3 dgn naar het kinderdagverblijf. Tegenwoordig moet je ook wel met zijn tweeen blijven werken i.v.m. met de kosten.

@Susie Succes deze week, ik zal voor je duimen!!
Wat grappig trouwens dat we allebei de naam Esmee leuk vinden.

@angel Hoe is het met jouw testen?

@mama2be Ik heb elke dag getest vanaf dag 12, omdat ik niet wist hoe mijn cyclus nou zou zijn. Ik zit nou op dag 18.

Nou ga ik snel naar school.
groetjes Bubbles

Hallo allemaal!

@Mama2be, jammer zeg, op naar de volgende ronde.

@ de rest. Succes met klussen deze week!

Ik heb een ovulatie van 21 tot 23 dagen. Ik begin altijd met testen op dag 10/11 en dan heb ik vaar op dag 14 een positieve test in handen, altijd op zelfde tijdstip (of iets later).
Je moet wel elke dag testen en het liefst rond hetzelfde tijdstip anders kan het maar zo zijn dat je je eisprong mist. Want je LH piek kan wal vlak na je test omhoog gaan - dan heb je de volgende dag een postieve test in handen, echte ben je dan nog maar 1 dag vruchtbaar (ja heb er veel over gelezen) en als je dan nog later test dan anders.....
Morgen is mijn 14e dag, hoop dat het dan raak is.
Jammer dat ik niet zo vaak achter internet kan - kan zo niet overal op reageren en zo actief meepraten als jullie. Wel jammer.

@ bubbles, ik wil ook in eerste instantie 32 uur (of meer) blijven werken hoor! Ik heb lang gestudeerd en ik vind mijn werk hardstikke leuk. Misschien dat ik het ooit verminder naar 3x9 uur maar dat denk ik niet. Momenteel werk ik 4x9. Vandaar.
Mijn man zal wel een dag minder gaan werken. Dus ook 4x9. Dan hoeven we maar voor 3 dagen opvang te regelen. Als dat niet mogelijk is, dan zal ik een dag minder gaan werken.

Ik heb ook niet echt een voorkeur voor jongen of meisje, of toch stiekem voor een meisje...

Ik heb nu weekend, dus zal nu weer wat actiever zijn de komende paar dagen op dit formum.

Groetjes!

Oh ja, nog vergeten. Ik heb ook altijd een beetje meer moeite om "weer op te krabbelen". Elke nieuwe ronde iets minder goede moed.

Terug
Bovenaan